Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
Mágus!
Melyik motort ajánlanád egy A4 B5 ből? 110 lovas vagy 115? Illetve miért?
[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
Sziasztok!
Van ötletetek merre induljak? Polo 9N 1.4 BBY, alapjárat ingadozik nagyobb elektromos fogyasztó /vízhűtő ventilátor, klíma/ folyamatos üzemelése mellett (pl. nyár dugó araszolás), mintha egyfolytában korrigálna, visszaejti az alap ~750-re majd megint fel ~780-ra. Egyébként ha semmi más nagy elektromos nem üzemel, csak alapjáraton kapcsolok egy ablakfűtést, akkor azonnal emel kicsit de nem "rugózik".
Köszi! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #119451 üzenetére
Miért pont B5? Az 5.5 sokkal jobb. 130 lovas PD.
Geli. Ezen csak az látszik, hogy dzsuvás az egész. Amíg megy a klíma, nincs nagy baj, de én keresnék egy kompresszort.
atos19881101 Magas fordulaton nem képes csökkenteni a nyomást= végállás előtt szorul a regulácó, vagy rosszul van beállítva a turbón a vákuum dob.
[ Szerkesztve ]
-
Első körben üdv!
Másodikban 40HD képet kérünk a verdáról, mint tagsági díj.
És csak a leírásodra hagyatkozva ezt csinázd meg, majd megfelelő szoftverrel állítsd be újra a pillangószelepet. Ha ez utóbbi elmarad akkor az alapjáratod nagyon el fog állítódni.
Én javallom h szerelő csinálja meg.Bár a legjobb lenne ha hibakódtároló tartalmat írnál előbb
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
dond
csendes tag
válasz bitpork #119455 üzenetére
Üdv! Oké készülnek a képek
Én is a tisztításra gondoltam első körben, de nem akartam okos lenni tapasztalat nélkül.
Adaptálást (060) csináltam, lefutott OK.
Viszont gyújtáson (motor off) a táblázat 3-as oszlopban pillangóra 5,7 fokot írt, ez jól gondolom, hogy 0-nak kéne lennie ha tiszta?
Volt itt ebbenszó róla.Egyébként nincs hibakód, nem is tapasztalok semmi más hibát menet közben, csak a piros lámpáknál tűnt fel a fordulatingadozás:
Chassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,45,46,56,76-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.LBL
Controller: 036 906 034 DD
Component: MARELLI 4MV 4555
Coding: 00071
Shop #: WSC 31414No fault code found.
Readiness: 0000 0000 -
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119429 üzenetére
3000 fordulat alatt pontos, fölötte vannak gondok.
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #119458 üzenetére
Egy kis segítséget így távolról tudnál nyújtani?
Audi A4 B6 1.9PDTDI 131LE 5 sebességes kombi.Bátyám gépe, arra panaszkodik, hogy nehezen indul a kocsi, ha több órát állt. Minél többet áll annál nehezebben indul.
Pár óra után nincs gond. Egy műszak után már sokáig teker illetve múltkor állítólag állt 1-2 napot és nem tudta elindítani.Rádugtak egy gépet és légtelenítették az üzemanyagrendszert.
Amióta megvan neki üzemanyagszűrő nem lett még cserélve, én arra tippeltem.
Te mit mondasz? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #119459 üzenetére
Hmm,
Ez még bármi is lehet. Olajat cserélt már mióta megvan? Akkor a szűrőt miért nem?. Amúgy eltömődött szűrő ilyet nem csinál. Ha szerencséje van, csak a T szelep szórakozik vele az üzemanyagszűrőben, de nem lesz ilyen szerencséje. Vegyen mindegyik PD elemre új tömítéskészletet, azt cseréltesse ki, meg az összes üzemanyag csövet a motortérben ami nem száraz...(a tandempumpa környékén fogadjunk, hogy talál párat)
HA szeretne PD elemeket is cseréltetni, akkor már nem kell sokáig meghagynia a régi szűrőt, lassan, de biztosan...
atos19881101 Nem jó ötlet meghajtani, mert nem fogja tudni lejjebb vinni a nyomást. Ha már akad a végállás előtt, csak a pucolás segít. Az hiba, hogy nem pörgeted 3000 fölé, azért ragadt be. Melegen néha meg kell hajtani, nem kell sajnálni, persze csak ha minden OK. Most már nem erőltetném a hajtást.
Úgy működik a reguláció, hogy amíg áll a motor, ebben a végállásban tartja a vákuum labda rugója. Szóval, ha nem megy a motor folyamatosan támaszkodik a végálláson, beindítás után meg a vákuum legyőzi a rugó erejét és a másik végállásba húzza. Ha keveset jársz vele magas fordulaton, akkor üzem melegen soha nincs menet közben a másik végállás közelében. Ahogy növekszik a nyomás a rendszerben, az ECU elvesz a vákuumból és a rugó nyitja a VGT lapátokat, hogy ne forgassa az összes kipufogó gáz a turbó tengelyét. Egyáltalán nem árt neki melegen a magas fordulat, sőt ha nem forgatják, berakódik. Aki azt hiszi, hogy a magas fordulat kerülésével kíméli, az pont az ellenkezőjét csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #119458 üzenetére
Ok. Akkor következő TODO.
Bár 3000 fölé ritkán pörgetem. A gondok nagyok, vagy nem vészes? Megpróbálom párszor meghajtani, hátha csak korom ...Értem. Ugye városban használom sokat, ezért nem pörög 3000fölé. Automata kb 2200-2500 környékén elvált ba nem nyomom ki a szemét.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #119461 üzenetére
ba -> ha
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119461 üzenetére
Ki kell menni legalább egy héten egyszer a városból és jól megkergetni.
Szerencsém van, mert Kassa egy katlanban terül el, bármerre indulok el, hegyi szerpentin van.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #119463 üzenetére
Olyan gyorsan nem tudok futni.
Hétvégente bele szoktam rakni olyan 200-300kmt. De főúton 90-100. Ugye akkor sem pörög nagyon. Itt Győrnél nincsenek sajna olyan emelkedők mint felétek. Csak a Bakony ... De arra ritkán járok. Főleg most fel van túrva az egész út és 40es korlátozás is van.
A labdát a kollégám octaviaján is cseréltek. (Akinek küldtem a logját) Ezek romlandók? Elfárad a rugó? Vagy elengedi a vákuumot?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119464 üzenetére
Ha bejut a víz, akkor belül elrohad. Maga a labda is tud szorulni, nem biztos, hogy a VGT szorul. De rá kell nézni mindenképp.
Hmm, akkor nem jól állították be az octavian, ha cserélték, azért olyan lusta alul. A tengelynek feszíteni kell végállásban a VGT karját. 1mm-el hosszabbnak kell lennie a tengelynek, mint a labda és a kar végállása közötti távolság. A tengely ennyit nyomódjon be a labdába. Csak akkor megy jól alulról és tudja szabályozni pontosan a nyomást a teljes tartományban. Csinálok egy videót a helyes beállításról a héten, van egy bontott turbóm.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Halkan megjegyzem, bosoko rendelődik - ha valakinek kellene. Talira vagy Bp-i átvétellel ->privi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #119464 üzenetére
Ez kifogás. Tessék hagyni, hogy elguruljon a gyógyszer.
Az enyém szombaton kapott egy jó kis autópályát. Jobbára 3000-es fordulaton pörgött, de olykor olykor megkapta a 4500-at is[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Néhány hónap után újra kísért a féklámpakapcsoló ördöge Ha az utánfutó vezetékeit a hátsó lámpákhoz kötötték be, az okozhatja a gyors tönkremenetelt? A biztosíték is igen randa lett, a műanyag megolvadt, bár a szál tartja magát.
-
Lacess
tag
'Napot!
Ma reggelre elfelejtettek kialudni a műszerfalon a következő visszajelzők:ABS és ESP/Kipörgésgátló. Kiolvasás után kiderült hogy a jobb hátsó ABS jeladóra panaszkodik. A szaki csak szerdán tudja leghamarabb megnézni hogy mi a hiba. Addig viszont gyorsan érdeklődnék arra az esetre, ha jeladót kellene cserélni.
Van ajánlott márka/gyártó ABS jeladóra?Megnézve a webshopkat van már ilyen alaktrész 5k-ért is meg van 28k-ért is. Ekkora eltéréseknél nyilvánvalóan már nem mindegy a dolog.
(Bora Variant, 1,9 TDI ASV)
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
kk831228
addikt
Akinek le van dugózva az egér, a rámenő vákumcsövet is ledugóztátok hogy ne mozgassa a membránt??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Saccco
nagyúr
Mekkora a legnagyobb ablaktörlőlapát lapát, ami felmegy egy Octavia 2-re? Felkeltette az érdeklődésemet ez a Bosoko márka...
Ha jól láttam, akkor 530/475 a gyári méret.
Anno az Astrá-mra akkorát raktam, hogy éppen nem érte el a tetőt (2-3mm).
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #119491 üzenetére
Nem fokban van megadva. Hanem valami más egységben. A VAG-COM számolja valami hülye egységben, mert az üzemanyag hőmérsékletétől nagyban függ és a fordulat emelkedéssel csökken. Azért fontos hogy pontosan legyen belőve, hogy magas fordulaton se fogyjon el a szufla. Bár az csak a túl alacsony értéknél fordul elő, nálad meg túl magas.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #119493 üzenetére
Nem tudom, mert nem fokban mér, emiatt fokban nem is lehet pontosan beállítani. 1mm jobbra vagy balra a tárcsán valami 30 egység a VAG-ban. 50-55 egység az ideális érték. Basic settings 000 csoport és a jobb alsó sarokban TDI graph.
Nálad 80 fölött van, mert csak egy függőleges vonal van a grafikonon, de ugye a mesterek azt mondták, hogy az biztos jó.
[ Szerkesztve ]
-
golfvariant
aktív tag
Tudok valamit tenni/kérni abban az esetben, ha az autó nem érkezik meg a beígért határidőre?
Kedvezmény, ingyen extra felszereltség stb...[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
VW passat 2000 évj. 1.9 PD TDI Motorkód: ATJ. Légzsák átvezető kábel
ETKA szerint a 13-as lenne az?
nem kötelező megadni
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs