Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz krikka #35276 üzenetére

    Össze volt linkelve a két rendszer nálad?
    Valójában a vásárlásnál a PayPal-on ezt kellett volna látnod:

    Ha ehhez hasonló látható akkor lehet (és célszerű) a Paypal-on dispute-t indítani:

    Akkor csak tudtál küldeni e-mailt eredetileg is.
    EU-s a telefonszám szolgáltatótól függően a perc díj 100-140 Ft közt. Maximum 5 perc alatt lehetne tisztázni.

    A meg nem érkezett request az eBay-en megadott várható szállítási idő vége utáni követő naptól indítható.
    Ha te leigazolod a megérkezést vagy valamiért a rendszer lezárja a vásárlást akkor hamarabb is. It te ugye nem zárhattad le mert nem neked érkezett meg, így csak a rendszer zárás maradhatott. Ez esetben megy a request az eladónak, ha az nem válaszol rá pár napon belül akkor megnyílik az eBay közbeavatkozási lehetősége és ott is lehet rendezni a problémát.
    Arra próbáltam ráirányítani a figyelmedet hogy mivel egy olyan nyomkövetési szám lett beírva (feltételezhetően tévedésből) ami egy másik csomagé, a tied állapota valójában szállítás alatt lévő, még meg is érkezhet.
    Hivatalosan a fenti időben reklamálhatsz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák