- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Autóhifi
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
ma A Daylight DC-1 tablet ezt ígéri egyedi LCD kijelzővel és Android rendszerrel.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #158149 üzenetére
Vizet szívott?
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #158149 üzenetére
A szívósor az nem vèszes, az enyèm annyira kormos volt, hogy kisujjnyira volt leszűkülve! Bakker szèp íve van a hajtókarnak, kár a motorèrt!
Sokban állt meg? Gondolom igen, remèlem meggyógyul ès nem keseredsz bele a ráköltött lóvè miatt! Èn ezèrt untam meg anno a passatot, mert mindig volt valami, igaz a sok lóvè után nem motorikusan, hanem fèk, futómű, kaszni, de az sokatt futott autó volt, a tied meg (pechedre) fejlettebb elektronikás! -
Zizmand
aktív tag
válasz varsam #158146 üzenetére
Képek alapján tényleg nem tűnne rossznak. Amit észre vettem ezzel a példánnyal kapcsolatban, hogy kis boardos (kis kijelzős) a műszerfala. A legtöbb Passatnak ennyi idős korában már el kezd halványodni a kijelzője meleg hatására. A nagy boardosnak (nagy kijelző) a cseréje kb. 20 ezer ft, de a kiskijelző cseréje állítólag jóval drágább és nem is nagyon van hozzá kijelző. (Pedig azt hinné az ember naivan, hogy olcsóbb, mert hogy kisebb. )
De egyébként nem lenne rossz, színe sem ritka, karosszéria elem is lenne hozzá bontottan mindenhol. -
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #158040 üzenetére
Saga continues:
Ha már lent voltak a kárpitok, kiszedtem az elromlott utángyári tükörállítót. Megvolt még a gyári is, felbuzdulva az ablakemelő javításon szétkaptam őket, a gyárit megtörölgettem, újra bezsíroztam, pótoltam benne egy rugót (csere után kieshetett belőle), aztán boldogság A berendelt újat meg valószínű elpasszolom...
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #158153 üzenetére
molnarpeter:
Annyit tudok, hogy felpörgött a motor alig állt le, utána folyt a kiegyenlítőnél a víz valahol.Nem indult, kormosan füstölt.
A dugattyú tetején lévő porlasztási kép nem volt valami jó.(Dugattyútető 4.henger megégett).
Kiderült az összes porlasztó hibás.Vettem egy bontottat az is hibás volt mind.
200ezer gyári új porlasztók lettek belerakva.
Azt mondták a felpörgésért ezek voltak a felelösek.
De épp ésszel gondolkodva vagy víz vagy olaj.
Olajos viszont nem volt se a turbó se a szívórendszer.
Szóval csak víz lehetett.Diablo1984: igen még annyira nem volt vészes mondták is.
Porlasztó 4db 200ezer+ mindenestül a motorgenerál hf javítással újból vezcserével 500ezer kereken.
(Persze mindenről számla stb...) Fél év garancia van a motorra, alkatrészekre.
Most továbbra is szivat a kormolódás, de inkább így használtam az első 1500km-en.Már nem a pénz miatt keseredek bele, hanem sajnálom az audit amit eladtam.
Küszöböt valahol nekem is megnyomták, úgyhogy majd az is szép lesz, na meg a műszerfalat is szét kell szednem a légbefúvók miatt.
Arról nem is beszélek hogy ránézek a kocsira és mint ha a jobb hátsó kerék dőlne befelé.
És ha mérgemben eladnám akkor sem érne többet 1.5M nál szerintem. (Ez is csak annak akit megfog a zsír új motor+ a 800ezres szervízszámla vezetett sz.könyv, magyar rendszám(J elöjel) kevés km, viszonylag jó állapot rozsdamentesen). -
Doki16
addikt
válasz Lobeu #158157 üzenetére
Szép autó, gratula hozzá.
De egy kicsit megszaladt a Clarity, Vibrance, Saturation hármas a képeken [kép] Csináltam egy ilyet én is
Hahura csináltam 40 HD képet a kocsiról Eladó a kicsike ha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lobeu
csendes tag
válasz Doki16 #158158 üzenetére
Nem kicsit szaladt meg, valahogy nem sikerül megbarátkoznom a D90-el, hogy normális képeket készítsek, úgyhogy LR-ból széteffektelem a képeket.
Szép darab a "kisöcsi" is.
Ha nem titkos, egy linket bedobsz róla ide? Egy ismerősöm kezdett mostanság Q5-t keresgélni, bár nem hiszem, hogy október előtt lesz belőle vásárlás, de átdobom neki.
-
Lobeu
csendes tag
válasz Doki16 #158160 üzenetére
Nekem nem adják az érzést a színek. [kép]
Kezdésnek vettem, hogy majd gyakorolok rajta, ehhez képest több mint fél év alatt, összesen vagy 400 képet csináltam vele, mikor ott lett volna az alkalom, hogy fasza képeket csináljak, vagy nem volt nálam, vagy le volt merülve, vagy el is felejtettem. -
Pixx96
aktív tag
Az normális ha az alapjárat ugrál 680-720 ezen a két értéken?Nem tudom hogy mennyire beton fixnek kell ennek lenni-e vagy ennyi kimozgás normális?
-
tibbike01
őstag
Tudnátok segíteni ebben a kérdésben
-
-
Doki16
addikt
válasz focvis #158166 üzenetére
Nem azért. Hibátlan a kocsi. Már jó pár hónapja érlelődött a gondolat. Nagyon keveset megy már apukám és azt is nagy részben városban. Így, hogy nekem lett egy hibriden és láttuk, hogy ez milyen jó, neki is az lesz majd a Q5 helyett. Elérhető árba került már a Mitsubishi Outlander PHEV és az pont jó lesz a maga kis 40-50 km hatótávjával is simán. Saint_ a megmondhatója, hogy őt is mennyire magával ragadta ez a villanyos világ
Tehát semmi köze nincs a relének hozzá. Csak addig nem raktam fel ameddig nem lesz hibátlan.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz tibbike01 #158169 üzenetére
A tisztítás csak tüneti kezelés és utána mind sűrűbben és sűrűbben kell ha meg nem makkan.
Én nem tudom h kell-e tanítani, mivel soha nem csináltam Szerintem nem, mert a skála értéken kívül jelzi rossznak ha jól sejtem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tibee77
őstag
Szevasztok.
Holnap hozom el a szalonbol eletem elsö uj autojät, egy Seat Leon FR 1.4 TSI 125-öt.Idäig csak dizelem volt, igy szüksegem lenne nehäny tanäcsra.Bejäratos autonäl akkor az alap hogy nem üveghangon pörgetjük a motort hanem mondjuk 2-2500 körül minden fokozatban olyan 2000km-ig?Aztän jön egy olajcsere es a kocsi ugymond be lesz rendesen järatva es minden happy?Tudom hogy a TSI motorokat sokan messziröl kerülik, föleg az 1.4-est de en gondoltam belevägok, mert elözö kocsimra is probältam mindig vigyäzni, ennel se lesz mäskepp.(es remelem ha vigyäzok rä akkor nem lesz gond ) 10k kilometernkent mindig csereltem az olajat elözöben is, itt is fogom.Elöre is kösz ha valaki kisegit!
[ Szerkesztve ]
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
-
lacos001
senior tag
válasz tibee77 #158172 üzenetére
Hi
Korábban is irtam...[link]
Átvétel...[link]
Tartsd be amit majd mutat, mindig akkor váltsál. Max fordulatszám 2/3át ne lépjed túl.
Ilyen, hogy bejáratás....régen elmúlt. Kimélős üzemmód az elején.
Nyilván ne tapossad ki a belét pár ezer kmig, de attol még használhatod.
Párszor már nekünk is kellett gyorsulni 80ról 170re, de azt lehet okosan is.
Hidd el, menni fog durván, még eco módban is. bár miénk 150ps...mind1..Pl. én viszem 5Knál és 10Knál olajcserére, majd 10 ezrenként.
Gyárilag 2 év vagy 30K kmnél kellene vinni első olajcserére.....hidd el, van aki ezt tartja be. akkor el tudod képzelni....
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz tibee77 #158172 üzenetére
(#158174) lacos001
Nem akarok bele vaúzni de én hallgatnék inkább szakemberre mint minden mende mondára
Meg a gyártó előírására( a gépkönyvre) olajcsere ügyben, főleg az elején (nem a szervizre)Ebben a beszélgetésben a 22perc környékétől az első olajcseréről
Érdemes amúgy az egészet meghallgatni[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
kkdesign
senior tag
válasz b4zsi- #158110 üzenetére
Mire engedne következtetni ha váltásnál?
hozzájö9tt az hogy benzines létére olyan dieseles a hangja a kocsinak, valószínű vezérműszíj is elöregedett, megnyúlt. kitudja előző tulaj mikor cserélte.
Ha azt megnézem akkor az "kézrátéttel" érzékelhető ha megnyúlt vagy csak a kocsi vesz észre minimálisat?
olaj rendben, nemrég lett cserélve, nem eszi az olajat. drágábbfajta beleillő Canstrollal kapott ínyenc lakomát (nem tudom ez befolyásolná e ott a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
lacos001
senior tag
válasz bul07 #158175 üzenetére
22től meghallgattam azt a pár percet.
Amit irtam is, van a gyárilag megadott..ezt mondja is az öreg.De akkor most hallgasson az ember az előirtakra, a szomszéd autoszerelőre vagy a szalonos autoszerelőre.
A sok uj autót vásárolt emberke cselekedetére mert sokan cserélik.. vagy itt az öregre.[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
válasz kkdesign #158176 üzenetére
Azért kérdeztem, mert nekünk volt egy idő VW Polo 1.4 tdi nél, hogy váltás után kiugrott nagyon majd visszaesett a fordulatszám. 200 km alatt csinálta maximum 2x. Elvittem szerelőhöz Ő nem tudta a hibát előidézni. Használtuk tovább és elmúlt. Lehet későbbiekben újra előjön.
Csak gondoltam egyszerűbb szűkíteni a hibaforrást, ha tudod mikor csinálja az autó. -
bul07
nagyúr
válasz lacos001 #158177 üzenetére
Az öreg a MOL-nál volt olaj fejlesztő mérnök, csak tudhat valamit, többet mint egy mezei autószerelő mondjuk
De a legbiztosabb a kocsi gépkönyvére hagyatkozni, ha ott azt írja hogy mondjuk 2000km és első olajcsere, akkor olajcsere, De ha mást akkor azt kell betartani. Azt írja elő a gyár érdemes betartani amit a gyár mond
Szervíz, hát
Mondhatja hofy ők hogy szokták, de én viszakérdeznék hogy az gyári utasítás e tehát nekik ezt a gyár rendelte e ell?
Mert nekik azért érdekükben áll cserélgetni az olajat jó pénzértSőt én lennék olyan megáltakodot hogy írnék a gyárnk is hogy mi a helyzet(leírnám hogy a szervíz 2000km cserélné az oljat de a gépkönyvbe ez nem szerepel és hogy mi az ő álláspontjuk)
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
lacos001
senior tag
-
-
veterán
válasz lacos001 #158182 üzenetére
Az első 1000-1500 km-en kulturáltan kell hajtani, eleinte 2/3, majd 3/4 terhelés, alacsony és extra magas fordulatszámot is kerülni, változó fordulatszámon hajtani. Utána kész a bejáratás, lehet neki tolni.
Szvsz.Olajat 15-20 ezrenkent cserélni. Szintén szvsz.
Szerk: a gépkocsi értékesítők 90%-anak nincs sok fogalma a műszaki dolgokról (4-500 főt tréningeztem egyéb témában).
[ Szerkesztve ]
-
expander
senior tag
sziasztok,
kb 2 honapja vettem egy 2007-es jettat, 1.6 fsi BLF motor. "elvileg" 125ezer km, nyilvan nem ennyi, a belsejebol kiindulva viszont biztosan nem 3-400ezres kategoria, elegge patent allapotnak orvend szerencsere.
kereskedes udvaran allt par honapja, kb beinditva sem volt. mikor elhoztam egy par km utan felvillant a check engine, es azt vettem eszre, hogy konstans sebessegnel minimalis rangat az auto. sem alapjaraton, sem gyorsitaskor, sem motorfeknel nem, csakis kizarolag akkor, ha viszonylag alacsony (<100) sebessegen egyenletesen megyek. autopalyan (130+) tempomattal nem csinalja/nem eszreveheto.
1 hetre ra sikerult eljutnom a szerelohoz, akkor megtortent az olaj es szurok csereje, valamint kiolvasta a hibakodokat is, lambda szonda. ez is ki lett cserelve, nem is vilagit azota sem a piktogram, viszont a rangatas ugyanugy megmaradt, nem volt idom vele mostanaban foglalkozni, illetve napokra otthagyni, viszont ma kigyulladt az EPC lampa menet kozben, es lekorlatozott az auto kb max 2000es fordulatszamra. szepen felre is alltam, reset, a lampa ugyanugy vilagitott, viszont megszunt a korlatozas, es "siman" hazaertem vele (5-6km).
itthon miutan megalltam, leallitottam ismet, most hagytam 1-2 percet allni, rainditottam ismet, es most mar a piktogram sem gyullad ki (ezelott is csak EPC volt, CE nem).
valakinek esetleg valami hasonlo tapasztalat ? a rangatas miatt en a gazpedal iranyaba indulnek el, de csak "jozan paraszti" esszel
-
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #158190 üzenetére
pedig hányan leragadnak ennél. a kedvencem mikor típusismeret nélkül állnak neki alkatrészek csereberélgetésének.
Öcsémnél volt ilyen sztori, egy BMW-vel, elvitte a szakihoz, rátette gépre, mindkét lambda jel az egekben, mondta is neki, hogy akkor kettő csere lesz. Szerencsére hamarabb kiderítettem, hogy nem az a baja... csak olyannal kellet beszéljek, aki ismerte is a típust és a típushibákat is...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Tudtok ajánlani egy normális FB csoportot ahol lehet Golf 4-hez alkatrészt vadászni? Vagy egy normális bontót, Budapest és környékén?
Leginkább ülés érdekelneWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Kis segítséget adjatok már nekem légyszi.
Kolléga Audi A4 2004 B6 1.6 benzin 8v motorjában olajat kéne cserélnem.
Eddig 10W40 volt benne, de nemrég meglett szelepszár szimeringezve.
Mit tegyek bele, 10w40-et vagy 5W30-at.
Én a 10W40 et gyalázatnak tartom, és a minősítések szerint is 5W30 az ajánlott, de azt állítólag csipegeti, szimeringezés után is.Köszönöm a segítséget előre is.
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen