Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HwGuru
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném a problémámmal kapcsolatban.
2.0 tfsi autóm elkezdett alapjáraton remegve járni, 3 hengerezik, bedobta p0302 hibakódot, kettes hengernél gyújtáskimaradás.
VCDS-el megnéztük, valóban, kettesnél folyamatos a gyújtáskimaradás, de csak 2ezres fordulat alatt, felette teljesen jó.
Trafó, gyertya csere volt, kompresszió mindne hengerben rendben.
Elvittem egy szervízbe, ott először kitakarították a kokszot a szívó részről, és azt mondták, hogy az okozza, meg a kettes injektor még a gyanús, azt bemérik, tisztítják
Másnap hívnak, hogy az összes injektor szar!!!
Itt kezdett fura lenni a történet.
Mondom nekik, hogy semmilyen hiba nem volt a többi hengernél, se hibakód, se semmi, ha mind szar lenne, akkor sokkal több hiba lett volna. Ráadásul én még az életben nem hallottam olyat, hogy 4 injektor egyszerre romlana el. Ja, az autóban csak 130ezer km van.
Azt mondják, ők bemérték, és a gép szerint rosszak.
Bemegyek, mondom, mutassák már meg a méréseket.
1. , 3. 4. -es injektorok értékei teljesen egyformák, egy érték van mindnél ami épp valami em határértéken kívül van kb 1 %-al. A kettes injektor valóban kuka, a mért értékek feleannyiak a másik 3 injektorénak.
Mondom nekik, hogy biztos, hogy rossz a másik 3 injektor?
Erre már az a válasz jött, hogy berendeltek egy újat, annak az értékeivel majd összenézik....
Kérdem, hogy mennyibe kerül az új? Megmondják, mondom nekik, hogy én ennél jóval olcsóbban megveszem ugyanezt bárhol a neten.
Itt kezdett az az érzésem lenni, hogy arról szól ez az egész sztori, hogy cseréljünk mindneáron 4 injektort, mert azon ők darabonként legalább egy 20ast keresnének....
Normális jegyzőkönyvet nem láttam az injektorok méréséről, ami mutatná az értékeket tisztítás előtt, majd tisztítás után.
Miután jeleztem, hogy majd én megveszem ami kell, azóta látványosan belassult a hibafeltárás-javítás.Hosszú volt ez, bocsi.
Kérdésem az, hogyan tovább?
Cseréltessem velük ki csak a kettest, rakassam össze?
Vigyem el máshova a kiszedett injektorokat, esetleg az újjal együtt, egy bemérésre, amin ott vagyok végig?
Egyéb ötlet?Előre is köszönöm a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen