- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz Speeedfire #157549 üzenetére
Österreichischen Mineralölverwaltung Aktiengesellschaft
_________
Szerk.:
Hogy on is legyek: mindenféle szűrők, olaj +6 fékfolyadék csere és egy nagyobb felülvizsgálat jön a héten. Szűrőkből Mann, olaj Total lett, fékfolyadék Mannol.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Találtam két régebbi kocsit, ami lehet hogy jó lenne nekem (végre) tudtok roluk esetleg valamit? Képek alapján szerintünk megérné megnézni őket.
Mondjuk számomra az se derül ki hogy ugyan az a motor van e bennük.
Előre is köszi a segítséget.
-
DarQb
csendes tag
Sziasztok!
Elég új vagyok itt, szóval ne haradugjatok, ha olyan kérdésem van, ami már volt, nem volt kedvem átolvasni a komplett fórum múltat
Adott (lesz.. vásárlás előtt állok) egy VW Golf V, hagyományos halogén lámpával. A kérdés, mennyire használható? Hasonló korú A4 faternak Xenon-os, az tetszett, viszont a Golfnál ritka a xenon. Utólag is csak olyat láttam, ami projektoros halogén. Bárkinek bármi tapasztalata ezekkel? Érdemes 70-80e-t kiadni ezekre, vagy semmivel sem lesz jobb képük? -
Speeedfire
nagyúr
válasz Gabor901127 #157555 üzenetére
A poloban nincs turbo, abban már az új fsi van (vélhetőleg).
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
DarQb
csendes tag
válasz Gabor901127 #157555 üzenetére
Hi,
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes, applications
110 kW (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 220 N⋅m (162 lbf⋅ft) @ 2,200-4,200 rpm — AEB, AGU, AJH, APH, ARX, ARZ, ATW, AUM, AWC, AWD, AWL, AWT, AWW, BJX, BKF, BKV
VW Polo GTI, VW Golf Mk4 GTI, VW Bora, VW New Beetle, VW Passat B5 and VW Sagitar.VW Sharan . Also on the Audi TT Mk1 (8N), Audi A3 (first gen.), Audi A4, Audi A6, Škoda Octavia, Škoda Superb (first gen.) and SEAT Ibiza.
A motor tehát majdnem 100% hogy ugyan az. -
veterán
válasz Speeedfire #157558 üzenetére
A 220 Nm alapján inkább a régi 1.8T. (szvsz)
@(#157556) DarQb: Ha már illegál, akkor inkább keresnék egy projektoros lámpás Golf V-öt és abba tennék Philips LED H4 vagy H7-et (amelyik belevaló); kb. 50 ezer Ft. A projektor miatt nem lesz annyira feltűnő a LED fényforrás.
[ Szerkesztve ]
-
Neoteric
addikt
válasz Speeedfire #157549 üzenetére
öemfau
ha már grammarnaziskodunk, csináljuk rendesen
PSN: ne0teric_sAN
-
Gabor901127
tag
válasz DarQb #157559 üzenetére
Van egy másik hirdetés is (megnézés után leszóltátok) pol gti MK4 ről ami 2008 as és abban tuti Turbó motor van.
Szóval ha ugyan az a motor és bár a polo kissé (sokkal) kevésbé tetszik, akkor a K s rendszám magyar üzembe helyezésre utal valamint újabb is és amúgy a 1.8T motorra már megkaptam hogy elég jó.
Másik nem kopo alkatrész hibái nagy vonalakban ezek voltak:
"csomagtérajtó teleszkópja egyszer kiszakadt a karosszériából, de visszavarázsolták. Viszont a rögzítés körül a gitt megrepedezett és látszik már ott is a rozsda nyoma"
Rozsda a küszöbnél, műanyagok alatt
Széjjel karcolt, beopálosodott lámpaTudtok még esetleg valami olyan hibát amire érdemes ennél a típusnál figyelni, bár a multkorinál elég sok mindenért szóltatok, viszont szerencsére (vagy nem) ezért kevesebbet kérnek.
Köszi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #157565 üzenetére
Biztos. 1.8fsi nem létezik, a tsi meg 16 szelepes.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #157567 üzenetére
Elég jól sikerült motor, valószínű azért.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
zsoleszkai
tag
válasz focvis #157562 üzenetére
Viszont sokan szidják ezeket a tuning-tech lámpákat hogy szépek, de a projektor bennük egyenlő a katasztrófával. Igaz nekem is épített projektorban van egy jobbik fajta LED és hoz egy mai xenonos autó világítását.
/KneeBy/
-
FoLey-v
addikt
Sziasztok!
Erre a központizár problémára tudtok mondani hogy mi okozza ezt a jelenséget?
[link]• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
K Norbi
addikt
válasz FoLey-v #157571 üzenetére
Am lehet vezeték, zárszerkezet, komfortmodul.
Ajtó gumiharang ízénél megnézni a vezetéket.
A jobb oldali zárnál is ezt a jelenséget produkálja?
Mikrokapcsoló volt cserélve? Bár nem tudom az csinál e ilyen hibát.Ilyet én még nem láttam mióta cipőt hordok.
[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
-
kazsolt
tag
fékcsere után előforduló probléma lehet, hogy nem tudtam kivenni sebességből az autót csak dupla kuplungolással? Úgy 3-4x fordult elő, vagy inkább kiemelő problémára utalhat? Egyébként nem zörög nem csörög a kuplung. (pedál sem)
-
zsolt19900
őstag
válasz kazsolt #157577 üzenetére
nem akarok hülyeséget mondani, de lehetséges, hogy fellevegősödött a fékrendszer és azt hiszem, egy körön van a kuplungmunkahengerekkel a dolog, de csak tipp
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kazsolt
tag
válasz zsolt19900 #157578 üzenetére
nekem is ez a gyanúm, azért kérdezem
-
Sur1G
aktív tag
Elvittem olajcserére az autót (1.4 TSI CHPA 103kW), beszélgettem a helyi szervizvezetővel egy picit. Azt mondta, hogy az összes TSI autó amit szervizelnek (Skoda, VW) fogyasztja az olajat és ez teljesen üzemszerű állapot. Tapasztalatok alapján az 1.2 (105 - 110) és az 1.4 (122-125 Le) talán egy picivel kevesebbet eszik, mint az 140-150 Le 1.4, főleg ha kihasználják a teljesítmény többletet.
Alap esetben a nívópálca közép állásáig töltik fel a rendszert, maxra töltés csak külön kérés esetén történik. Szerinte csak szimplán annyi történ, hogy a másik szerviz is középig töltötte és 5000 km alatt lecsökkent az 1/4 szintig, ami teljesen átlagos. Fel is ajánlotta a rátöltés lehetőségét, de én kértem egy teljes olajcserét max. szintre beállítva. Remélem tényleg csak ennyi és nem szívat meg nagyon az autó.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sur1G #157581 üzenetére
Köszi, ez az infó nekem pont jól jött most
Milyen olaj ment bele?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Sur1G
aktív tag
válasz Motion_Blur #157585 üzenetére
Megvolt az olajcsere Shell Helix Ultra 0W-30 olaj ment bele (ha tudom viszek olajat inkább), mert áttért a márkaszerviz teljesen erre. Állítólag jobb a TSI-knek, viszont ebből még többet ehet.... Meleg volt a motor de kb a barázdás rész 90%-nál van az olajszint.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
válasz Motion_Blur #157588 üzenetére
Köszönöm, akkor egy időre elengedhetem a témát
Ui.: még annyit mondtak, hogy pár ezer km után (nem tudom mennyi náluk) teljesen befeketedik az olaj, de ezzel nincs semmi baj ne ijedjek meg
Ui2.: megnéztem az autó szervizkönyvét és ha jól gondolom ez az 502 00 olaj, csak fix olajcsere intervallumra áttérve ajánlja az autóhoz (1 év 5-15 ezer km, motortól függően). Változó olajcsere periódusnál az 504/507 ajánlja és 1 év 30 ezer km.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sur1G #157589 üzenetére
Ez a teljesen fekete olaj érdekes dolog, lehet velem van a baj de eddig nem sikerül még produkálnom hasonlót se. 90% közút/pálya, 10% város és néha odapörkölök neki (""kikormolom""), de a korom részét se az olajban se a kipufogón nem sikerült olyan mértékben produkálnom ami az elvárt lenne.
Max. 10.000 km után dobd le az olajat szerintem, hiszen az olajcsere nem csak az autónak, hanem a mi lelkünknek is kell
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
Friss TC cikk; mindenki nyugodjon meg az enyhe olajfogyasztás miatt. Ki kell kormolni a modern gépeket, hadd párologjon el a benzin az olajból.
*kikormolás = min. 15-20 perc nagy terhelésen, autópályán
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #157595 üzenetére
Hogyne lenne?
-
Reggie0
félisten
válasz Speeedfire #157595 üzenetére
M6. Se forgalom, se kamera.
-
Speeedfire
nagyúr
Egy szmájli ezek szerint nem elég.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
adp
őstag
hogy lehet az, hogy 1.4 TSI az 2009-2013mas oktáviákba sokkal gyengébbek a gyári adat szerint mint a '13masokban?
egyiknél 14 sec 0-100 másiknál meg 8.4, utobbinál elvileg 1 literrel kevesebb fogyasztással ráadásul.. Közben meg mondjuk lóerőben akkora eltérés meg nincs (18)[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vicces képek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Le Mans Ultimate
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs