- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Milyen notebookot vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz MunezXBK #140004 üzenetére
S60 -am volt csak, ahhoz tudok leginkább viszonyítani. Ha jól tippelem, az A4 ugyanez a kategória. Az A6 viszont még inkább adja a "vas van körülöttem" érzést, és ha jól tudom, a méret mellett a felhasznált anyagokban is többet ad az A4 -nél. Mindemellett ahogy írtam, nekem az A4 méret is elég lehet, 99% -ban egy személy jár vele, az hogy hátra is üljön felnőtt, csak igen ritkán fordul elő. Elöl viszont cél a lehető legnagyobb kényelem. Még versenyben van pár típus, de az egyik befutó nálam az Audi - meglátom melyikből találok leghamarabb jó állapotú, jó árú példányt.
(#140005) bitpork: Igen, én is így tudom, ezért is gondolom, hogy ritka a 200 ezer alatti (a kilométer állásoknak már rég nem hiszek). 7 - 8 évesen már simán benne lehet 2 - 300 ezer (vagy több) bármelyikben, főleg, ha dízel.
Eredetileg csak hazaikat néztem, de a kínálatot átnézve úgy látom, hogy a legtöbb autó akár régebben, akár mostanában, de külföldről behozott (a keresési feltételeim szerinti 71 autóból 5 -nél adták meg, hogy Magyarországi.) Így lehet, hogy ismét Németországból kell hozatnom (ismeretség van, aki behozza). De ez csak akkor, ha itthon végképp nem találok megfelelőt (kint nem tudom, hogyan tudnám vásárlás előtt részletesen ellenőriztetni)
(#140006) Kiskokó: Sokat el is olvastam ezekből, nagyon hasznos volt! Ezért hajlok a 3.0 TDI felé, ahogy látom, a szokásos dízel nyűgökön kívül igazán talán csak a vezérlés lehet grízes az esetleges nyúlás és váltó felőli megoldás miatt - ha itthon venném ezért is viszem el mindenképp állapotfelmérésre vásárlás előtt. (inkább rászánom előre ennek az árát, mintsem hogy benyaljak egy instant vezérléscserét vétel után.) Normál esetben mennyi kilométerenként illik cserélni a láncot egy ilyen motoron?
Évjáratnál a párom ragaszkodik a 2010 vagy utánihoz. Tudom, hogy nem ennek kell mérvadónak lenni, mint ahogy nem is feltétlenül a kilométernek, de azért kell a közös megegyezés, együtt vesszük a vasat, még ha én is fogom leginkább használni Azt viszont látom, hogy ilyen kornál már határeset az az ársáv, amit nézek - ez is indukálta a kérdésem.
Pont a hozzászólásaitokban olvastam többször, hogy a fiatalabb, újabb 3.0 TDI motorok már nem olyan megbízhatóak, mint a régebbiek. Igaz ez a fenti 2010 körüli évjáratokra is?
Új hozzászólás Aktív témák
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest