Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RudiLicenc

    aktív tag

    válasz V/ #45329 üzenetére

    Szoftverlicencekkel foglalkozok (Microsoft termékek + vírusírtók). Több eladó is fogad el így PayPalt, náluk nem volt gond. Ennek ellenére lehet ez a probléma? Ami érthetetlen nekem, hogy miért nem írnak bármi gonddal külön? Aztán ha ignorálom őket akkor jó, limitálnak, de ez így?

    Az automatizált shop automatikusan szolgáltatás kifizetési módba tették a fizetést, tehát mindig kifizettem a hülye PayPal adójukat, ennek ellenére személyes fiókom volt, és fogadtam baráti fizetéseket is. Tehát mondhatni vegyes használatú volt. Tartozásom valóban nincs.

    Az appeal megtörtént, erre érkezik 10 percen belül az automatizált reply amit írtam, hogy a döntés végleges. Replyoltam rá, ugyanez a válasz érkezett + írtam külön complaintet a support minőségére hivatkozva, akkor is ugyanez érkezett. Egyszóval leszarnak :D

    Ezekért is gondolkoztam a telefonon, de ha ott is valami automata voice vagy nem segítőkész agent ugyanígy széttárja a karját, akkor meg vagyok lőve.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv!

Új hozzászólás Aktív témák