Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz kalapacsolok #38003 üzenetére

    Van az eBy-nek vásárlói védelem, azon keresztül kell kezdeni a rendezést. NMaguktól nme tesznek semmit ha te azt a vonalat nem indítod.
    Jelzed a problémát, az eladó arra reagál valamit, ha nem tudtok megegyezni akkor x idő múlva kérheted az eBay segítségét. Ez a védelem a várható szállítási időtartam utolsó dátumától számolt 30 nap, de persze inkább a kézhezvétel után kell jelezni.
    A hivatalos céges bevizsgálással az gond, hogy az eladó állíthatja azt hogy ott lett elrontva, az hogy automatikusan javították ilyen nagy értékben az nekem nem logikus. Úgy adtad be hogy ha valami gond van javítsák ki szó nélkül? Se telefon, se valami jóváhagyás kérés?
    Ha rossz, akkor eleve vissza az eladónak.

    Valójában az lett volna megoldás hogy kipróbálod, nem működik és úgy állsz el a vásárlástól hogy visszaküldöd. Tényleg ez a folyamat, ha gond van azzal amit megveszünk. Nincs bevizsgálgatás, meg ilyesmi.
    Persze meg lehet egyezni az eladóval abban is hogy javításra kerül és azt kifizeti és nem küldöd vissza. Feltéve ha elismeri a hibás teljesítést. (Én mielőtt elküldöm azt amit eladók, kipróbálom vés videóra veszem, aztán ha reklamál a vevő van bizonyíték.)
    Az ő tudta nélkül javíttatni, úgy hogy nincs is jelzés feléje, hát.nem is tudom.
    Nektek kell rendezni a problémát. Ha az nem megy, akkor eBay segítsége, ha az sem megy akkor a PayPal segítsége.
    Egyébként az eladó reakciója mi volt? milyen garanciát vállalt? Lehet hogy ő fizeti a visszaküldést, mert rossz amit eladott, a PayPal 9300 Ft-ig kifizeti egyébként a szállítási költséget.
    De ez a "hivatalos céges" dologgal teljesen el lett az egész rontva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák