- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #153901 üzenetére
Azert a ketto kozott van valami laza kapcsolat. Ilyen P=omega x M. De igazad van, reszemrol ez csak nepi megfigyeles volt a hahut bongeszve.
[ Szerkesztve ]
-
-
hdman
őstag
válasz molnarpeter #153901 üzenetére
Pont ezért vicces,hogy az RS octi 184/380 és mégis ugyanez a 6os dsg van benne...
Sopron city :)
-
sirszevenap
addikt
Valamelyik lekérdezős oldalt alvázszám alapján tudjátok nekem ajánlani? Érdemes ezekért fizetni?
Bankkártyával? Hát persze!
-
válasz sirszevenap #153905 üzenetére
Már sokszor ki lett beszélve: nem. AutoDNA ad valamit de lófütty.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Phobion
őstag
válasz bitpork #153891 üzenetére
Köszönöm!
A 163LE-s motorhoz a motorkód ez lenne:
BDG/BFC ? ez külön értendő vagy minden 163LE-s típusnál BDG/BFC lesz feltüntetve?Szerelőt/szervizt tudtok ajánlani?
(#153893) molnarpeter - köszönöm!
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
szoki007
aktív tag
Sziasztok , adott egy 2000 evjaratu Seat Ibiza 1.9TDI,MFA kapcsolo nelkuli infocenteres ... na most kitalaltam hogy jo lenne nezni az atlagfogyasztasom, hatha motival hogy ne jarkaljak annyira bo gazzal 😆 es ha veszek hozza mfa kapcsolos bajuszt, azt egyszeru bekotni ? Csak osszedugom es megy is ? Tul egyszeru lenne 😀
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szoki007 #153918 üzenetére
Ez a klíma panel, ami a rádióval lett egybeépítve... Semmi köze a fogyasztás méréshez.
A fedélzeti számítógép ha lenne, az óracsoport része lenne. Az adatot az óracsoportób olvasná, ami meg a motorvezérlőből olvassa.
Óracsoport csere, be is kell kábelezni... nem elég a kar.
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
Szerintetek ha csak hosszu tavokon, es autopalyan hasznalom a kocsit igy a legkisebb egyszerre megtett ut 30km akkor is illik 10e kmenkent olajat cserelni?
Bovebben: hetvegen jarok haza szulokhoz pestrol ez egyszer 110km pest+palya, aztan meg videken megyek 2*30km-t aztan vissza pest.
Varosban egyaltalan nem haszanalom csak hogy felmenjek a palyara.
Ja es megegy kerdes 130nal a kis motor miatt kb 4100at porog. Ez amugy mennyire megterhelo neki hosszutavon?
Vw polo classic 1,4 16v 2001[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #153925 üzenetére
Nem úgy van egyébként, hogy a kocsi figyeli a hidegindítások számát meg azt, hogy milyen körülmények között használom és úgy állítja át a szerviz órát? Csak azért kérdem, mert én gyakorlatilag csak városban használom és a napi 2 hidegindítás az fix-en megvan. De ennek ellenére még mindig a gyári 30000-től számol vissza és csak annyi ment le belőle amennyit a novemberi csere óta beleraktam, az a kb 6000 km.
Mondjuk én ennek ellenére is cserélni fogom most novemberben, akkor érek el majd vele kb olyan 12-13e km-t.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
adp
őstag
-
-
adp
őstag
válasz Mágus2 #153930 üzenetére
Kb 70km az autopalya, vagyis a '130'-as szakasz.
Telen amugy csak 110-120kozott szoktam menni.Amit bitpork irt, pont 2/3-a a 4ezres fordulat a nem piros szakaszban, 5900-tol van amugy a piros szakasz
15e ig is ki lehet huzni az olajat? Annyira nem akarok sporolni ezen mert tenyleg egy 10es az olaj,oszuro, levego szuro.
Tenyleg a levego szurot is erdemes cserelni az olajjal? Vagy eleg ha kifujom kompresszorral[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem is a nagy fordulat a gond, hanem a hozzá tartozó sebesség, ami miatti légellenállás sokkal jobban terheli a motort. Nem mindegy hogy 60-al mész 4000-es fordulaton, vagy 130-al. Az egy dolog, hogy üzemmelegen, jó kenéssel hajtod, de a maximális teljesítményt kéred tőle a teljes pályás szakasz ideje alatt.
Ezek az autók nem erre lettek tervezve. Pályàra rendes motor kell, ami nem forogja szét magát 160-nál sem.
Nálam 2800-as fordulat 180km/h-nál van, maximális teljesítmény meg 4200-as fordulaton. Marad tartalék előzni is, nem az utolsó erejéből lódul meki, ha 130-ról elrúgom.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Reggie0 #153944 üzenetére
Nekem a 2.0 Skyactive Mazda 6 150-nél 3000-et forog. Igen, ez egy benzines autó rendesen kell pakolgatni, mikor 130-ról vagy esetleg még kevesebbről előzni akarok.
Más
Amennyiben lehetséges, szeretnék tagságit kérni ezzel a szépséggel. Sajnos több képen nincs egyenlőre, várakozok a műszaki honosításra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs