- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Projektor topic
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
narancsnn
senior tag
Úgy gondoltam, hogy mennyire vannak "suttyók"?
Esetleg Valaki nem Egri?
-
-
kk831228
addikt
válasz trassher #41427 üzenetére
Nem értem ezt a km- mizériát?! Mindenképp jobb a diesel... Ha 1000 km -t mész 1 évben akkor is kevesebbet eszik. :-) városba is jobb mert nem ugrik úgy meg mint a berzines! használt árban is hasonló.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
-
-
rob210
nagyúr
Nézzétek lehet engem hülyének nézni, én mindig is előre jeleztem, hogy nem értek a dieselekhez, de nem is akarok, mert nem szeretem őket.
De minden dieseles azt hangoztatja, hogy elkormolódik, ellustul, meg minden féle nyűgje van a dieselnek, el kell mennie időnként kiautókázni magas fordulaton, mert a városi használat öli a szerkezetet és a menet dinamikát.
Ez mondjuk fél évente a benzinesnek se árt ha csak városban van használva.
Renault power
-
probizz
tag
válasz rob210 #41463 üzenetére
Normális fordulatszámon kell használni és akkor biztos, hogy nincs semmi ilyesmi. Ahogy volt is egy cikk róla, nem szabad nagyon alacsony fordulaton menni vele. Nincs fogyasztásbeli "nyereség" abból, ha alacsony fordulaton pötyög az ember. Hiába bírja, de nem tesz jót neki. Az enyém 2000 környékétől fickósodik, 1500 alatt nem érdemes használni (nincs értelme, ahogy a cikkben is írják). 4200 felett szintén hülyeség. (1.9 TDI 110LE ASV). Egyébként a cikk: [link] Persze én is szoktam húzatgatni országúton ésszerű határok között. Nincs is ellustulva meg elkormolódva.
[ Szerkesztve ]
-
jooker82
nagyúr
seat távirányitóhoz,elemet honnan érdemes venni?és kb mennyi?
LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz jooker82 #41469 üzenetére
Dobj egy képet a kulcsról. A gyári kulcsba 1 darab elem megy.
[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
toyo & uniroyal teszt megvolt szárazon és esőben... brutáljól tapad
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
latyak17
tag
valaki egy g3 vr6 megkímélt tulajdonostól ? [link]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Mágus2
Közösségépítő
Kezd olyan érzésem lenni, hogy a vw csoport szakértője a vibrációk keltésének, ami egy szingli nőnek nem feltétlenül hátrány, de nekem már kezd elegem lenni a masszázsból.
A probléma a következő, az autóm csak egyenesen szeret menni. Ha ki akarok térni bármilyen irányba az egyenesből, akár pár fokkal, azonnal vibrációt érzek a kormányon.
Azóta lettem ilyesmire figyelmes, mióta felkerültek a nyári papucsok, tegnap átdobtam az elsőket hátra, semmi változás, előtte is éreztem már, de arra gondoltam, biztos a téli gumi. Oldalra nem húz, futómű rendben, gömbfejek rendben, telók még nincsenek egy évesek, és nem is úszik az úton. Csapágyak nem zúgnak.
Nekem van egy sejtésem, hogy mi okozza a jelenséget, de kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is.
Tippek???
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 14adam #41489 üzenetére
150 fölött nem érezni.
A féktárcsa csinálja, olyan mint egy kifli.
Be kell szereznem egy új fékszettet előlre, meg 2 új csapágyat. A jobb oldalon a teljes kerékagy cserélve lesz, már megvan az utód. Ha ettől nem szűnik meg a féktárcsák görbülése, akkor drasztikus módszerekhez folyamodok, és elől-hátul az RS fékei lesznek. Hátrány, az átalakítás összege, meg az összes kereket 16-osra kell cserélni, mert a 15-ös alá nem fér be.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #41491 üzenetére
Mert a csapágy is meg van már kopva, még eredeti, eddig nem csinálta, pedig a tárcsa már régebben szar.
Biztosan ez a kettő lesz a ludas, mert ha felfőzöm a tárcsát(elég 2x 150-ről 80-ra lassítani), akkor brutálisan ráz amikor kanyarodni akarok, de ha visszahűl a tárcsa, akkor épphogy csak érezni.
Már csak az a kérdés, milyen tárcsát vegyek? Ezzel szemezgetek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #41493 üzenetére
Nem is nagyon látni nálunk ebben a méretben. 1J0615301M 280-22 5x100
Mennyiért van nálatok és milyenek a referenciák?
Esetleg betétek 1J0698151G?
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Emlékeim szerint, két személy is használ innen fúrt zimmermannt - megelégedéssel. Egyik gyárilag fúrt, a másik házilag. mod: utóbbi asszem csak maratva van.
Mágus, az itt nem db ár, hanem pár, de ne a sportos, versenyre is használhatót nézd, hanem a "simát".
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ASUS routerek
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 5
- Milyen légkondit a lakásba?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politikai mémek
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen