Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz bitpork #52269 üzenetére
azzal csapjam
agyonagyhelyen az ügyfelet?De hogy még boldogabb legyek, felhívtam a munkaruha beszállítót. Ma adják postára hiányzó mennyiséget...hétvégére lesz alapanyag, dolgozhatok azzal is. Így csak egy hetes csúszásom lesz a szállításban.
(#52270) FoBCRaistlin - flexről egy szót se! csütörtök éjszaka takarítottam a konyhát. A szakik flexel leszerelték a felesleges gázcsövet és a rögzítő gyűrűket. Teljes hosszában fémforgáccsal volt beterítve a pult, szekrény és a padló is...és ezek mellett szerelhettem az új villany bojlert, mert csúnyán eresztett a szintén új flexicső. Nem vicces a spriccelő tűz forró vízben tömítést cserélni. Remélem csuklottak a jóemberek.
Elfelejtettem képet készíteni az autóba "épített" bojlerről... Tegnap egész nap azzal a csomagtartóba rohangáltam.
(#52296) bitpork - Siófokon vagy már?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #52294 üzenetére
Milyen szörny?
Itt egy képsor, csiga, ic, stb.
Sztem megvan a visítás oka. Konkrétan ahol a csiga csatlakozik az ic csövezéshez, ott fáradt el a csati.narancsnn: kell a csiga? Pöpec állapotban van.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Rambovits
senior tag
Srácok, a szaki által vezérmű szimeringnek nevezett dolgot hogy találom meg ótósboltban?
Főtengely szimering?Ja, meg ilyet se találok start-nál: vezérműfedél tömítés
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
freaghill
őstag
Passat b4 1.9tdi milyen motorkóddal jöttek ki?
Miben térnek el egymástól? (90esek, illetve a 110esek).Nem a 90 és a 110-es hanem a 90-90 és 110-110.
Mágus2: Kösz
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #52311 üzenetére
Arról el is felejtettem mesélni.
Golffal (1.9 tdi 90 ló ahu) ugye volt az a probléma amit mondtam, hogy 150-60nál nem ment jobban. Azóta próbálgattam, múltkor (óra szerint) elment 180ig onnan nem is erőltettem, illetve más fokozatba is elpörgött 4k fölé.Később ránéztem progival, hogy milyen kódok vannak, a lufiét kiütöttem, nem jött vissza, illetve az adagolónál volt még valami. (Intake Manifold Pressure ha jól emlékszem)
Apám gépe (passat b4 1994 1.9 tdi 90 ló 1z) viszont még mindig beteg, de most lesz szünet és mindenképp rá akarok nézni programmal.
Sajnos füstöl is, olajat is eszi és nem is az igazi teljesítménybe.
Turbó probléma is volt vele miután az EGR szelep ki lett kötve de, hogy konkrétan mi volt a csigával nem mondta meg a szerelő. Csak ennyit közölt: Nem kell neked mindent tudni.Motorcsere lenne a passatba akkor milyen motort lehet belerakni anélkül, hogy papíroztatni kéne?
Ha más milyet (110 lovasat) akkor mennyibe lenne a papírozás? -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Rambovits #52315 üzenetére
047103161C -ez a tömítés a vezérlés fedele alá
047198026 -Lánc a kerekekkel -ezen ne spórolj, vagy eredeti cseh, vagy a barna zsírpapírba csomagolt ős régi lánc valami eldugott garázsból, azok nem hangoskodnak 100 000km alatt.
42*58*8 - 047103085 Pedig a főtengely szimering. Más ott nincs.freaghill Az 1Z-ben gyengébbek a dugattyúk, szinete ugyan az a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
válasz Rambovits #52315 üzenetére
Bárdinál tényleg, mintha nagyobb lenne a választék... Nem tudom ismerősömnek van-e náluk kedvezménye... Ezért kerestem elsősorban starton.
Ma voltam a szakinál, szerelő ismerős küldött hozzá, hogy az öregnek van egy szerkezete, amivel folyamatosan utána feszít a láncnak, így ahogy az nyúlik, nem lesz hangosabb. Maga a szerkezet 4800 Ft, a munkadíj pedig feszítővel vagy anélkül is 14k. Nem tudom ez sok-e vagy sem, de hát nincs mit tenni ami kell az kell. Szerencsére az alkatrész én vihetem, így most kutakodok, hol tudnám a legolcsóbban beszerezni a dolgokat.
(#52318) Mágus2
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
narancsnn
senior tag
Na most jöttem szerelőtöl.
Hétfőn lesz tisztítva. El szállt a tömítés, azt fogja cserélni+ tisztítani.
20pénzbe fog kerülni. Keddre lesz meg.Dr.Zoo: Igen, ha nem lenne jó a turbóm, akkor egy VA-t keresnék.
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #52326 üzenetére
Mert mindenki így kezdi.. Pici turbó erősebb, picit nagyobb kuler, én csak időt, és energiát spórolok neked. egy VB csigàval, már ölég tisztességes pólniló hadsereget elő lehet csalogatni a motorodból..
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
narancsnn
senior tag
válasz Dr.Zoo #52327 üzenetére
Nem szeretnék több pónit. Nem akarom tovább huzatni. Ezen is 1 hónapot agyaltam. Jó lenne persze, ha jobban menne. De ez már marad így. Sajnálnám tovább huzatni. Ez a 135LE(KB) Nekem bőven elegendő.+kevesebbet eszik.
Egy dolgon gondolkozom, hogy a katit kiszedni. Nem tudom ez mennyire vészes dolog?
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #52328 üzenetére
Miért kell a Katit kiszedni?
(katalizátort nem szedünk ki, mert megbukik a műszakin. Ha nem lesz okosba műszaki, és nem teljesítí a környezetvédelmi előírásokat, úgy kivágnak, mint a cicát az ajtón..)
Viccet félretéve, reméljük nem lesz nagy baja a csigádnak, ha addig van időd, szépen keress rá az indexen a dízel tuning topikban a Melett szóra. Nincs energiám előkotorni a HSZ-im, annó végigcsináltam ugyanezt.
Ott leírták Wizard-ék előnyeit, hátrányait, főleg Kisqkta! Érdemes végigböngészni.Szerk: akkor még nem volt TurbóDave, az ő oldalát is érdemes végigböngészni, ír érdekes dolgokat..
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #52328 üzenetére
150 000km az élettartama a katalizátornak, utána cserélni kell. Én cseréltem.
Nem volt vele gond, egyszerűen már nem volt olyan jó az áteresztő képessége, meg előző tulaj meg is hegesztette minden oldalról, leszakította a tartóját, én csak visszaállítottam az eredeti állapotot.Az ASV Euro 3, amit csak a kisebb csúcsokkal tud, magasabb nyitási nyomáson, nagyobb katalizátorral.
A PD simán tudja az euro 3 normát, de az adagolós nem. A tiéd már most sem teljesíti, mert nagyobbra cserélted a csúcsokat, ha kiveszed a katalizátort, biztosan elhúznak a környezetvédelmin.Dr.Zoo
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
Ja igen, ezért is marad benn a katika
Mert mi volt a gondod a turbóval Mágus?
Ameddig megy addig nem hiszem, hogy lecserélem.
-
-
narancsnn
senior tag
-
troland26
őstag
sziasztok
2003-as Ibizába 1.2 akarok olajat cserélni . Vezérlés cserénél a szerelő azt mondta , hogy a 10w40-et cseréljem 5w30-ra . Így is lett mostanában lenne aktuális a csere . Mobil olajat tudnék szerezni olcsóbban ebből van valami ajánlott típus ami nekem jó lehet ? Kaptam egy ilyen kannával [link], de szerintem valamit elnézhetett a futár , mert nekem benzines az autóm
-
narancsnn
senior tag
Öveket becsatolni.
Szinte 99%, hogy amit a turbómon látunk nem olaj. Volt alváz fújáson. ÉS aki csinálta, elég mocsok munkát végzett, mivel mindenhová nyomatta(oda is ahova nem kellett volna oda is).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz troland26 #52346 üzenetére
Engine oil
Oil capacity
Engine code letters: AZQ, BBM, BME and BXV.
With oil filter 2.8 l.
Engine oil specifications
Use engine oils which comply with standard VW 501 01 / 502 00 / 504 00.
Notet The engine is filled with oil at the factory which allows for long maintenance intervals.
t Engine oils which comply with standard VW 501 01 or 502 00 can continue to be used. In this case, the oil should be changed every 12 months or every 15,000 km. Reset the service interval display accordingly. Procedure : → Booklet602.Mobil Super 3000 XE 5W-30 teljesíti az 502 00 normát, tehát jó a motorodba.
narancsnn Gondolom megnézted az egész turbót meg e környékét. Hamarabb is megtehetted volna.
Alulról nincs motortakaród?
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz petyametyo #52348 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motoros topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Politika
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Windows 10
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen