Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • unicumnext

    aktív tag

    Akkor összefoglalom mi történt a PayPal visszaélésem óta.

    Szolgáltató (akihez ment a pénz): Lepattintott, hogy forduljak a paypal-hoz majd ők kivizsgálják + sajnálják, felvették az accountom, hogy ne lehessen ott azzal fizetni

    PayPal: Sikerült beszélgetni egy ügyfélszolgálatos indiai srácal, mikor rákérdeztem többször is, hogy tudott valaki belépni sms kódom nélkül, az volt a válasz mindíg ők küldtek e-mailt a levonásról, annyit sikerült elérni újra vizsgálják az ügyet PayPal Protection ügyben, mivel én nem kaptam semmilyen szolgáltatást vagy árut.

    És végül a Curve: Igaz 2 nap kellett nekik, hogy válaszoljanak, de onnantól átkerült az ügyem a Csalás, és csalás megelőzési osztályra, kb 2-3 e-mail váltás után, ami fél órán belül történt, mindkét tranzakciót stornózták csalás miatt és visszakaptam a pénzem.

    Egy szó mint száz nagy pacsi a Curve-nek.

    +első napon mivel több ismerősöm is ajánlotta fejlentést tettem ismeretlen tettes ellen, amit ezen sorokkal ki fogok egészíteni, de mivel visszakaptam a pénzem, nem hinném, hogy nagy vizsgálódás lenne PayPal rafinált loginjával kapcsolatban.

Új hozzászólás Aktív témák