Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ubyegon2

    nagyúr

    válasz V/ #38027 üzenetére

    A visszaküldési dispute-nál van egy rubrika ahova be kell írni a nyomkövetési számot, azt megcsináltad-e?

    Anno azt írták, csatoljam a scannelt képet, azt feltöltöttem, de most már nem tudom hová, megnézni sem tudom. De, most már emlékszem, beírtam a postai számot! :K (viszont már nem tudom elérni a dispute-ot)

    Szokott lenni egy Appeal link a dispute-nál, de ha nincs akkor is 10 napon belül lehet kérni a döntésük átértékelését, de lényegi bizonyítékot kell adni nekik.

    Megnézem ezt is, eddig nem találtam, de az a gond, hogy a csomagot nem vették még át, mert 04-e óta a célvárosban vám alatt áll, pedig rá lett írva, hogy visszáru. Már az is értelmetlen volt, hogy visszaküldették velem és csak akkor fizetnek, ha az eladó visszaigazolja a megkapott csomagot, mert a képeim alapján egy idióta is látja, hogy szándékos átverés volt, abszolút nem azokat kaptam, amik az eladó weboldalán voltak. A csaló ugyanúgy küldözgeti a termékeit.

    service@intl.paypal.com ide írjak, ha nincs meg az az appeal link?

    Sajnos bizonyítékom csak a postai feladó okmány van, semmi más. Ha kicsit foglalkoznának érdemben a reklamációval, már a fotók alapján és az alapján, hogy 7 darab őszi/téli kabát be sem fér egy 30x30-as dobozba, simán dönthettek volna a javamra. Itt nem az áru visszaküldése lenne a fontos, hanem a csalás ténye.

    Mindegy, szerintem ez így nem fair a PP részéről, mert egyértelműen a csaló mellé állt.

    Köszönöm a segítséget, ha van valami fejlemény, még jövök.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák