- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomcsi23
veterán
válasz diablo1984 #143454 üzenetére
Ki kell kímélni, mi
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
akoska07
nagyúr
válasz Kiskokó #143390 üzenetére
3.0 TDI VW motor csak a Pheaton-be van beépítve.
Nem tudok róla,hogy Passat-ba is lenne ilyen,ha igen azonnal közöljétek velem.Igen én is nagyon nagy érdeklődéssel nézem a Tesla-kat és tényleg behúznék egyet,de azzal elég körülményes lenne haza menni.
#143410 L1ZRRR :
140LE ahogy fentebb is írtam.
Mire is ment pontosan az a tuning ?
#143392 i-sti :
Köszi !
Ez nekem nem hangzik rosszul.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Danex
addikt
válasz diablo1984 #143457 üzenetére
Hát csak fordulat legyen meg ott is
-
lenko
aktív tag
válasz diablo1984 #143457 üzenetére
Na akkor 4. ben mehetsz is vele 140-145-el kb. 10-15km-t.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Viperator
őstag
VW találkozó most szombaton...
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #143457 üzenetére
Kettesből 2000rpm körül nyomj padlógázt 5000ig majd váltogasd végig 4.ig, ha lehet hegynek kifele.
Néha én kettesből 2000 rpm elváltók 5ös 5000ig.
Novum Forum Siculorum
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #143445 üzenetére
Én mondtam hogy csak jövök megyek Pécelen voltam, illetve voltak velem többen is
Majd valamikor összehozzuk.
Felőlem jöhet más isÁllandóan csak a Chick meg a p.na... én látom már... ez a Q7 is csak a buxáknak lett véve nem neked
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #143447 üzenetére
Injektor vagy EGR. Ki kell nyomni a szemét... attól hamarabb megdöglik, de legaább fogod tudni mi a baja.
Viccen kívül, szerinted miért kezdődik 4400-nál a piros mező a fordulatszám mérőn? Azért mert alatta található a használható tartomány, tessék használni. Nem kamion ez, kell neki a fordulat. Melegen néha el kell rúgni a gázt, had szaladjon. Legalább 2, 3, 4 padlón. Nyugi, első alkalommal torpanni fog 4000 körül, de ne engedd el a gázt, had köhögjön. Következő alkalommal már nem fog hezitálni, szépen leforog.
Majd csinálok neked oktató videót, hogy lásd hol tilt. 5200-ig forog, ha jól emlékszem. Nálam nehezebb kiforgatni. 4.-ben valahol 180 körül van a vége és ott még van két fokozat.
[ Szerkesztve ]
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Mágus2 #143466 üzenetére
220-nál letilt.
(#143456) akoska07 :
Ua olyan cr tdi 2.0 motors gépre mint a tied.
Most 170 le, jóval jobb a gép.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
i-sti
senior tag
válasz L1ZRRR #143467 üzenetére
Enyém sem tilt!
Nekem kb 160-170ben van 4.ben a vége. Onnan adtam az ötödiket és azt is kihajtottam majdnem tiltásig.
Szóval minimum 200+ voltam, és volt még egy sebesség.Mi is tudjuk hogy #csakacsippelttdi a legjobb de gyárilag nem arra lettek tervezve az alkatrészek.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
L1ZRRR
senior tag
válasz i-sti #143469 üzenetére
No offense, de ez egészségesebb a autó számára,(környezeti hatás az már más kérdés..) mert nincs lefolytva, nem véletlenül jobb a fogyasztás is.
btw: inkább hívnám ezt optimalizálásnak mintsem tuningnak.
Nyomaték görbe is sokkal egyenletesebb, etc...[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Doki16
addikt
-
pilu01
senior tag
Üdv Mindenki!
Tudtok ajánlani olyan műhelyt Bp. XVI. XIV. kerületben, aki hozott anyagból cserél olajat, megbízhatóan?
Köszönöm előre is! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #143471 üzenetére
Tudom, azért írtam, hogy pörgetni kell. 16 szelepes motor, nem fog neki ártani a fordulat. Erre lett tervezve.
[ Szerkesztve ]
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Doki16 #143472 üzenetére
2700 után elfogyott chip előtt.
Most 4000-ig húz mintha muszáj lenne
btw: elfogom vinni majd megméretni, mert kiváncsi vagyok rá én is, ha már 169 le kérem vissza a lóvét.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #143478 üzenetére
A nyomaték ott kezd elfogyni, ezért azt érzi nem megy, ergo megint becsapott vkit egy dízel.
Más tészta, hogy kb. szívó módban megy az még a maga módján 3e felett is, de nem érezni a korábbi átb*szás miatt.(#143480) lenko
Most nyilván nem lehet tudni mit ért azalatt, hogy elfogy, de én ezt gyanítom. Forog az szépen utána is 5e-ig, nem mint a pd, na ott tényleg el kellett váltani legkésőbb 3.5e-nél.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #143480 üzenetére
Ez hülyeség, onnan indul meg csak rendesen, szóval valami nekem nem stimmel azzal a motorral.
4000-es fordulaton még mindig van 240Nm, aminek itt sokan örülnének bármilyen fordulatszámon. 3200 és 4400 fordulat között 130 és 140 ló között teljesít ez a motor, szóval az, aki azt állítja, hogy elfogy a szufla 2700-fölött, az nem forgatta ki soha, vagy valami gond miatt az övé ott nem megy, ahol kellene. Akkor viszont a chip csak elfedte a problémát, nem oldotta meg.
Az enyém alatt nagyon buta és hosszú váltó van, ha nem kezdi el az ember 2.-ben parkettázni és leforgatni, akkor bizony vissza kell váltani, nem egyet, de inkább kettőt, vagy hármat, főleg az emelkedőkön... és abból itt nincs hiány. Szóval tudni kell vele menni, nem oldja meg helyettünk erőből, főleg aki szeret előzgetni, mint én, annak dolgozni kell a volán mögött, nem lehet lustálkodni, cserébe meglepően jól megy, ha az ember megszokja, hogy lehet forgatni a hármast 130-ig.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #143482 üzenetére
Alul hiába a nagy nyomaték, ha nincsenek hozzá lovak, nem gyorsul jelentősen, csak érzetre megy. Sokan nem tudnak vele közlekedni. Rendes gyorsulás 3000 fölött kezdődik. Nyomatékból jól lehet vele takarékosan autókázni, de ha akarsz tőle valamit, nem kell sajnálni, meg kell forgatni.
-
-
lenko
aktív tag
válasz aero. #143484 üzenetére
Ki beszélt rögtön 2700 utánról? 4e-s fordulatról volt szó...
Vezettem néhányszor a faterét, lepadlóztam manual módban 2e-s fordulaton, utána 3.5e felett valahol. Nyilván nem érezni azt a nyomatékot mert nincs ott. 140lovat 4200-on adja le, azért ahhoz a súlyhoz nem egy nagy show a 140 ló valljuk be, ha forgatja is az ember, persze ettől nem rossz (3e után is viszonylag szépen kúszik a mutató 5e-ig), de a legtöbb embert akkor is átveri a kezdeti magas nyomaték.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #143482 üzenetére
Biztos más a szívó motorokon felnőttek érzékelése de én is pont ezt érzem, hogy 3200-3500 felett nem történik semmi csak hangja van de menés nincs. Ami tudom, hogy becsapós és nem így van (nem véletlen, hogy S módban nem nagyon ejti be a fordulatot) de érzésre akkor is ez van.
Pedig Kormi gyárilag 170 lovas és nem ilyen sufni-tuning soha le nem mért szoftveres.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
Mert ahhoz vagy szokva, hogy a fordulattal a szívó erósödik. Megszokás kérdése, én bármilyen szívóba ülök be 3 liter alatt, az érzetre nem megy...
lenko Tévedsz, nem fogy el rajta a turbó, végig azonos a turbó nyomás, nem esik a fordulat növekedésével. Ha láttál volna logot a nyomásból, nem írnál ilyeneket.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
Tulajdonképpen a turbo elfogyása után ez is hasonlóképpen viselkedik mint egy 2.0 szívó benzin, attól valamivel nagyobb nyomatékkal.
(#143487) Mágus2
Én nem érzek erősödést csak 3200ig, utána kis fogyás után kb. 3300-tól ugyanúgy húz 6e-ig.
(#143489) Qru
Bubu nyerne.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
Versenypálya megmondja. Menni kell mind a kettővel 3 csapatós kört, majd a stopper megmondja. Ha rajtprogram nélkül, alapjáratról indulsz, akkor fej-fej mellett lesz. Ha 4000-ről indulsz a bubuval, akkor már kijön a 4x4 előnye. Kormi nehezebb elég sokkal, és csak elsőkerekes. Bármi megtörténhet, ha nem leszel nyuszi a kanyarban a passattal.
Ha PD lenne kormi, akkor megegenné reggelire azt a japán talicskát.
[ Szerkesztve ]
-
kkdesign
senior tag
válasz lenko #143453 üzenetére
Koszi a válaszod, rájottem hogy mi lehetett a gondja. Munkatársak mondták hogy csak bizonyos sebesseg alatt erdemes 1esbe visszatenni. Oktatóm erre 10kmph t mondta hogy ha ennyi lendulet korul van vagy kevesebb akkor tegyem vissza. Az a polo engedte is 10-12nél. A leonom viszont csak akkor ha kozel áll a kocsi. Sztem 6-7 kmph korulre tenném ennek a határát. Ma hazaúton 3x tudtam kiprobalni. Olyan simán csusszant be 1-esbe hogy orom volt nezni. Aztán nem tudom hogy szerencse volt vagy ez lehetett a problemaforrás. Én igazából előre választok fokozatot. Tehat jovok kanyarhoz keresztezodeshez es elore beteszem2esbe. Namost 1est ezt igy nem tudom ezekszerint kivitelezni hogy stoptabla kuplung 1es és fék. Hanem fék es ha alig mocorog akkor 1es. Sztem felhasznaloi hiba volt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #143494 üzenetére
És?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs