- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz VR6-Fan #108397 üzenetére
Igen, ha jól tudom EDC15p-ben nincs boost by gear, csak edc16b-ban, de még ennyire nem mentem bele. Nem a lóerőhajhászás a cél, hanem hogy legyen a végére egy autózható 190 lóerő és 400nm körüli autó, ehhez úgy számolok hogy ezt a turbót 1.65 és 1.7 között elég hajtani. Pont ennyi volt a célom ezzel a turbóval, hogy legyen valamivel tartósabb mint a gyári, azonos teljesítménnyel (tudom sokan mennek gyári VB-vel 200al is, én ezt nem rizikóznám). A turbósok 1.7 barban határozták meg a maximumot ezekre a 1749 szériákra, beszéltem párral, szóval nem szeretném 2 barral fújni (persze soha ne mondd hogy soha, egyszer kíváncsiságból úgyis felhúzom ) Csinálok majd videót, 2000körül van korom, aztán kitisztul, de most sokat kap alul, vissza kell venni majd belőle. Nagyon kevés az időm most erre, de pár héten belül megírom 1.7-re aztán kíváncsi leszek mit mutat majd. Hogy érted hogy csak EDC-be tudok?
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Sz.Riki88 #108401 üzenetére
ME7.5.1-be ki kéne kapcsolgatni bár "felesleges" funkciót
amugy egész szép görbe, én még max annyit csinálnék vele hogy széjjel húznám 5000-ig legalább, meg a nyomatékot probálnám kitartatni a felső tartományba, végre nem egy 1900-nél letépi a veséd dizel
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz VR6-Fan #108403 üzenetére
Uhh, sajnos ahhoz nem értek, bár értenék, de majd egyszer talán (nem mintha EDC-hez igen, de az folyamatban ) Igazából ez az első "normális" program, még játszogatok vele, sok van még benne nagyon. Lóerő csúcson jelenleg 1.56 a nyomás, és 4000től szinte gyári a program Jó az ötlet, kb. én is azt terveztem hogy olyan 4600-4700ig menjen, forogjon szépen
Igen ez nem szakítja le a fejed 1900nál, csak szépen közepesen megy, a "pokol" olyan 2200tól kezdődik, nem akartam széttépni a zsír új DMF-t, meg a rossz geo beállítás miatt nem is tudna akkora nyomást csinálni most alul Kicsit állítok majd rajta, aztán valamit még firkálok rá -
Dot
őstag
Valaki meg tudná írni, hogy mi az 5.3-as bosch abs vezérlő cikkszáma?
(B5-ös passátba ami könnyen meghal)élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok
Mi a vélemény erről a kiadásról? [link]
Max 2 személynek, munkába rohangálósnak kéne ami akár hosszabb távokat is kibír. Max 1,7 millió a teteje a rászánt összegnek, és 2005-től felfele legyen.
Árban ez mennyire reális így? Km-ben szerintem ez valós is lehet, nem is túl sok, nem is kevés. Személyesen megnézetném természetesen.
Mennyire lassú amúgy? 75LE nem versenyautó de gondolom el lehet vele kocsikázni.
Ha van jobb ötlet várom.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
válasz szabonagyur #108407 üzenetére
A fotók gyk használhatatlanok. Személyesen kell körbelőni, meghallgatni. Keress esmerőst aki megteszi ha nem vagy elég közel hozzá. Maga a polo vállalható autó.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabonagyur
félisten
válasz bitpork #108409 üzenetére
Nem feltétlenül ez lenne a célpont csak, hogy ez a kiadás, ezzel a motorral, stb. Mivel nem vagyok túlzottan otthon a dolgokban jobbnak láttam így konkrétan belinkelni, hogy milyen jellegűt keresek.
Természetesen személyesen meg lenne nézve, képről lehet bármilyen minőségű is nem hiszek.
Tehát alap esetben jó a Polo? Sajna a keret most ennyi rá, 2 személynek kéne, hátsó hely nem túlzottan lényeges, csomagtartó is több mint elég.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
válasz szabonagyur #108411 üzenetére
Ha számít a "költségmentesség" akkor gondolkodj el a yarison is. Különben jó a polo.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szabonagyur #108413 üzenetére
Sokan elvárják a gondozásmentességet. A német ennél precízebb. A golf V is jó, de a motorját okosan kell választani. Illetve figyelni kell a műszaki tartalomra, mert a fiatalabb autók már tartalmaznak sok esetben kettőstömegűt is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabonagyur
félisten
válasz bitpork #108414 üzenetére
Ja értelek, nem gond ha vannak szervizköltségek normális kereteken belül, ez az autóval velejár, nem azért veszek használt kocsit ennyi pénzért mert a többi kenyérre kell
Golf V-ből nem jönne ki csak szintén 2005-2006 körüli maximum, az tartalmaz ilyen kettőstömegűt vajon?
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
válasz szabonagyur #108415 üzenetére
Nézz párat és a motorjából meg lehet tudni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabonagyur
félisten
válasz bitpork #108416 üzenetére
Mindenképpen ránézek.
Tehát akkor alaphangon nem lenne gond a kinézett típusokkal úgy nagy általánosságban?
Tudom ez nem konkrétum, az majd a helyszínen kiderül. Szimplán annyi érdekel, hogy van e valami ismert széria hiba.(#108418) bitpork: okés TIR nem is rossz ötlet.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
válasz szabonagyur #108417 üzenetére
A motorokat a TIRben le tudod ellenőrizni. Látatlanban nem nyilatkozunk, hozz 1-2 kiszemeltet és megfikázzuk ha van mit rajta
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabonagyur
félisten
válasz bitpork #108418 üzenetére
Nos akkor a teljesség igénye nélkül, és természetesen ha máshol megtalálom ugyanezt a típust akkor megveszem ott, kereskedőt kerülném így valami belső hang miatt
Ugyan van benne pár nem VW kakukktojás, de ha minden igaz ezzel még nem sértem meg a témát.
Köszönöm ha ránéztek és iránymutatást adtok.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szőröscica
addikt
válasz szabonagyur #108419 üzenetére
Az 1.4-es motort felejtsd el ilyen Golf vagy Octavia méretű járműben.
-
szabonagyur
félisten
válasz szőröscica #108420 üzenetére
Akkor legalább 1.6 kellene?
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #108423 üzenetére
Természetesen ha az igénytelenség magas prioritású és szűkebb a keret akkor 1.6 8V
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz Danex #108425 üzenetére
A váltónak a kocsi kézikönyvégen le van írva hogy milyen sebességnél, és fordulatnál melyik fokozatot használja. Ott megnézed és aszerint kell nyomni a gáztot. Ha jól csinálod és még mindig rángat, akkor meg doki a lelke nem pedig a kézzel belenyúlás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rob210
nagyúr
válasz szabonagyur #108419 üzenetére
Ezek közül max. A seat lehet jó vétel ha valóban olyan ahogy írva vagyon.
A többi gyengusz lesz. Elég drága még mindig a vw konszern.
Renault power
-
zsoleszkai
tag
Üdvözlet
BMP(2.0 Bosch PD) motorkódú B6 passatról tudnátok írni 1-2 infót? olajpumpánál cserélni kell a katszögletű tengelyt (ha jól tudom) más problémája van-e a motornak? Illetve az első futóművel ugyan úgy költséges mint a b5/b5.5 generációé? Bármin pozitívumot, negatívumot az autóval kapcsolatban elfogadok.
/KneeBy/
-
do3om
addikt
Gyári ködlámpás lámpakapcsolót nem sikerül bontottat jó minőségben szerezni.
Utángyártott van 10e Ft.
Na mos vajon minőségben meg úgy egészében biztosabb itt venni utángyártottat vagy ugyan az mintha megrendelem magamnak pl aliról:
[link]
Mert nem mindegy hogy 10e vagy csak a fele, elég nagy az eltérés.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #108431 üzenetére
Ha m'r akkor BKP, másat nem vennék ebből, bár BKP-t sem vennék. Első futómű nem multi link, olyan mint az octaviam, mcpherson.
-
mario1012
tag
Sziasztok.
Elég régóta követem már a topikot még az előző kocsimmal is jelen voltam VW Polo 6n2, bár inkább csak olvasóként, 1-2 kérdést tettem fel amire kaptam is segítséget.
Egy kicsit hosszas keresgélés után szombaton sikerült vennem egy Volkswagen Passat B5.5 2002/08 sedan 96kw-os manuális AVF Highline felszereltségű autót, még egyszer köszönöm itt is azoknak akik segítettek a kérdéseimben, privátban. Képeket hamarosan töltök fel a gépről, minimum 40-etRögtön lenne is egy olyan kérdésem, hogy nem e tudnátok Borsod megyében Szerencs, Miskolc és környékén egy megbízható szerelőt.
-
-
l[http://logout.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_104407-104407.html]
Qrunak hogy megtalálja.
(#108438) JimBeam00: a 40 kép legalább ígérete a belépő a nulladik hszbe...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
-
JimBeam00
csendes tag
válasz bitpork #108439 üzenetére
Maximálisan igazad van! Ezennel ünnepélyes keretek között megígérem: minden erőmmel azon leszek, hogy legjobb tudásom szerint, záros határidőn belül pótoljam a hiányzó 39 képet. Amen! Köszöntem a szót, nem offolom a topicot!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
-
do3om
addikt
válasz do3om #108432 üzenetére
Senki használt hasonlót?
Van e különbség az utángyártott meg ezek a kínai cuccok kötöz vagy ugyan az, vagy az eredeti is kínai
Nem lenne jó ha menet közben elkezdene elolvadni.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Kiskokó
veterán
Helló
OFF topic de haveromnak ez a baja a fordjával.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #108430 üzenetére
Köszi. Ez a válasz kellett nekem.
(#108408) MunezXBK Tudom, sajna :/
Ma vezettem céges kocsit. 2012-es Ford Fikusz 1.6 turbódízel kombi. Hát elsőre a Passatom kényelmesebb(bár lehet picit hazabeszélek). Megyeget azért, jól jön, hogy van benne limiter de a motor mire bemelegszik az egy 10km városba. Kímélve. Tényleg kímélve.
Még lesz vele 3 napom + majd egy másikkal is.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Rég jártam erre, gondoltam beköszönök egy kérdéssel.
Olajcsere esedékes, legutóbb Liqui Moly 5w30 4200 Top tec volt benne. Nem tudom mennyire érdemes váltani Nyilván azért kapja az autó a magáét, de soha semmilyen melegedés problémám nem volt. enni viszont mindegyiket eszi (régen castrol, volt még fuchs, motul, Liqui...) 10K alatt közel 1L-t eszik. (Tízezrenként cserélem)
Érdemes váltani a Molyról másra? Pl Castrol kinőtte már a hozzá tartozó pletykákat? Vagy maradjak a mostaninál és ne komplikáljak?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen