- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
it Engedélyezték a hármas szintű önvezető technológiák nyilvános tesztelését.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PrometheusX
aktív tag
Sziasztok!
Én is abban a cipőben jártam, mint sok ember: hordozott telefonszámom van, Vodafonos volt eredetileg 70-esként, ami most Telenornál van. Az SMS-ek nem érkeztek meg a telefonszámomra. Próbáltam más telefonba átrakni a SIM-et, jelszót cserélni, 2G-re állítani a telefonomat, nem sikerült. Eljutottam a Prohardveres fórumhoz (ide) ahol láttam, nem a PayPallal van a gond, hanem a Telenorral. Hogy megoldódjon a problémám, felhívtam a PayPal ügyfélszolgálatát hogy segítsenek törölni az SMS-es beléptetést.
A következő telefonszámon hívtam őket: 06-1-777-7944. Körülbelül 5 percet vártam mire sikerült egy angol ügyintéző hölggyel beszélnem. Elmondtam neki hogy az SMS-ek nem érkeznek meg, így szeretnék alkalmazás általi hitelesítésre átállni. Az ügyintéző elismerte a problémát, azt mondta hogy több bejelentés érkezett de az ő rendszereik jól működnek - az SMS-ek kimennek, és bizonyos szolgáltatóknál van a gond.
Azonosításhoz az email címemet kérték el (célszerű a NATO fonetikus abc-je alapján lediktálni az email címet), és utána meg kellett erősítenem bármelyik felvett bankkártyám utolsó 4 számát. Törölte a két lépcsős autentikációt a profilomból, amiről érkezett is értesítés emailben. Ezen a ponton betudtam lépni, és beállítottam az alkalmazás általi hitelesítést. Megköszöntem a segítségét és letettük a telefont.
Igazából eléggé frusztráló ez a probléma. Nem csak az, hogy napok óta nem képesek kijavítani a hibát, hanem a lesz*romság a Telenor részéről is (szokásos "mi mindent rendben találtunk" süketelés). Én azt tanácsolnám nektek, hogy hívjátok az ügyfélszolgálatot, és kérjétek hogy távolítsák el az SMS authentikációt, és használjatok alkalmazás általi ellenőrzést. Illetve ha gond lenne az angollal, kérjetek segítséget ismerősi körből, hátha valaki beszél belépőszinten angolul és tud segíteni.
Remélem tudtam segíteni, gondoltam leírom a tapasztalataimat.
Üdv,
András.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs