Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LML

    tag

    Sziasztok!

    Az alábbi ügyben kérnék segítséget:

    Itthoni EUR alapú bankszámlám van, Mastercard kártyával.
    Beregeltem ehhez egy új paypal account-ot, alapértelmezett valutának beállítottam az EUR-t.

    Viszont Card Verify Amount-ot mindenképpen HUF ban vette le. (400HUF)

    Ez a továbbiakban is így fog történni? Mert a dupla konverzió annyira nem lesz finom minden egyes tranzakciónál. (EUR-HUF-EUR).

    Hol/mit állítsak át, hogy ez ne így működjön?
    Mindenképpen itthoni címet kell/ett megadnom, mert egyrészt itthoni bank a kártyakibocsátó/számlavezető, másrészt nagyobb értékű árukat fogok vásárolni, és nagyon hamar meglesz a 2500 Eurós limit amit úgyis csak úgy emelnek meg, ha kiküldök minden valós iratot.

    Köszönöm a segítséget.

  • LML

    tag

    válasz somasz #15157 üzenetére

    Nekem anno több mint egy hónap volt mire feloldották. Gyakorlatilag leszarnak itt minket magyarisztánban :(
    Végül el fogadták a vodás telefon számlámat utility bill-nek, mert csak az szólt a nevemre.

  • LML

    tag

    Limit emelésben tájékozott (sors)Társamtól kérdeznék:

    Limit betelik lassan, paypal kérte, hogy az eu-s pénzmosás elleni direktívák alapján küldjek nekik magamat, és a lakcímemet igazoló iratokat.

    Feltöltöttem:

    Személyi, Jogsi, Lakcím kártya, Bank számla kivonat, Telefonszámla.

    Mindegyiknek minden oldalát, szépen elnevezgetve.
    Március 11 én feltöltöttem, semmi sem történt, majd Március 14. én még egyszer. Arra is szarnak nagy ívben.
    Írtam nekik üzenetet, semmi. Magát az üzenetet megkapták, a sablon szöveg visszajött, de semmi ember által írt válasz.

    Az oldalon a waiting for Your response áll, de nincs mire reagálnom, mert nem kaptam semmi új infót, vagy hiánypótlási igényt se küldtek. Se a paypalon, se emailben.

    Per pillanat nem tudom hogy ilyenkor mi a teendő, másnak volt a környezetében ilyen eset, ott feltöltöttük a szükséges igazolványokat, számlákat, és 1 nap múlva lehetett használni az accountot. És közben járnak le folyamatosan a licitek, és nem tudom hogy küldethetek-e oda pénzt, vagy soha nem fogom látni többet ami oda megy..

    Köszi előre is.

  • LML

    tag

    Márc 11 én kértem 750€ leutalását a bankszámlámra ( unicredit eur szla). A paypal completed nek írja a tranzakciót, azonban a pénz sehol. Ilyenkor mi a teendő?
    Köszönöm a segítséget.

  • LML

    tag

    válasz Hintalow #16204 üzenetére

    Köszi a választ!

    A konverziót már elvégezte a paypal, ahogy láttam, mert forintban írta ki a leutalt összeget. Viszont akkor biztosan megnyertem a dupla konverziót. Akkor kb 50€ nak búcsút inthetek, mert ahogy néztem 295FT on eladták az eurómat, majd miután leért sacc/kb 320 ért megvehetem újra. De ez sem érdekelne, csak nyilván azért kértem le a pénzt, mert szükségem van rá, de ha tudtam volna, hogy a 1-2 napból 1-2 hét lesz mire ideér a saját pénzem, ami után kb 40€ jutalékot fizettem ki -eddig- csak a paypal-nak, akkor inkább veszek belőle nyalókát kenyából, mert egy hét alatt már az is ideért volna akár teveháton is.

    Ez egyébként mekkora egy buta fa.. dolog, utálom hogy kb a balkán közepén kell élnem, és mindenki leszarja nagyjából ezt az országot :( Azt is vagy 2 órát állítgattam, hogy az eur számláról ne forintot akarjon levenni, hanem eurót, gondoltam akkor ez már visszafelé is működik. Hát nem.

    Azt hiszem fogok csinálni egy osztrák bankszámlát, és inkább azt használom majd, mert kezdek ki lenni attól, hogy ebben az országban minden 3x annyi időbe telik, és 3x olyan bonyolult, mint a nagy nyugaton. :(

  • LML

    tag

    válasz aytukabozs #16209 üzenetére

    Az már annyira nem izgat, mert minden egyes kártyához csinálok egy új accountot inkább. Bonyolultabb kezelni, de amíg az ebay-en nem kötelező össze linkelni az ebay és a paypal accountot addig ez megoldás.

    Nekem ne terhelgessenek össze vissza, mert a csodás buyers protectionból is volt már afférom. Az ember megrendelt vmit egy olyan országba ahová nem is volt bepipálva a kiszállítás (costa rica) össze vissza írogatott spanyolul, majd mikor kiderült hogy nem tetszik neki az adott termék, mert pirosat akart igazából, nem szürkét, mint amiről a licit szólt, akkor lazán lezárolták a paypal accountom, a claim idejére és a végén a paypal még neki adott igazat úgyhogy nyelhettem be a dupla szállítási költségtől (először át sem vette majd reklamált hogy nem jött meg, aztán kiderült hogy az ember lehagyta a szíllítási cimről hogy egy 23. szigetre kellett volna elküldeni nem a "fő szigetre") elkezdve a visszaküldésig mindent. A végén már mondtam neki hogy inkább neki adom a terméket, csak ne küldje vissza az én költségemre, de nem... Így lesz egy 50 eurós termékből 65 euró bukta.

    Volt egy másik sztory, hogy a német DPD kivitte a csomagot az embernek, átvette vmelyik szomszédja, azt se tudták kb két hétig hogy kinél van, majd ezek után közölte hogy karcos a termék (dupla fólia, szivacs, karton doboz, atombiztosra csomagolva), és kér partial refund-ot. Egy 750 eurós termékre 30 eurót, majd míg a claim lement addig zárolták a 750 eurót a számlámon. Nem a 30 at, a 750 et, majd végül kiegyeztünk 15 Euróban. Én meg 8 napig nézegethettem a számlámon a blokkolt 750 eurót, hogy akkor most mi lesz....

    Azóta inkább a bonyolultabb emberekre csináltam egy külön accountot, és oda ami jön azt küldöm is tovább a fő accountomra azonnal, amint megérkezik...

  • LML

    tag

    Mai nap délután kaptam egy emailt a paypal support tól, hogy elnézést kérnek a kellemetlenségért, meg a késlekedésért, és vissza engedélyezték az accountot, úgyhogy mostantól korlátlanul használhatom.

    A pénz viszont továbbra sem érkezett meg... :(

  • LML

    tag

    Azért ez kezd vicces lenni.. Az hagyján hogy egy hét volt kb míg az account limitet feloldották, de hogy márc 11.e óta nem jön meg a pénz, amit leutaltattam magamnak és hiába írok nekik emailt, mintha a holdra küldeném kb az már kezd az idegesítő kategóriába esni.
    És nem 3e fton ülnek, amit kb letojnék, hanem jóval 300e feletti összegen...

    Kezdem azt hinni, hogy addig vagy jó ügyfél, amíg forintos számláról veszed tőlük 320 ért az eurót, és csak költöd a pénzed...
    Amint kérnéd ami náluk van, meg eurós kártyád van, hogy ne húzkodjanak meg eurónként 20 ftra, akkor már nem mennek olyan simán a dolgok, meg már nem is vagy olyan jó kuncsaft.

  • LML

    tag

    válasz Hintalow #16244 üzenetére

    Volt ott konverziótól kezdve, EU-s pénzmosás elleni vizsgálaton át minden szép és jó.. :)
    A bankban biztos nem ülnek rajta, ez 100%

  • LML

    tag

    Sziasztok!

    Lenne egy olyan esetem, hogy vásároltak tőlem német ebayen, egy 600 eur értékű terméket.
    A terméket DPD vel elküldtem, trackinget csatoltam. A terméket átvették, kaptam az ebayen pozitív feedbacket.

    Két hét múlva viszont bejelentették, hogy a terméket nem kapták meg, illetőleg a vevő kártya kibocsátó cége invalid transaction issue ra hivatkozik. Az én számlámról letiltották az összeget.

    Csatoltam a case-hez az alábbi dokumentumokat:
    Tracking number, vevő aláírásával, hogy átvette.
    Feladási papírt
    Screenshot ot az üzenetről amiben megköszöni a terméket,
    Screenshot ot a pizitív feedbackről.

    Csak ebben az évben 500 euró felett fizettem a paypalnak, és jóval 1000 euró felett az ebaynek jutalákot.
    500+ os eladó vagyok NULLA negatívval. És arról még ne beszéljünk, hogy mekkora összeget nyúltak le rólam az eur-huf konverziókkal.

    Jelen pillanatban se termék, se pénz. A paypal accountomon 2 hete ottvan a case, első nap feltöltötem a proof okat, azóta SEMMI változás. Ma írtam egy emailt a staffnak. Nagyon kiváncsi leszek.

    Ha feltörték volna az ember accountját (török csávó természetesen, mi más lenne), akkor kétlem, hogy feltörik az ebay accountot, majd feltörik a paypalt, kifizetik a terméket, amit a verified shipping address re küldetnek, megvárják a futárt az ajtóban, aláírják a csávó helyett, majd adnak nekem egy positive feedbacket, és utána kell még 2 hét mire az account tulajdonosa erre rájön.

    Utálom, hogy így bánnak az emberrel, hogy csak a vevő az isten miközben a pénzt az eladótól kapják és , hogy mivel nincs gyakorlati konkurensük, bármit megtehetnek...

    Valakinek van valamilyen építő jellegű tanácsa a dolog ügyében?

    Ui: van egy régi accountom ami még él, van rajta némi pénz is, bár már évek óta nincs használva, és egy olyan címre szól, ahol már nem lakom, egy azóta eltulajdonított, már érvénytelenített személyivel lett beregisztrálva, és a bankszámla/kártya sincsen már meg, ami hozzá tartozott.
    Tegyük fel, ha nem kapom vissza se a pénzem, se a termékem, (amit könnyen el tudok képzelni erről a bandáról) és mondjuk én is eljátszanék valakivel egy hasonlót amit most velem játszanak el, akkor lehet valamilyen érdemi következménye a dolognak? A két accountomnak nincs semmilyen köze egymáshoz, nem lehet összekapcsolni őket se jogilag, se máshogy.

  • LML

    tag

    Unauthorized Payment az alap ok, és a vevő kártya kibocsátója kezdeményezte a paypalnál a tranzakció törlését, de a paypal már a csomag leszállításának igazolását kért tőlem.

    Egyelőre itt áll az ügy:

    We have received the following tracking information:

    Shipping Company: DPD
    Tracking Number: 16570000020559X

    No further action is required by you at this time. Your Chargeback Resolution Specialist will review the details of this transaction along with the information you provided to determine whether the chargeback may be successfully disputed against the buyer's credit card company.

    It is PayPal's standard practice to dispute wrongful chargebacks. One of the benefits of using PayPal is that our team of chargeback specialists will gather the necessary information from you and work with the credit card company until the chargeback is resolved. Learn more about how PayPal investigates chargebacks.

  • LML

    tag

    válasz maj-viktor #17513 üzenetére

    A pénzt azonnal ki tudod venni (vagy elvásárolod, vagy leutaltatod), nekem már 2-3 nap alatt itt szokott lenni nem kell várni semmire, se pozitív értékelésre, se semmi másra.

    Olyan 10-14% körül szokott lenni az együttes (ebay+paypal) díj, függően attól hogy aukción adtam-e el a terméket, vagy pedig buy it now -al ment el, esetlegesen best offer használatával együtt.

    És ez azért nagyobb tételeknél már fájdalmas tud lenni, főleg mikor hó végén megjön az ebaytől az elszámolás egyben...

    És ezért nem értem, hogy miért szívóznak ilyen esetekben, bár rengetegszer használtam én is ezt az eladókra, de csak abban az esetben ha a termék nem volt olyan, mint amit leírtak.
    (vagy eleve sérült volt, vagy a szállítás közben lett olyan).
    Az előbbi esetekben kemény ár leszállítást szoktam kérni, mert utálom ha átvágnak, és minden esetben rögtön claimet csinálok belőle, meg sem várom az eladót. Ha átvágott, rohadjon meg. Az utóbbi esetekben pedig, ha látszik hogy az elasó mindent megtett, hogy épségben ideérjen, akkor a szállító cégen szoktam leverni a dolgot, és mostanra eljutottunk oda, hogy nagyon vigyáznak a csomagjaimra, mind küldéskor, mind pedig érkezéskor.

    Nagy rablók az ebaynél egyébként, és emiatt mostanában minden aukciónál beleteszem az emailcímemet a leírásba, és aki ott jelentkezik megkapja olcsóbban, és azokkal az emberekkel érdekes módon soha semmi gond nincs.

    Legtöbbször a 10 alatti feedbackesekkel van gond, 2 hétig nem fizeti ki, majd utána fenyegetőzik, ha nem küldöm 1 nap után mikor kegyeskedett kifizetni. Variál, hogy akkor mégse lesz jó neki, majd mikor 5 levélváltás után rájön, hogy mégis jó lesz, akkor életbe lép az előbb tapasztalt jelenség.

    Ugyanakkor volt több vásárlóm aki az elején csak a termék miatt regisztrált az ebayre, azokkal tényleg nem szokott gond lenni, és én is segítőkész vagyok, mit hogyan csináljon. Volt vevőm aki véletlenül friend ként küldte a pénzt, mert az volt az első tranzakciója, és ráadásul nem kis tételről volt szó, mégis megkapta a termékét, sőt, le is írtam neki, hogy máskor mit-hogy csináljon.

    Igazából minden tranzakciót a paypal-on intézek, még az email-címemről közvetlenül vásárlókat is, mert számomra sokkal követhetőbb mint a bankszámla, azonnal megjön a pénz, esetleges vevői panaszok sokkal hatékonyabban elintézhetőek, plusz sajnos a német-osztrák-svájci emberek alapvetően nem utalnak magyar bankszámlára, tehát így sokkal több vásárlót tudok szerezni. Hirdetek más oldalakon is, de kb 10-1 az arány az ebayen eladott vagy a máshol értékesített termék között, pedig annyival olcsóbban adom máshol kb amennyi az ebay/paypal költség lenne, és mégsem onnan vásárolnak. Pedig van akinek üzenetben direkt meg is írom, de akkor sem.

  • LML

    tag

    válasz LML #17523 üzenetére

    Tehát azért több mint 1 hó és 3 hét telt el, mire az ember rájött hogy másra használták a kártyáját. És ez a vicc, hogy egyrészt 7 hét leteltével vesz észre az ember egy elég szembetűnő tranzakciót, másrészt nekem mint eladónak, mi közöm van az egészhez?

    A paypal beengedte az embert, a kártya kibocsátója fizetett, levonták tőle, nem jelezte azonnal.
    Akkor miért tőlem szedik vissza a pénzt? Térítse meg neki a paypal, a bankja, vagy az aki lenyúlta.

    De itt szerintem csak egy sima bepróbálkozás áll fent, és ebben az esetben én biztos egy életre kitiltanám a paypal helyében az embert.

    [ Szerkesztve ]

  • LML

    tag

    válasz Oliverda #17525 üzenetére

    Én is erre akadtam ki, plusz júli 10 óta SEMMI sem történt az ügyben. Pénzem sehol, accountomat inkább nem használom, mert ki tudja mit találnak még ki. És azért ez gáz számomra, egyrészt üzletileg, másrészt mert piszokul semmiben nem hibáztam, mégis rajtam verik le a dolgot.

  • LML

    tag

    Ráadásul kronológiailag úgy történt a dolog, hogy: Ember megvette a terméket buy it now al, 19.én. 20.án elküldtem neki a szállításra vonatkozó dolgokat, rögtön kifizette. 2 napon belül szoktam küldeni, de pont nem voltam itthon, ezt jeleztem is neki előre, rendben is volt. Hazaértem, elküldtem. Megköszönte, pozitív értékelés stb.

  • LML

    tag

    válasz V/ #17527 üzenetére

    Az ebay nem folyt bele a dologba, csak és kizárólag a paypaltól kaptam értesítést.

    Mivel az ebay en kifizetem a hirdetés felrakásáért is a díjat, ezért azt írok bele a szövegbe, amit akarok.
    (telefonszámot, emailcímet, bármilyen elérhetőséget amit szeretnék. Ezt már le leveleztem anno az ebay egyik alkalmazottjával, aki megkeresett egy ilyen ügyben, és meg is erősített ebben, hogy beleírhatom a személyes adataimat, hiszen fizetek a hirdetés felrakásáért is.

    Arról pedig, hogy az esetleges ügyfél megkeres az elérhetőségeimen, nem tehetek. Nem írtam oda hogy ott vegye meg, még csak nem is utaltam rá sehol.

    Jelen esetben pedig egy olyan tranzakcióról van szó, amit az ebay en keresztül kezdeményeztek, ebayes vásárlással, és amiért több mint 90€ jutalékot fizettem ki.

  • LML

    tag

    Dear ........,

    We are writing to let you know that one of your buyers opened a chargeback with their card issuer. The buyer stated that they did not authorize this purchase.

    Here are the details of this case:

    Buyer's name: A..... Sch....
    Buyer's email: sikici....@live.de
    Buyer's transaction ID: 8TV68800SW800....
    Your transaction ID:3PD09144P4270....
    Transaction date: 20150520
    Transaction amount: 635.000000 EUR
    Disputed amount: 635.000000 EUR
    If you have any information to help us dispute this chargeback with the card issuer, please log in to your PayPal account and go to your Resolution Center to provide it.

    Please submit your response within the next 10 calendar days. The timeframes for responding to chargebacks are determined by the card issuer.

    If we don't receive your documentation within the required timeframe, we may not be able to dispute this chargeback with the card issuer.

    Thank you for your patience during this process. We appreciate your business.

    Sincerely,

    PayPal

    [ Szerkesztve ]

  • LML

    tag

    válasz V/ #17536 üzenetére

    Jelen esetben az "ellopják a kártyádat" hoz hozzátartozik az is, hogy vagy csinálnak egy ebay accountot, plusz nyitnak egy paypal accountot is a kártyád alapján, vagy feltörik mindkettőt, és módosítják a primary address-t is.

    Avagy egy már meglévő ebay accounthoz társítják a feltört paypal accountot, amihez az ellopott kártya tartozik, és ott állítják be a címet is.

    Igazából mindegyik eset tőlem független, és nem értem, hogy nekem mi közöm bármelyik részéhez is.
    Főleg nem 50 nap elteltével. Meccselje le egymással az ebay-paypal-card issuer.

    Ha valahol van egy rablás, és mondjuk a csávó besétál a budapest motorshoz/ Warm Up hoz és vesz egy Ferrarit a rabolt pénzből, akkor miért mennek utána oda visszakérni a pénzt, ha se az ember, se a kocsi nincsen meg...?

    Gondolom az account/pénz zárolást azért teszik rá az accountomra, hogy érdekeltté tegyenek az együttműködésben, mert különben mindenki letojná az egészet (mondjuk teljes joggal azthiszem).

    De amint megkapták a kért dokumentumokat, miért nem engedélyezik vissza?

  • LML

    tag

    Plusz, ne én legyek már a nyomozó a helyzetben.. Megvették, fizettek, elküldtem. Pénz nálam, termék annál akinél, és ahová kérték a postázást.
    Ha nekem azt írják az ebay/paypal nál a pénz beérkezése után, hogy postázd a holdra, akkor oda fogom postázni, aztán majd oldja meg az ebay és paypal hogy a korlátolt ügyfelei megértsék, hogyha fizettek valamiért, akkor az az övék.

  • LML

    tag

    Kérdés, hogy van-e értelme az adott helyzetben keresni bárkit is a paypal nál, vagy ez így is úgy is lezajlik a maga útján?

  • LML

    tag

    válasz Oliverda #17545 üzenetére

    Instant payment-es volt a dolog... Viszont verified volt az account.

    Ami felettébb érdekes.

    De igazából az esetemben tök mindegy.

    [ Szerkesztve ]

  • LML

    tag

    Viszont azt hiszem másnak is lehetnek kellemetlen percei most, mert most nézem, hogy az embernek aki vásárolt tőlem, 13 db terméke volt az enyémen kívül abban az időben amit megvett, és mindegyik 500-1800 euró között.

    Tehát ha vki ezt lopott kártyával követte el, akkor alsó hangon 10k eur értékben tette ezt, és a kártya tulajdonosának ez nem tűnt fel majdnem 2 hónapon keresztül...

    Ez a mai világban több, mint hihetetlen.

  • LML

    tag

    válasz Oliverda #17547 üzenetére

    Az nem, mert express checkout payment nél ez nem látszik. Simán csak shipping address volt, nem volt ott, hogy confirmed vagy unconfirmed.

    De azért a paypal-nál is lehetne annyi eszük, hogy ilyen fizetést nem engedélyeznek, ha nem vállalnak kártalanítást az ilyen ügyfelek miatt.

    Plusz azért ilyenkor jöhetne egy email, hogy figyelj hülyegyerek, nézz át mindent, mert lehet hogy ebből később gondod lesz.

  • LML

    tag

    Ha emlékeztek még a storymra ( vettek tőlem valamit, majd bejelentették, hogy illegális kártya tranzakció volt, és zárolták a pénzt, miközben én már elküldtem a terméket).
    Kb egy órája kaptam egy emailt, hogy a paypal seller's protection keretében rendezték az ügyet, és teljesen kártalanítottak engem, visszaállították az accountom, majd megköszönték az általam adott információkat.

    Külön elnézést kértek a kellemetlenségért, amiért zárolták a pénzt.

    Szóval, szerencsés véget ért a dolog. :)

Új hozzászólás Aktív témák