Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Szoftverlicencekkel foglalkozok (Microsoft termékek + vírusírtók). Több eladó is fogad el így PayPalt, náluk nem volt gond. Ennek ellenére lehet ez a probléma? Ami érthetetlen nekem, hogy miért nem írnak bármi gonddal külön? Aztán ha ignorálom őket akkor jó, limitálnak, de ez így?
Az automatizált shop automatikusan szolgáltatás kifizetési módba tették a fizetést, tehát mindig kifizettem a hülye PayPal adójukat, ennek ellenére személyes fiókom volt, és fogadtam baráti fizetéseket is. Tehát mondhatni vegyes használatú volt. Tartozásom valóban nincs.
Az appeal megtörtént, erre érkezik 10 percen belül az automatizált reply amit írtam, hogy a döntés végleges. Replyoltam rá, ugyanez a válasz érkezett + írtam külön complaintet a support minőségére hivatkozva, akkor is ugyanez érkezett. Egyszóval leszarnak
Ezekért is gondolkoztam a telefonon, de ha ott is valami automata voice vagy nem segítőkész agent ugyanígy széttárja a karját, akkor meg vagyok lőve.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen