- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyenesmartin
őstag
válasz d.tiborz #180027 üzenetére
Ülni még nem ültem benne, itt a környéken csak kézi-s tesztautók vannak.
Viszont akárhány videót nézek mindenhol ugyanazt látom. [link] [link] [link]
Nagyobb gáznál a leginkább észrevehető. Minden váltásnál, amikor például 1-ről 2-be vagy 2-ből 3-ba rakja, akkor igen lassan esik le a fordulatszám, valamint a gyorsítás is megszűnik közben, majd mire végül beváltott akkor kezd el nőni a sebesség is. Swift előtt egy régi 1.6-os golf iv-esem volt 4 sebességes automatával. Még az is jóval gyorsabban váltott ennél és ugyanúgy nem lehetett megérezni, váltás közben sem torpant meg.
1,2 millió a különbség ahogy nézem a gti és az ezres között, ugyanúgy felszerelten, mint a jelenlegi swift is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen