Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Mimre0115 #108852 üzenetére
Az nem jó. A PIN/SKC 7 digit kódot az audi nem adja ki 2005 óta. Csak sok-sok szerencsével fogsz olyan embert találni aki ebben tud segíteni
A kocsi gyári Repair manuálja tartalmazza csak, az meg Bentley Publishert jelent és pár 100€-t alapból.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
Ha valaki ért hozzá (én nem merném), akkor ez alapján megoldható DIY-ben is.
@Morris: Ez jó ötlet volt, hogy a saját keretével megoldottad.
Más: szeretnék gyári gumiszőnyeget a Golfba, dzsitiájosat, 65-70 € + posta :/ Valakinek esetleg egy jó tippje gazdaságosabb beszerzésre?
[ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #108853 üzenetére
Na jó azért annyi sütnivalóm volt!
Ilyenre gondoltam, hogy hol van a csomagtartó érzékelője? vagy valahol meg szokott-e törni a kábel?
Esetleg köze van-e ahhoz, hogy a bal hátsó ajtóba nem mennek kábelek?Közben megrendeltem eztet: Osram Night Breaker Unlimited H7 DUO csomag
Remélem amit írtak 1-2 éves élettartam, erős alulbecslésélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Morris
veterán
Inkább túl van becsülve. Örülj, ha 1 évet elmennek.
focvis: kénytelen voltam, mert a b6 kerete teljesen más. Még faragva sem tudnám belerakni. pedig jobban tetszik.
Mas: felnyitom a csomagtartót. Világít felül a lámpa. 20 masodperc és felére csökken a fényerő. Ha kinyitom valamelyik ajtót akkor megint visszaerősödik. Ez mitől van? Régebben sokkal hosszabban világított erősen.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz brumi1024 #108859 üzenetére
Ma volt 165 is, az már erősen szabályzás környéke, ezek szerint nem tudja a 170-et mint korábban feltételeztem. 2-t is jobban megsasoltam ~117-118 a vége. Szépen megindul 140-ről 6-ban, 180 felett tényleg csak pillanatokra mentem. Az első 3000 km átlaga 8,9 BC szerint, majd kiszámolom excelben is.
Gondolom, toltad a TDI-nek?
@aero: akkor ne a YT-ot nézd (manuális és 7200-t forog)
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #108862 üzenetére
Balaton északi partig mentem, 140-re belőtt tempomattal, egyszer volt egy próba 200, de az megdobta az átlagát ennek a 80km pályának. Illetve azért magasabb is a cucc, erről a járműről van szó. Lent járkálva a hegyről le-fel és főútakon 5.3 körül evett a BC szerint, visszafele a pályán pedig 6.7-et, ami hosszabb távon reálisabb átlag, számolva is ilyesmi vagy valamivel alatta lévő érték jön ki.
[ Szerkesztve ]
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #108844 üzenetére
az itteni szerelők vakargatták a fejüket szinte ezért ijedtem meg egy kicsit.... meg, hogy kiugranak a rugók is hú-ha, meg hogy féket leakasztani meg mindent hú-ha, de akkor ha nem nagy művelet majd jelzem részükre
és jelentem, hogy elhallgatott a szilent nem tudom, hogy hogy, talán az időjárás.
Persze tudom, hogy ez nem megoldás
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Morris
veterán
Urak, ez az ASR/ESP dolog hogy működik?
A passatosban ugye van ESP kapcsoló. Ki és be tudom kapcsolni.
ASR is van benne alapból? Vagy ez külön extra volt anno??? (Passat b5.5 2002. AVF) -
Pitu
aktív tag
Octavia 1.6 BFQ-ra mennyire jellemző az olajfogyasztás? 2003-as, 145.000 km-el.
A vásárlást követő kb. 200 km megtétele (leginkább város) után nem tapasztaltam fogyást (max-on volt). Most hétvégén beletoltunk ~300 km-t (országút), és 3/4-ig van... Hideg motornál néztem legutóbb, előtte melegnél, talán ez sem mindegy. Illetve hosszabb táv megtétele után a városban egyszer a lámpánál el kezdett ingadozni a fordulat, majd leállítás/indítás után megszűnt. Az eladó szerint a pillangószelepet kell tisztítani.
Kb. 2 hete vettem, szervizben direkt mérettem CO-t is, a tulaj elmondása szerint a csere intervallumban 1.5-2 dl olaj fogy. Tanácstalan vagyok hogy mit tegyek... -
először is don't fosch!
olajat mindig hideg motornál ellenőrzünk mert a motortéren belül vissza kell hogy folyjon az aljára. Az 1.6 csipegeti valóban az olajat.
Az alapjárat ingadozással meg Gyúrcsók módjára, ne kapkodjunk. VCDS a lelke. A takarítás után alaphelyzet állítás is kell, tudtommal.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #108823 üzenetére
Általában nem a mechanikus zár akad meg,hanem az elektromos rész,ami mőgötte van. Azt kell cserélni a Te esetedben is szerintem. Most nem vagyok gépnél,de este elküldöm,hogy pontosan mit kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Segítséget kérnék a guruktól. Kollégámnak van egy VW Jetta 1.6-os automata váltós autója. Azt vették észre, hogy később vált az autó, mint előtte, azaz jobban kipörgette. Elvitték szerelőhöz, akik olajat akartak cserélni a váltóban, de a leengedett olajban fémreszeléket találtak. Ez gyanús volt, elvitték egy olyan helyre, ahol automata váltóval foglalkoznak. Ott kaptak egy 350000 Ft-os ajánlatot a javításra, állítólag a bontott váltó kb. 1,5 M Ft (az új pedig 3 M Ft). Létezik ez? Reális az árajánlat?
Az autót egyébként 1,5 M Ft-ért vették 2 éve.
Állítólag valamilyen lamellák vannak benne, amik szét szoktak benne menni (típushibát mondtak neki).
Az sem világos, hogy milyen váltó van az autóban (DSG, vagy régebbi fajta automata), ezért beilleszteném ide a forgalmiban található címke fényképét (elég homályos lett, de ilyet kaptam):Tudtok esetleg ajánlani helyet, ahol javítható, vagy beszerzési forrást?
Alex
-
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #108798 üzenetére
gondoltam, hogy megeszi a kuplungot, számítottam is rá, szóval az nem akkora gond
Nem bántásból de szerintem első körbe menj vissza a csipes emberhez írja meg rendesen a vasat aztán tökölj a kuplunggal 150le-ig hulla felesleges a kevlár. Meg kéne írni rendesen és nem csúszna/kopna szét 10ezer alatt (alsó tartományokba kéne turkálnia kicsit).. ráadásul ha kevláros lesz a cucc, csúsztatott kuplungot elfelejtheted
-
zsolt19900
őstag
-
tucsok.
senior tag
Srácok! Mennyi liter olaj kell egy diesel 5-ös golf hat gangos váltójába és milyen? 75w 90?
Köszi"So say we all"
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #108891 üzenetére
Időbeli hatály az mennyi? Ha pl 5 év alatt nem megy vki 60k km-t akkor is célszerű gondolom lecserélni mint a motorolajat is egy adott idő után akkor is ha nem mész sokat.
mod:
Megvan. Az enyémre 60k km vagy 48 hó-t írnak csereperiódusnak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Most olyat kérdeztél amiről nagyon megoszlanak a vélemények. Szvsz ha valaki megtartja a 60k km-t akkor akár évekig is használhatja az olajat. 2-3 évente maximum kellene cserélni, de igazából a használat határozza meg. Sokkal jobban igénybe veszi a hideg olajos rövid használat, ugyanakkor nagyon messzi van a sima motorolajtól. A legegyszerűbb ha megnézi az ember a színét: ha gyári (barna vagy zöld pl) a színe nem kell b@sztatni. Ha elkezd szürkülni már használódik és javasolt a csere. Ha fekete, akkor már megégett, és csak a szerencse segít a váltó épségét megőrizni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #108888 üzenetére
Kevlár legyen a legutolsó dolog ami eszedbe jut szerintem.Nem hétköznapi autók alá való. Azért mert egy-két ember beteszi alá az tök jó meg szép de ők nem használják napi szinten az autót, max évi 5k-t megy vele talira és ott elrugdossa meg bohóckodik vele. De ha kapna egy dugót a városba 1 km után nem érezné a lábát. A kuplung fent fog dologról meg annyit hogy a német vasak többsége jóval fentebb fog gyárilag mint az átlag japán,olasz,francia gépek Szóval a lényeg hogy a gyári szerkezet lazán bírni fogja 140-150le-ig viszont a kettőstömegű élete rövidül.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz tresh #108895 üzenetére
nem a szinterrel kevered?
araszolgattam a stadionoktól a Lágymányosi hídig még itt vagyok, ellenben beedződött tányér rúgós full gyári kuplunggal azt hittem félre állok a népligetnél pihentetni a lábamés a kuplung keménysége nem igen függ a tárcsától szerintem, szóval nem szakadna le a lábba egy araszolásnál, hanem vagy telibe verné az előtte lévőt vagy még ki keveredik a dugóból csapágyasra rángatta a motort a sok lefulladás, szinter-t valóban elégé érezni kell hogy egy picit is csúsztatni tud, illetve nem azoknak való akik órákig játszanak a kuplunggal.
"lekvárral" annyit vettem észre jó pár kocsin hogy határozottabb a fogás pont és annyira a végtelenségig nem lehet csúsztatni (vagy megég).
220le-vel még nem esett le a kéttömegüm, azt is a nyomaték öli meg a user's error
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #108896 üzenetére
Lehet rosszul fogalmaztam! sry vagyok Szóval azt akartam mondani hogy a kettőst a szar chip hamar parkolópályára tudja tenni ahogy a kuplungját is. A lekvár meg felesleges rá szerintem főleg mert gyári konfiggal úgy se írják neki 140-150 lónál többre. A lába meg azért fájna neki mert irtó szokatlan lenne hogy nem úgy fog a kuplung nehezebben csúszik és "beránt". Termesztésen ha megszokja nem rossz az, de utcai autóba felesleges ha nem akar többet kihozni a vasból. Eddig én 2-3 kevláros géppel mentem köztük elég sokat haver épített 3-as golfjával (tdi) sokkal "parasztosabb" volt. Amíg 150 ló körül volt addig gyári 1z volt alatta nem csúszott meg és komfortba is jobb volt legalábbis nekem. Miután megkapta kevlárt irtó szokatlan és kényelmetlen volt érzetre. Kb 2 napig újra tanultam kuplungolni, persze ez lehet az én gyengeségem is nekem kényelmetlen volt 1-2 hét kellett mire megszoktam, de utána átülve az enyémbe nekem meg váltás volt. Tehát szó se róla jó dolog de neki szerintem nem ez a megoldás kell főleg gyári konfiggal.
Te autódat ne is írjuk ide az más világ minden téren oda az a konfig már igényli
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz tresh #108897 üzenetére
pedig szög gyári konfiggal futok, csak szar a szerkezet (kemény a pedál) és bírja, na jó már jó nyúlós melegen pl egy lámpánál elindulásnál de amég nem csúszik meg marad így, aztán jön majd a könnyített G60 lendkerék átvariált vr6 szerkezettel meg T4-es tárcsával, illesztve, laza 70-100e és állítólag statikusan már ez bírja az 500nm-t vagy van itthon egy Spec szettem (kéttömegű kéne) szinter tárcsával, arra 400nm-t ír a gyártó.
nem tudom nekem ha nem extra kopásról vagy felkeményedésről van szó nem nagyon tűnik fel hogy szar egy kuplung, gyakorlatilag a 3. elindulás után már jó szoktam lenni, egyik előnye hogy 1 nap legalább 4 teljesen különbőző kocsit kell vezetned.
témához vissza térve ha nem gatya a kuplungja egy egyszerű konzerv programot elkéne bírnia minden további nélkül valóban!!
"nem úgy fog a kuplung nehezebben csúszik és "beránt"" ezért az érzését nem a megváltozott kopó felület felelős igazából, (kevlár szálak nem vesznek részt amugy a nyomaték átvitelben, csak jobban össze tartják a felületet nagyobb terhelésnél meg hőnél), hanem a legtöbb fasza kuplungos vastagra csinálja a tárcsát és nincs meg a rés kinyomott kuplungnál, az egyik sláger ember termékeivel többször beszoptuk, hogy nem lehetett járó motornál ki/be tenni sebességbe a kocsit, de pl az is rendszeres hogy kinyomott kuplungnál jó pár ezer km-ig képesek kúszni ezek a hihetetlen minőségű tuning vasak
komfort kérdése meg a szerkezettől múlik meg a mozgató mechanikájában (szörös bowden vagy öreg folyadék), sima mezei gyártónál és találkoztunk már olyan tárcsával amin "tapadt" a ferodol, ez teljes mértékbe nem szokás kérdése, legalább leszoktatja a kedves users arról hogy fél óráig tartson egy váltás, ill ha párszor meg tiporsz egy ilyen kuplungot akkor "simul" ez a dolog is!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #108894 üzenetére
Megnéztem, gyárilag pirosas a lötyi ami benne van. Szép tiszta ezek alapján nem cserélném de 5 éve benne van így inkább lecserélem. Igazából az olaj a szűrők meg a többi aprólék mellett ez már nem vészes tétel.
mod:
Vagy túlparázom a dolgot és ejtsek rá?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #108898 üzenetére
az egyik sláger ember termékeivel többször beszoptuk, hogy nem lehetett járó motornál ki/be tenni sebességbe a kocsit
Pü-be meg lehet tudni kié volt ez a "termék" ?
"komfort kérdése meg a szerkezettől múlik meg a mozgató mechanikájában (szörös bowden vagy öreg folyadék)..."
Erre mi is gondoltunk hogy valószínű azért volt ilyen "kemény és parasztos" mert az 1z szerkezet nem komálta a lekváros szitut. Utána kapott erősített szerkezetet és jobb lett de nekem érzetre nem jött be. Viszont 180 lóra volt írva golf és lekvár nélkül folyamatosan megcsúszott szóval kellett neki. De a régi 502+1749va+chipsz 160 lóig teljesen jól bírta a gyári szett. Amúgy nem zárom ki hogy a kevlározással volt valami hogy így befogott nem tudom nekem nem jött be akkor. Ezért is kérdezem ki az az ember lehet mi is tőle hoztuk a cuccot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külpolitika
- Futás, futópályák
- Bestbuy játékok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest