Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz krikka #35274 üzenetére

    De kezdjük azzal hogy esetleg neked nem a te küldeményednek a nyomkövetési számát adták meg, amely egyértelmű, mert azt a számút más valaki átvette. A tied még szállítás alatt lehet.
    Ezt a problémát az eladóval kell elsőként tisztázni.
    Ha nem tied volt az a csomag, akkor várni kellett volna.

    Mivel az eladó a dispute megkeresésre azt is válaszolhatta, hogy szállítás alatt van, a PayPal felé megadott egy másik nyomkövetési számot, vagy azt írta hogy kézbesítve a csomag, így a nem tudom milyen indokú dispute-t le is zárhatták.

    Az eBay rögtön azt írta hogy még a szállítási idő nem járt le és várjál? Ha nem akkor nem értem ezt: onnan meg elhajtottak, hogy beszéljek a PayPallal, mert náluk már nem fogok tudni ügyet nyitni.
    Ha nem nyitottál előzőleg requestet akkor miért ne indíthatnál?
    Mindig az eBay-en kell kezdeni, de te nem kaptál semmit sem, az hogy tévedésből másnak a nyomkövetési száma lett neked megadva, az nem request vagy dispute ok.

    Nem világos ez sem: e-mailt írni nem lehet, mert refunddal kapcsolatban csak telefonon lehetne kérdezni
    Ha belépsz 3 lehetőség van a kapcsolat felvételre alul Contac Us.
    Call us, Ask the community, Email us ez utóbbira van ez a lehetőség, elküldöd az e-mailt és azután majd az Üzenetközponton (Message Cenete) keresztül levelezel velük.
    Szerintem lehet e-mailt küldeni.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz krikka #35276 üzenetére

    Össze volt linkelve a két rendszer nálad?
    Valójában a vásárlásnál a PayPal-on ezt kellett volna látnod:

    Ha ehhez hasonló látható akkor lehet (és célszerű) a Paypal-on dispute-t indítani:

    Akkor csak tudtál küldeni e-mailt eredetileg is.
    EU-s a telefonszám szolgáltatótól függően a perc díj 100-140 Ft közt. Maximum 5 perc alatt lehetne tisztázni.

    A meg nem érkezett request az eBay-en megadott várható szállítási idő vége utáni követő naptól indítható.
    Ha te leigazolod a megérkezést vagy valamiért a rendszer lezárja a vásárlást akkor hamarabb is. It te ugye nem zárhattad le mert nem neked érkezett meg, így csak a rendszer zárás maradhatott. Ez esetben megy a request az eladónak, ha az nem válaszol rá pár napon belül akkor megnyílik az eBay közbeavatkozási lehetősége és ott is lehet rendezni a problémát.
    Arra próbáltam ráirányítani a figyelmedet hogy mivel egy olyan nyomkövetési szám lett beírva (feltételezhetően tévedésből) ami egy másik csomagé, a tied állapota valójában szállítás alatt lévő, még meg is érkezhet.
    Hivatalosan a fenti időben reklamálhatsz.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz krikka #35278 üzenetére

    Nem beszélünk el. Én értem a helyzetet. Te ragaszkodsz ahhoz hogy az neked volt címezve.
    Nem jól lett indítva a dolog, a Paypal-on akkor indíts, ha ott van ténylegesen a lehetőség dispute indításra.
    De csak úgy hogy ha van az adott vásárlási helyen vásárlói védelem és ott a lehetőségek kimerültek, nem rögtön PayPal.
    Jelen esetben az eBay vonalán én úgy látom, hogy nem volt megfelelően intézve. Innentől kezdve tényleg elbeszélhetünk egymás mellett.
    De megnézted hogy a PayPal-on most mi olvasható a vásárlási sort lenyitod? De szerintem már csak egyéni döntés alapján kapnád vissza a pénzt és az esetleg a telefonos egyeztetéssel meg is oldódik.
    Te döntesz, belenyugszol a 9000 Ft elvesztésbe, vagy áldozol rá úgy 700 Ft-ot és rendeződik, vagy vársz január 8-ig és ha szerencséd van indíthatsz nem érkezett meg requestet, ha mégsem érkezik meg vagy nem lesz szerencséd és annyi. Egyébként egy időben a két helyen nem lehet case, dispute ugyanarra a tételre. Vagy az egyik, vagy a másik helyen. Ez lenne a lényege az idézett szöveg mögötti tartalomnak.

    Ha valóban csak rossz követési számot kaptam, akkor minek jött ide a helyi postára a csomag?
    Ha te mereven ragaszkodsz ahhoz, hogy az a tied volt, akkor a posta miért adta oda másnak?
    Kérsz igazolást, a címzett vette át lesz rajta -> nem a tied volt.
    A küldeményen van név, cím, telefonszám. Ha a cím hibás, akkor felhívják a telefonszámot, ott felveszi az akinek a neve szerepel rajta, azt mondja az övé és még az is kiderül, hogy nem kamu a cím, hanem pontatlan, ilyenkor az átvételkor egyeztetik a nevet, a telefonszámot nem kell, mert az már egyezett aláíratják és kész.
    Ha engem felhív a posta hogy mi van csomagomban elhajtom őket a francba, mi közük hozzá, bár ha te nem matricát vettél akkor ez is azt bizonyítja, hogy az nem a tied volt.
    Hidd már el, hogy előfordul, nem csak én jártam már úgy, hogy másnak küldött csomag nyomkövetési száma volt hozzám is megadva, és volt olyan hogy a városunk is egyezett. Itt is és az AliExpress topikban is többen meg tudják ezt erősíteni.
    A te helyzetedtől eltérően volt amikor meg is érkezett és volt olyan is hogy a mivel a kézbesítés a posta igazolása szerint másnak történt, simán elfogadták azt, hogy az a szám nem az én csomagomé volt és nem lett kézbesítve számomra.

    Részemről a téma lezárva, lehet szidni a a Paypal-t az elutasító döntés miatt, de minden dispute-t elutasítanak, amiben nem illetékesek még vagy már.
    Ha a szerződési feltételek és szabályok alapján járok el és úgy is elutasítanak, akkor reklamálok, ha kell keresek egy angolul tudó ismerőst és felhívom őket, ha jogos lesz a reklamáció a telefonköltséget is elkérem kártérítésként.
    Bár a folyamatok indítása előtt is megtudtunk volna beszélni egy csomó dolgot, a vége után már nem sok értelme van agyalni. Legfeljebb másoknak tanulság lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák