Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vargalex

    félisten

    válasz V/ #46709 üzenetére

    Sziasztok!

    Nem tudom, hogy ide tartozik-e, de megpróbálom.
    Szóval, vásároltam egy terméket, PayPal-al fizettem, de kiderült, hogy az eladó csaló (pedig egy webshop volt, angliában). A PayPal-nál nyitottam egy esetet, ők bekérték az eladótól is az adatokat. Ő adott egy követési számot (FedEx-es), ami a FedEx szerint a rendelés után 3 nappal már kiszállításra is került (Budapestre, ahová egyébként én is rendeltem). Megkerestem e-mail-ban a FedEx-et, megkérdeztem, hogy az adott követési szám az én nevemhez és címemhez tartozik-e. Természetesen az volt a válaszuk, hogy nem. A választ mellékeltem képként a PayPal esethez, illetve azt is megírtam, hogy a követés szerint azt a csomagot egyébként Spanyolországban adták fel.
    Erre ma döntött a PayPal, az eladó javára, hiszen adott követési adatokat és az kiszállításra került.
    Mit tudok ilyenkor még tenni? Ugye már nem is tudok olyan esetet nyitni, hogy nem kaptam meg a terméket...

    Alex

Új hozzászólás Aktív témák