Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piwi
addikt
Sziasztok.
Tegnap végre eljutottam szervízbe és ki lettek cserélve a fékek elöl - hátul, olaj és szűrők.
Fogyasztásról nem csinálok képet mert nem érdekel, a lényeg hogy menjenAki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
i-sti
senior tag
Az enyémen még gyáriak vannak szerintem.
De ha majd elkopnak, akkor kiakarok próbálni valami nagyot. 330+. Láttam, hogy az A6 C7-re van 356 tárcsa.
Na egy olyat kellene felrakniEDIT:
Ezt a 2 kódszámot találtam ami talán jó lesz a B8-ra is.
4G0615301A / 4G0615301K[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #122401 üzenetére
Majd lovok rola fotot, szepen kifenyesedett. Menet kozben volt egy idoszak, mikor squeaky volt mindketto elso, amikor csak simogattam a pedalt. Gondolom ez volt a bekoptatasi fazis vege... Utana elmult.
Nagyobb tarcsaval csak ovatosan... Minel nagyobb, annal konnyebben deformalodik. Csak minosegit szabad a nagyobb meretekbol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz MPowerPH #122400 üzenetére
160 felett nem megyek tartósan, ott 8,5-9 liter körül kér, nekem az jó. Cimborádnak milyen motoros Scirocco van?
Enyém a 3. gen. 2.0. Padlón ez is zabál, 6.-ban tud 30 literes pillanatnyit mutatni. Ami gáz, az a város - télen volt 12-es egész tankra vetítve.Jó barátomnak szívó V8 a játszós autója, mindig 17-re jön ki az átlaga. (E92 M3). 😁
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nyamm.
#nincsbennetarcsi
-
-
tomcsi23
veterán
válasz brumi1024 #122421 üzenetére
Hogyne lett volna
Jó, gyárilag 400 lovas valóban nem volt eddig.mikor nézegettem.
Milyen jó, hogy inkább az 1.4 tsi-t választottad.Qru, van ám abból, egy 160 lovas 1.4 tsi-t el is vittem tesztvezetni anno. Nem csoda, hogy lenyomtad. Most nézem, még 122 lovas is van, meg 140 lovas CR dízli. Lehet olyan volt.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
brumi1024
veterán
válasz tomcsi23 #122425 üzenetére
"Az új TT-ből nem volt RS."
Új = MQB kasztnis, szép belű, most futó példány. Ez nem az.
Egyébként szvsz ennyit nem ér, ennyiért volt ajánlatom egy vadi új, 230 lovasra, de ha valakinek 4-nél több henger kell, akkor ott a hátsókerekes sorhat 1-es 13-14 körül, szintén újonnan.
[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
nos végül a Porsche Pest-nél tudtam venni, volt raktáron 1500 pénzbe került.
a számlán ez szerepelt : "rögzítő kapocs" meg a zacseszon van valami cikkszám is
még jó hogy lehet kapni
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
brumi1024
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #122390 üzenetére
Számításom szerint most én is kihoztam egy 10l+ fogyasztást München-Dingolfing-München távon, igaz visszafelé 170-180 (óra szerint) megvolt.
És az egészben a legszebb, hogy még ilyen tempó mellett is sokan előztekWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #122436 üzenetére
Bezony, a kisteherautók egy jó része is 160 környékén krúzol. A Corradok meg RS6-oknak okoznak meglepetést.
(#122437) I-sty: Nálam 4200-4300 körül van a 200 (benzines). Hangja mondjuk ott sincs a motornak.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #122436 üzenetére
180 körüli sebesség az azert itt is tempó. Szinte végig en is a középső sávban kellett legyek, mert a szélsőben 90-110 sunnyogo kamion, nagymama es lakokocsikkal van tele.
Es nem úgy nézett ki, hogy a belső sav fullba tele, 260al előző kocsikkal...I-sty: nekem 5 sebesseges, 180-nal 3300 körül forog. Dizel, szóval eléggé a vége. 200 utazóba mar sok lenne neki.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #122442 üzenetére
En nem azt mondtam, h rajtamon kívül csak 10 gyorsabb volt az egész országban a palyan, de az autózók 90% jobban nyomtam, ott akkor.
Persze volt, h haver BMWjevel 220nal úgy elment mellettünk a másik, mind a gyorsvonat.
Ahogy észrevettem, az itt töltött idő alatt (három nyár), az átlag utazó 130-140 körül van a többségnek.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #122441 üzenetére
Neked 3300 a 180.
Nekem a tű megközelíti a 3200.Kiskokó 3000 lenyomja a 180-at. Ez már kicsit jobb.
Ha emlékeim nem csalnak itt (is) Mágus viszi a pálmát. Talán 2800 - 180 km/h.
Nekem is olyan váltó kellene!Nincs egy táblázat vagy valami hasonló ahol le van írva, hogy melyik váltó mit tud?
Ekkora fordulat ekkora sebesség, vagy talán az arányok s abból is valahogy kilehetne számolni.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen