- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
Hirdetés
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Baleroo1
csendes tag
Sziasztok!
ELEGEM VAN A PAYPAL-ből, VALAKI SEGÍTSEN!!!
Kb 4 éve használom , már a Paypal-t évi 6-8 alkalommal internetes fizetésre. Nem is volt semmi probléma egészen egy hónappal ezelőttig. De azóta a következőt írja , ha valahol használni szeretném:
An error occurred while processing your request. Before submitting this again, log in and check your Account History to ensure that the transaction didn't complete.
Amikor bejelentkezem a Paypal fiókomba akkor pedig ez az üzenet fogad:
Sorry — your last action could not be completed
If you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.
If you came to this page from another website, please return to that site (don't use your browser's Back button) and restart your activity.
If you came from PayPal's website, click the PayPal logo in the upper-left corner to return to our home page and restart your activity. You might have to log in again.Sajnos angol tudásom szegényes, de végig néztem a Paypal profilom, mi lehet a gond. Javítottam is azokat a dolgokat amit pirossal jelölt (Pl. email cím megerősítése).
Az eredmény ugyanaz
NEM ÉRTEM A DOLGOT!
- a bankkártyám érvényes
- van rajta fedezet
- vásároltam is már ezzel a kártyával a Paypal-en keresztül (legutóbb márciusban)Utolsó ötletként megnéztem a bankkártya adatokat és láttam , hogy felajánlja a kártya összekapcsolását a Paypal-el (mégegyszer?). Nosza! A számláról le is vonta a 400Ft-ot. A CODE jött SMS-ben rögtön. De a megerősítés során a 4 jegyű kódot nem fogadja el a rendszer.
A következő üzenetet írja:The Credit Card Verification System used by PayPal is currently unavailable. Please try to add your credit card at a later time. We apologize for this inconvenience.
Vagyis próbáljam meg később.BAHH! Mikor? majd a következő életembe?
Valakinek ötlete?
Üdv : Baleroo
ui: külföldi fórumok alapján 5-6 fajta böngészőt és különféle böngésző beállításokat kipróbáltam, de semmi eredmény
[ Szerkesztve ]
Ha mindenre tudnám a választ-sosem kérdeznék
-
Baleroo1
csendes tag
A számlatörténetet még a legelején végignéztem, mindegyik státusza. "Completed".
Az új - és sikertelen - próbálkozásaim , meg sem jelenek a számlatörténetben.
Külföldi fórumok szerint (csak ott találtam hasonló hibát) új lapon kellene megnyílni a Paypal tranzakciónak, de ezt nem tudom megvalósítani.Ha mindenre tudnám a választ-sosem kérdeznék
-
Baleroo1
csendes tag
válasz Flashcash #4943 üzenetére
Értem. Tehát várjak. Az angol szövegeket amit bemásoltam , nagyjából értem. Csak azt nem tudom , hogy egy online rendszer , miért nem online... Bahh. Valamint az egyszer már érvényesített és működő kártyám, miért nem működik most, és miért kell újra elfogadtatni - ha egyáltalán ez a probléma.
Sajnos a Paypal főoldalán a My Account -> Overview lapot egyáltalán nem látom , mert folyamatosan a Sorry — your last action could not be completed üzenet jelenik meg . Pedig nincs befejezetlen tranzakcióm a számlatörténet szerint.
Írtam a HelpDesk-nek hátha így sikerül kibogozni a problémát.Ha mindenre tudnám a választ-sosem kérdeznék
-
Baleroo1
csendes tag
Sorry — your last action could not be completed
Igazad van : én is megkaptam a HelpDesk válaszát.
Teljesen hasonló mint a Tiéd. Jelenleg nem tudnak hozzáférni a számlámhoz hogy visszaállítsák, de a technikai osztályuk dolgozik rajta. Azonnal értesítenek, ha megoldódik a probléma és visszaállítják a kártyámat. Legyek türelemmel.
Bahh. Szép kis levél!
Nem tudom hányan járnak még ebben a cipőben.Ha mindenre tudnám a választ-sosem kérdeznék
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Autószerelők, autószerelés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Assassin's Creed: Origins
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs