- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen monitort vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bluetooth hangszórók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Projektor topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Morris #25200 üzenetére
jaj semmi csak szórakozok. több kell itt annál, hogy megsértődjek.
Annak a 2 bunkónak sem sikerült még aki folyton próbálkozik Jelentkezzen aki magára ismerA menet közben méregető elvtársnak...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #25201 üzenetére
-
AMD Power
titán
Kicsit OFF de van köze a kocsimhoz. Ma voltam ismerős által egy állásinterjún. Nagyon úgy néz ki,hogy új munkám ( T-Mobile) lesz amivel kevesebb munka órával többet tudok keresni akár 50% havonta. Így viszont már jóval könnyebb lenne megtartani/fenntartani az autót. Bár én még így sem vagyok abban biztos,hogy nem adom el.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Balupapa
senior tag
szerintem se add el támogassuk a magyar gazdaságot
OFF: Van valamilyen szabály arra, hogy magán személy hogyan hozhat be kintről törött autót és értékesítheti alkatrészenként bontva? egyáltalán foglalkozik valaki ezzel?
Találtam mobilen egy jo kis 9n-est 600ojróért. csak nem szeretném ha eljárás indulna ellenemTré mobil....én is gondolkodtam rajta ha szeptemberben nem megyek ki akkor megpróbálom
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #25201 üzenetére
Bunkó harcosok klubja
Morris: aztán mennyit megy a golfi 3-as tiltáson?
Amúgy én is érzek egy kis gazdasági fellendülést, hogy mintha..na majd meglátjuk. Jó lenne már kimászni a gödörbű.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #25211 üzenetére
Mondjuk úgy, tudom kire illene rá.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kicker
senior tag
A számítás sokatmondó számomra:
Dízel: 8000km x 0,05liter = 400liter x 443forint = 177.200 forint.
177.200 : 8000 = 22,15 forint / 1km.Benzines: 8000km x 0,07liter = 560liter x 447forint = 250.320 forint.
250.320 : 8000 = 31,29 forint / 1km."Már ennyire alacsony futás mellett is megspórol az ember 73.120 forintot az üzemanyagon / 8000km."
Tehát ez a 73 ezer forint mondjuk 48.000 km után 438 ezer forint, szerintem nagyon kevés az autó véltei árkülönbözete és az esetlegesen felmerülő szervízköltségek fényében. Főleg ha valaki csak mondjuk 25 ezer km-et megy...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kicker #25213 üzenetére
Nem akarok ebbe nagyon belemenni, de itt is sok a ha.
Ha elromlik stb. Mind2 esetnek van előnye, hátránya. Mindenki döntse el.
Én úgy számolom, hogy amennyit pluszba kifizettem érte az legyen a vezetési élmény ára, amit meg esetleg majd szervízre költök az meg visszajön fogyiban.Aztán ha megszívom, akkor én választottam magamnak, de most még élvezem a kis dögöt.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Kicker
senior tag
válasz FoBCRaistlin #25214 üzenetére
Egyetértek, a valamit valamiért elvvel!
A ha az csak hab a tortán a beszerzési árban a különbözet minimum 400 ezer...
Nem akarok én nagy okosságot írni, csak tényleg pro-kontrába nézzük a dolgokat...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #25214 üzenetére
ennyi
én csak örülök, hogy van aki a benzinesre esküszik, legalább nem ugrik meg a dízel kereslete/áraaz biztos a benzines 50%-al többet eszik, a dízelben meg több a hiba lehetőség HA elromlik.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
AMD Power
titán
válasz Balupapa #25206 üzenetére
Ez is csak azért jöhet össze mert ennél a T partnernél dolgozik egy ismerősöm. Nem meghirdetett munka volt. Lesz majd egy majdnem 2 hónapos tanfolyam ahol minden vizsgán minimum 80% kell hozni. Addig persze csak alapbért kapok ami elég kevés de 2 hónapig kihúzom valahogyan. Utána ez az alapbér + jutalék van. Persze itt a jutalékon van a hangsúly. Arról nem is beszélve ,hogy havi 2 nappal kevesebbet kell dolgoznom mint most és 3 percre van kocsival tőlem és ha finoman nézzük a számokat akkor kb min havi 20-30e lehet/fogok többet keresni mint most. Jah igen gyalog meg kb 15 perc a házunktól..
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #25217 üzenetére
Csak? Azt hittem, az már pályatempós érték. No meg mivel nem jársz pályán így máshol kell száguldozni. Akkor viszont oké.
#25214 FoBCRaistlin: +1, ill. a drágább üzemanyagon eleve ugrik a különbség, nem beszélve a vezetési stílusról. Ja és akkor ott van a vásárlásnál az állapot felára. Kinek hogy éri meg lelkileg, meg persze pénztárca szempontból.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #25217 üzenetére
ha paraszt lennék azt mondanám nekem másodikba megy annyit, meg itt pár embernek
Balu: azt az 50% nem tudom mibe kalkulátad, a Tiédhez képest egy 3,2 V6 biztosan 50% többet eszik, vagy azonos le-t vagy azonos ccm-t hasonlíts össze, és ott is szívót a szívóval turbost a turbossal....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Balupapa
senior tag
válasz VR6-Fan #25221 üzenetére
LOL
A kocsim 4.8at eszik KÜLvárosban rövid távokon (kerekítsünk 5re)
Na most akkor egy SZINTÉN 75 lovas 1.4 16V Polo 9n mennyit eszik, ugyan ilyen körülmények között? Kerekítsünk 7.5-re, ami inkább 8. Na igy jött ki az 50%másik:
Passat 1.9 PD TDI 6-6.5 liter
Passat 1.6 9-10liter
(város)ittis megvan az 50%
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
AMD Power
titán
Tudnak valamit ezek a németek...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Balupapa
senior tag
válasz VR6-Fan #25230 üzenetére
ne keverjük a szezont a fazonnal.
Polo vs Polo nem Leon.
Aki Polot akar venni nem fog Leont.
Tehát akkor marad az 1.4i vs pd. (és az 50Ű%)
9et eszik, irta már
viszont azt beláthatod, hogy az auto teljesítménye és a fogyasztása nincs egyenes arányosságban!
9et eszik a bmw 535d is és az nem 180 ló mint Tomcsié hanem 280[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
még 1 példa
Luigi eszik vagy 6 liter
A leon meg legalább 9et
Azonos súly/teljesítmény kb. itt is megvan_-=*WheelWhores*=-_
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #25232 üzenetére
mondjuk azt ne számoljuk hogy én télen 6,5-6,7-el járkáltam a 6n2 75le-s verziojával?
nem azt mondom hogy a dizel többet eszik, de csak emelet pedálozni baromság, az 1,4 16V-n a ha a szíjra figyelnek kb semmi se megy tönkre, még neked akár milyen jó kis moci pl a tied a turbo lefog térdelni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #25236 üzenetére
jah átlagba ha a hosszú távokat is veszem akkor kb 0,5-el kevesebb volt ez 10km oda meg 10km vissza barátnőmhöz.
mosonmagyaróvárra vagy hova a tökömbe valami 5,8-ból jártuk meg két személlyel, nem tojással.szóval ez a fogyasztás nagyon lábfüggő, AMD milyen fogyikat hoz a poloval, ami ráadásul régebbi motor és nehezebb is a bodega?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
-
Balupapa
senior tag
válasz VR6-Fan #25237 üzenetére
7.2t ment AMD
viszont nekem még mindig 4.8 és dinamikában is egy pöppet jobb.szerk: egyszerre, jól emlékeztem
szerk2:
na jó, szerintem lezárhatjuk ezt a fogyasztás témát
senki többet harmadszor.Bp. hidegmotorral. 19km-re vetítve az átlag
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
válasz VR6-Fan #25241 üzenetére
és azzal mire akarsz kilyukadni? De most komolyan...Azt nyilván egy tojással a lábad alatt érted el főútion.
Luigi olyan körülmények között max 4.5-t eszik (azért pédálozok azzal mert teljesítménybe ahoz vagy közelebb) mindezt úgy hogy 250kilóval és 4NCAP csillaggal és sok légzsákkal nehezebb[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25242 üzenetére
Zárjuk már le a diesel autó kevesebbet eszik cserébe sokkal drágább a szervizelése.
Ennyi aki ez ellen ágál, az vagy nem ült még diesel autóban vagy hülye.Az 50%-os értékedet én is megcáfolom, mert az szerintem se reális, de a diesel kevesebbet iszogat ez tény.
Renault power
-
zoo8800
veterán
válasz Balupapa #25244 üzenetére
spritmonitor, 75 lovas Polo, benzin és dízel. 7,16 és 5,37 literes átlag.
Azt a 60 %-ot te sem gondoltad komolyan.
Arról a nehezen számszerűsíthető, ám nem elhanyagolható tényről sem érdemes elfeledkezni, hogy a benzines moci kicsit kulturáltabban ketyeg, mint a 3 hengeres dízel
rip and tear, until it is done
-
Balupapa
senior tag
válasz zoo8800 #25247 üzenetére
TESSÉK
3.0 V6 215HP 0-100: 9.4s városi fogyasztás 16.3L
3.0 V6 HDI 241 HP 0-100: 8.5S városi fogyi 10.2
és még gyorsabb isHa nem voltál nagyon gyenge matekbol belathatod h ez plusz 60%ű
http://www.cars-data.com/en/citroen-c6-30i-v6-215hp-45307/specs.html
http://www.cars-data.com/en/citroen-c6-30-hdif-v6-exclusive-241hp-45323/specs.html
_-=*WheelWhores*=-_
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs