Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.Mercury

    aktív tag

    Sziasztok!

    A következő helyzettel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni: egy tranzakciót jelentettem a PP-on, miszerint egy termék amit rendeltem nem a megfelelő mérettel jött meg. Előzőleg próbáltam az eladói bolt oldalán keresztül írni nekik, arra nem válaszoltak, így maradt a PP-os reklamáció. Erre már reagált az eladó és elnézést kérve megígérte, hogy küldi a jó méretet. Adott hozzá nyomkövetést is, ami ok, ámde április 20-án a PP lezárja az esetet, a termék viszont nem fog addig megérkezni. A PP azt írja, hogy csak akkor zárjam le, ha megkaptam a terméket, de az oldal szerint meg pont ők fogják lezárni automatikusan és utána már vissza sem nyithatom, szóval nem értem... :U Ilyen esetben mi a teendő? :F

    Mercury

Új hozzászólás Aktív témák