- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Hikvision #45701 üzenetére
Az nem tarthat rosszul. Gondolom a virsli guminak nagy szerepe volt a mutatványban.
Más: nem is meséltem, hétvégén megelőzött egy gázkonvektor(passat 1.8T LPG). Azon a dombocskán próbálkozott, amihez képest az érdi emelkedő lejtőnek számít. Tartottam a 120-at, jön mint állat, no mondom menjél, látom sietsz. El is gurult szépen de az emelkedő ekkor kezdett csak igazán eldurvulni, emberünk nagyon matatott a műszerfalon, gondolom kereste a nitró gombot, vagy a benya kapcsolót, de ez sem segített rajta, a százhúszammal kénytelen voltam visszaelőzni, mert feltartott.
-
t1
addikt
Mitől lehet, hogy a vezérlés "átugrik" 2002 1.2 64LE Polo... kollégám gépe 190.000km van benne, egyszer csak nem indult, ha indult akkor is nehezen. A szerelő 100k+ költséget mondott első blikkre. Nem sok ez egy kicsit?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #45703 üzenetére
Kívülről sem volt egy bizalomgerjesztő objektum, de az 1.8T felirat le volt törölve a mocsoktól, hogy mindenki jól lássa, amúgy szerintem kék volt, az asszony szerint fekete, ennyit a fényezésről, meg a tisztaságról.
Fénykorában a 150 lovas lehetett, de most 90-re sem vennék mérget.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #45708 üzenetére
A türelem rózsát terem.
Az emelkedő vagy fél kilóméterrel ez előtt a kanyar előtt kezdődik, és kb 3,5 kilóméteren folyamatosan nő. A következő falu után van a legdurvább szakasz, 50 ről indul a téma és 120nál megfogja 4. ben a tdi-t. A kissebb köbcentis autók a 90-et sem tudják tartani azon a szakaszon.
-
válasz Mágus2 #45710 üzenetére
Gazsi meghágja hogy csak jajjog Most a hétvégén jöttem vissza Balcsiról, és van egy icipici kis falu aminek a bevezetőse S, ami igenerősen domb jellegű. Egy corsa 1.4 i elkezdett megelőzni. Ha nem veszem el a tempomatot akkor szerintem a csávónak a szemgolyói kiugranak az erőlködéstől, meg a vezető oldali padló kiszakad a nagy nyomástól...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #45710 üzenetére
vagy nem adja vissza rendesen, vagy én nem látom annyira durvának, bár az hogy hosszú elég alattomos.
[link] nálunk ilyen van, nem olyan hosszú 1,5 max 2km, de ami ha a körforgótól nyomod neki az S-en át és 150-160 tájt feltud érni az már igen jól megy, egyszer felvittek az M6-os részén, az jóval elnyujtottam, ott valami 230-240 körül jöttünk, 80-as audi RS2 swap, volt bajtomcsiéknak ismerős szakasz
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45715 üzenetére
Az érdi emelkedő nekem nem tűnt komolynak, mert hosszan neki lehet futni mire elkezd rendesen emelkedni, itt viszont ha beérsz a faluba 1 nincs honnan nekifutni, 2, minden váltással veszítesz 10km/h-t. Mindig mérnek a faluban, szóval 50 a plafon, onnan kell elrugaszkodni.
Nem sok autó előz meg ezen a dombon a falu után, de az 1.8T RS octi köztük van, bár nem vagyok benne biztos, hogy széria. A 150 lovassal szerelt autók nem is gondolkodnak azon, hogy meg kellene előzni, mert nem bírnak többet ezen a dombon mint a kályhám.
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyenesben nem probléma felgyorsulni, de ha vannak közben ilyen kanyarok, akkor ott elválik mennyire is erős az erős autó.
Ez itt egy 12%-os 6km hosszú dombocska szerpentinnel, hajtűkanyarral.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #45717 üzenetére
Érdi emelkedő van 3 is: M7, M6 és a 6-oson. Mondjuk passzolom, melyik a durvább, de mintha az M7 lenne a kevésbé emelkedő.
Durva lehet azért, hogy az rs octi sincs a fasorban.Igal előtt van van egy frankó kis emelkedő (nyilván máshol is, de ezt ismertem régebbről), ott 1,4 fabia lendületből 120-szal elkezdve 60-ig lassult vissza, még 4, majd 3.-ba visszakapcsolva is. Tavaly (?) jártunk arra, most azért kicsit más volt a helyzet.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
ami már 4.-5.-be tudja tartani a 90-et az már fasza gép
Mágus: tiszta Tokyo drift
jó lenne ilyen helyen járkálni azért néha.
[link] van még egy ilyen, ez hasonlít, amit mutattál, de csak egy kis szakasz abból ez elég kellemes, vissza felé 8felfele jövet) a hajtűbe 70-nél rendszeresen behúz a kaki relé, a népeknél, aztán nem gyözöm másodikba kerülgetni őket a kanyar után, mert a baromjának (főleg kis szívó bengával) nincs annyi gyp-je hogy vissza váltson vagy valami...tegnap lefelé is rá estem egy 2-es fokás csajra, 110-el (kerültem egy nissan patrolt), egyből meg találta a gázt,, hagytam is hagy menjen vissza álltam 90-re majd mikor az alján oda ér a hajtűhöz szerintem darált egy picit az abs és 40 elkanyarodott, és bambán bámulta a tükröt hogy én miért estem rá kanyarba, kiértünk az ívből egyből padló utána a balos ív, egész enyhe, ott is megint satu, aztán meg nézet bambán mikor az első adandó alkalommal megelőzőm...
vissza fele hál isten üres volt, egy stabil 80-al be is fűztem a hajtűbe majd onnan amit bírt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
varsam
őstag
Tegnap írtam, hogy lesz új autóm: [link]
Miután kézhez kapom, el akarom vinni kötelező szervízre és cserélni a dolgokat:
Tudnátok segíteni, hogy milyen olajat, szűrőket, fékbetéteket kell bele néznem? Váltóolajat érdemes cserélni?
Mit kellene még cserélni benne, ami úgymond kötelező ilyenkor? -
-
varsam
őstag
válasz MunezXBK #45723 üzenetére
ez kimaradt, igen, az is tervben van!
Ebből milyen márkát érdemes? Bárdinál nézem épp "verézműszíj készlet" néven, ugye ez kell? Van DAYCO, FLENNOR, INA, SKF és QH, ezek 30-50k között. Ár nem számít, az kell ami megéri az árát, mert jó!(#45724) bitpork és (#45725) Dr.Zoo
Nem automata, dehogyis, sima 5-ös manuál.
Tudom, itt a kályhások többen vannak, de azért talán befogadtok idővel[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
Aprópó Mágus!!
Volt már dolgod G4 4motion 1,9 ASZ, turbo le fől, nincs valami trükköd, tipped hozzá?
holnapi programom, remélem 15-16 körül már lábán távozik a gépjármű...jah és ha nem muszáj, nem vennénk ki a motor-váltót emiatt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #45722 üzenetére
Jogos, de fenntartással írtad, ergo csipsz nélkül (bár, ha szar a csipsz..) már kevés. Egy hasonló nyomatékú, ám jóval erősebb motorral, ahol a váltó miatt is inkább előnye van. Szal passz, mitől fekszik a tiednek ennyivel jobban ez az emelkedő.
Bitpork: nem Téged kérdezett, csak Te válaszoltál.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
2007-es VW passat, lépcsőshátú hátsó világító lámpák, mint helyzetjelző, index pár led nem vílágít.
A helyzetjelző baloldalon kb ötöde, egymás mellett, a bal indexből csak 1 db sötét.A jobboldal az teljesen jó.
Úgy tudom csak kompletten lehet cserélni .. tudtok esetleg valami pénztárcakímélőbb megoldást? Esetleg más praktikát amit érdemes figyelembe venni? Esetleg ha valaki árusít ilyet vagy bármi jótanács azt szívesen fogadnám.Előre is köszi.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45727 üzenetére
Kérdés, mennyire bírja a derekad a gyűrődést, ha van rendes emelő, vagy akna, akkor alulról lekapod a jobb oldali féltengelyt a váltónál és simán kiveszed alulról a turbót.
Ha bírja a derekad, akkor felülről szívósor le, turbó le kombó, de így is alá kell menni, mert a kiput is le kell szerelni a turbóról, meg az a fránya olaj visszavezető hollender is szokott szivatni(ebből a flexi olajcsőből legyen tartalék, mert könnyen el lehet tekerni).
tomcsi23 nem tudom mennyire szereti az autó a dombokat, de én egy skoda favorittal több mint 60 000km-t tekertem le ezeken a dombokon, és megtanultam közlekedni emelkedőn. Ott lendületből kellett menni, hogy ne tartson fel senkit az ember, na ezt a tudást alkalmazom a tdi-vel is, csak ott, ha elvész a lendület, akkor vissza lehet szerezni 1-2 padlógázzal.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45739 üzenetére
Sok mindent alulról fogsz meglazítani, de kivenni a turbót könnyebb felül. Ha 4x4 a drága, akkor meg kellene engedni a futómű bölcsőjét, és oldalra billenteni, ami már sokkal több meló, és a geometria is dukál utána.
Felülről a szívósort 8 csavar tartja, a turbó csövét 1, A játék az olajcsövekkel lesz, mert elég gyér a hozzáférés, azt ajánlom, vedd ki a turbót a flexi olajcsővel, kint könnyebb leszerelni.
Remélem van minden tömítés, rézgyűrű, meg ilyesmi.
A hollenderhez szükség lesz egy ilyen célszerszámra, amivel ellen tudsz tartani a hollender alatt lévő 6 lapfejű összekötőnek, ha oda nem teszel kulcsot, biztosan eltekered az olajcsövet.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #45740 üzenetére
szomszédba egy csapágy bolt, meg az út másik oldalán egy bárdi leledzik.
igen írtam hogy fírrr mosön, hogy szakadna rá az ég....
felső olajzó cső nem hiszem hogy gond lenne, a kipu-tól meg az alsó csőtől tartók mint a tűztől...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45741 üzenetére
A felső olajcső is el tud tekeredni, mint a vaj, az előző hsz. ben van a megoldás.
Kipu nem téma, vagy kijön, vagy beleszakad a csavar, menetvágóval kipucolod a menetet, teszel új menetes csavart és kész, nekem a stiftek(2 oldalról menetes) helyett már sima csavarok vannak, előzőleg le lett véve a kipu 2x.
Egyszer a szívósor is megszivatott, le kellett fúrni 2 csavart, mert megfordult benne az imbus, na ott egész napra meg van b"szva a munka.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #45742 üzenetére
kipu-nál csak jó lenne ha szépen beleszakadna az összes kell genyózni, szivósornál meg ha van annyi helyem hogy a kifordult imbux helyére bele üssek egy torx-ot nincs para
alul a felxi olajzó hova van ezeknél kötve karterba, vagy blokkba, gondolom egy méretes szemes csavar két réz karikával...?!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
Alul ez van: [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45743 üzenetére
Alulról valami hasonlót fogsz látni, csak ez nem 4x4.
A képről már hiányzik a fehér takaróelem, ami a féltengely gumiharangját védi a turbó hőjétől. Azt csak 2 csavar fogja és érdemes elsőként eltávolítani, zavarni fog amikor a kiput meg kell ereszteni.[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
Vajon ez jó vagy sem
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
válasz FoBCRaistlin #45748 üzenetére
Ez a tijedé vót? Mert akkor szípen kinyírtad, Te bojrészer
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs