Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • krikka

    csendes tag

    válasz V/ #35275 üzenetére

    Szia!
    Az eladóval kezdtem természetesen, aki vissza nem írt. Azóta amúgy eltűnt az összes hirdetése, és beszedett vagy 35 negatív értékelést, amiknek a láthatóságát privátra állította.
    A paypalon a csomag nem érkezett meg ügyet nyitottam, kisregényben leírtam mindent pontosan. Annyi idő alatt amíg lezárták az ügyet, kb végig sem lehetett volna olvasni.
    Ezt írták az ebayen kb. a negyedik üzenetváltás után, amikor szóltam nekik hogy nem kérek több ctrl-c ctrl-v választ:
    "Upon further researching, I got to know that a dispute is already filed by you for this transaction on PayPal. Please allow me to share that eBay system and PayPal system is inter-linked and for this reason, eBay system will not allow to open case even after January 07 as members can't open two different disputes on two platforms for single common transaction.

    Here as the dispute was already filed, the best I can recommend is to contact the PayPal Customer Support as they are the adjudicating authority for this transaction now. The dispute decision is taken over by them for this transaction and as a result we can't intervene."
    Szóval az eBay és Paypal rendszere össze van kapcsolva, nem lehet két helyen ügyet nyitni.
    A contact us-ig meg én is eljutottam, leírom a gondom-bajom, erre küld egy automata üzenetet, hogy refunddal kapcsolatban telefonon tudok érdeklődni:
    "We prefer that you don't need to wait for an answer, so we've replied with this automatic message. Every dispute is unique and we often need to ask you questions to understand the details of your case, so we prefer to discuss these queries by phone. If there are specifics you would like to discuss, please call us on the numbers listed at the end of this email. "

Új hozzászólás Aktív témák