Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz gg72 #39796 üzenetére

    Próbáld újra később, az utalás az meg fog rá érkezni ettől függetlenül. Ha később sem megy akkor vedd fel velük a kapcsolatot
    Eddig csak telefonos megoldással működött, de az nem érhető el, tegnap azt írták nekem hogy a chat-nél van ember és az írásos megkeresésre is reagálnak, ha egy kicsit lassan is.
    Van ilyen téma az üzent küldésnél, leírod hogy milyen számú számlát nem tudsz hozzáadni és kéred a segítséget. Erre jöhet egy automata válasz, akkor arra válaszul leírod újból és elküldöd, ezután majd ember foglalkozik vele.
    Bár aki előtted írt leírta a módszert.

    De akkor itt írj, Help Center, Message Center, New Message
    Account profile and set up

    A következő oldalon a Bank account

    A következő oldal ez lesz

    Add and confirm

    Majd itt a Continue

    Ezután megkérdezi hogy próbáltad hozzáadni vagy megerősíteni YES-t kell választani

    és utána jön az üzenetíró ablak. Jó ha csatolod a képet a hibáról, de az angol nyelvre állított felületen próbáld hozzáadni hogy angolul legyen

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák