- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Đusty
addikt
Szia
CD-tár a mai világban? Bőröndnyi helyet foglal+a CD-k is. 20ezertől indulnak olyan autórádiók amik SD-kártyát nyelnek és ugyanakkor USB is van rajtuk de mellékes, persze felső határ a csillagos ég. És a 3*1cm-es kártyára több fér mint az összes tárban lévő cd-re összesen. Írható olvasható, nincs ugrás stb, szóval csak előnyét látom a cd-vel szemben.
-
ujskodas
tag
válasz Declare #5300 üzenetére
+tetőbox?
Mennyi időre mentetek? Én 1 heti cuccot, (családét) beraktam a csomagtartóba. Pedig ha valaki, hát mi aztán cuccolunk rendesen. (csónak, evezők, kabát, pulóver-sose tudni, 3 bőrönd kaja, stb.) Vagy nem Octavia-d van? Akkor bocs!Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
fero02
veterán
A legolcsóbb megoldás (ami nem mellékesen bontás nélkül megoldja a problémád) szerintem egy ún. FM Transmitter beszerzése lenne. Ez végülis egy mp3 lejátszó, amit a szivargyújtóba kell dugni (onnan veszi a működéshez szükséges áramot) és az autó rádiójával tudod befogni a készülék által sugárzott jelet (amit tetszés szerint lehet beállítani.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Ez a legolcsóbb megoldás ezt jól mondod.
De szerintem a legszarabb is.
A hangzása soha nem lesz olyan mint egy normális Mp3 lejátszóé.
Én a sonymat most cseréltem ki egy panasonicra, mert a sonyin nem volt rca kimenet.
De megmondom őszintén sokkal jobban szerettem a sonyt.
Na a lényeg egy Mp3 lejátszó 19.000.- körül már van és akkor az normálisan is néz ki meg azért 4x45W szól is, normális minőségben.Lehet velem van a baj, de én a gyári magnókat, cdket úgy dobnám ki a kukába, hogy csak úgy zörögne.
Rondák szart se tudnak, és nagyobb hangerőn torzítanak mint az állat.
Tudom én zenében megszállott vagyok, de ez a véleményem.
Renault power
-
vicces
addikt
tegnap összetörték a kicsi-kocsimat!
nem tünik vészesnek, csak a bal első kereket ütötte ki a másik autó. a kerék kicsit hátrébb is csúszott.
plusz lökös csere plusz sárvédő.
holnap megnézzük, mi is sérült pontosan.
remélem csak az elemeket kell cserélgetni, és nem kell huzibálni semmit.
1 éve azért vettem uj autot, mert már nagyon untam, hogy ikszbe állnak a kerekek, rosszak az illesztések stb. hát nem tartott sokáig az álmom..:)
-
-
fero02
veterán
Előre jelzem, nem kötöszködni akarok, de:
A legolcsóbb megoldásra törekedett az arc, így azért mondtam ezt.
Az eszközön tárolt és egy lemezen lévő mp3 sztem ugyanolyan sz@r. Az 1 és 0 kombinációja az mindig ugyanaz marad (hacsak nem sérül).
Azért a 20k-ért megközelítőleg ugyanazt a minőséget (gyakorlatban sokszor belsőt is) kapod.
Az a 45 W az csak merőjelell mért teljesítmény, a gyakorlatban nem kapsz annyit.
A gyári fejegységek pedig abszolút nem rosszak, sőt. A küllem pedig nézőpont kérdése. Az meg h torzít nem biztos, h a készülék hibája. Legalább nem írnak rá 5000 W P.M.P.O. és társai lehetelen dolgokat.Na leültem.
[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
válasz DeadMeat #5307 üzenetére
kösz az együttérzést.
/neked is volt már csatt a fábiával??/az eset az újhegyi úton történt.
a féltengely vagy eltört vagy csak szétcsúszott. nem látni a gumiharangtól.
meg a kormány összekötő is letört.
ugy tünik, hogy a felni viszont meguszta, még a gumi sem engedte el a levegőt.
a másik autó átjött az én sávomba, mert a srác épp egy parkoló autót akart kikerülni, de az épp lenyugvó napocska elvakitotta és nem látta, hogy én meg épp jövök.
/mentem haza lerakni a kocsit buli elött, hogy részegen nehogy meginduljunk vele../
van profi lakatos ismerősöm. ha a bank engedi ezt a javitást is ő fogja csinálni.
nem félek, hogy nem lesz jó ezután az ótó, csak ez a sok herce-hurca ami még rám vár..nem tudom miért, de viszonylag lassan mentem a kocsival. nem volt túl nagy csattanás. viszont ha gyorsan megyek, nem biztos hogy megelőzöm a balesetet, és akkor lehet nagyobb baj is lett volna.
:)
-
rob210
nagyúr
Nem vettem kötözködésnek, mert aki kicsit is járatos a dologban az tudja, hogy igazat írsz.
Egy dolgot azért megemlítek.
A minőség nem lesz ugyan olyan, és minőségi MP3-akat meg csak a felhasználón múlik készíteni.
Jah még valami a torzításhoz tartom magam, még egy A6-os audi gyári cuccát is kipróbáltam az is torzított.
Van gyári hangoló lemezem, tehát azért merek ilyet mondani.
Renault power
-
fero02
veterán
Akkor jó, mert folytatom.
A minőséget úgy értettem, h ami lemezre van kiírva 128 kbps és ami mp3 lejátszón van 128 kbps az ugyanolyan kaki. Az, h vki 320-ba tömöríti magának egy fokkal jobb, de akkor is csak egy részt kapsz a valódi zenéből. Én inkább audio cd párti vagyok.
Az pedig, h Audi-ban van a zene, vagy egy Maybach-ba semmit sem jelent, mindent túl lehet vezérelni. Én pl egy 2000-as kiadású A4-ben cseréltem fejegységet (a szettek maradtak a gyáriak) és korrektül szóltak.
Gyári hangoló lemezen azt a cd-t érted, ami minden 2. embernek megvan ilyenolyan hipersuper speaker, subwoofer bass test cd?
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
INFERNO TOUR 2008
Helyszín: Euro-Ring, Örkény
Időpont: 2008.08.16, Szombat
Kezdés: 09:00h-18:00hW konszernes tali
Aki jönni szeretne az iratkozzon fel nevével a listára és másolja be a kommentekbe. Aki regisztrált tag a Carstyling oldalán, az pedig ott regsiztrálja magát az esemény naptárban, mert azok között pedig relikviákat sorsolunk ki a rendezvény napján!
Eseménynaptár linkje:[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
ma kiderült, hogy gyors egyátalán nem lesz a procedúra, sőt a márkaszervizben 10%al még engem akarnak lesápolni..
holnap ráuszitok egy másik kárszakértőt az ügyre, mert ez igy nagyon nincs jól.
lehet mire lezajlik az ügy a sitten fogok ülni súlyos testi sértés miatt.
egyébként már nincs olyan hogy csak márkaszerviz javithat. ezt több külső autószerelő is mondta. hát majd kiderül.:)
-
marsu
addikt
Sziasztok!
Megvolt a 30.000km-es szervizem ...
Olajcsere, olajszűrőcsere, levegőszűrőcsere, pollenszűrőt már tavasszal cseréltem, átvizsgálás, fékhatásmérés, mobilitásgarancia hosszabbítás.
24.000.- pénz
Press any key to continue ...
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #5319 üzenetére
Nem tudom minket is meghívtak.Carstylingen lehet olvasni tőbbet róla.
remélem ez már jó[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Jól van, köszi. Lassan eljő nekem is a következő időpont 60 ezres lenne, de az idő előbb eljön (augusztus), mert még csak 51e van benne. Majd rákérdezek.
Ha másfajta olajat viszek mondjuk, azt elfogadják a szervizben? Castrol EDGE Sport 0W40, mert ezt úgy általában nem szokták ajánlani.
Itt van ez a szigetszentmiklósi brigád, egyelőre szimpatikusak nagyon, de még a szerviz részt nem ismerem. Ha máshogy nem, elviszem Hozzátok (izé, régi helyedre)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Majd meglátjuk hamarosan, úgy kéne, hogy jelen is lehessek közben.
Kipróbálom már bele, most 10w40 ficereg benne, de ezzel van egy kis dízeles hangja hideg indításkor (ez normális jelenség, míg ki nem alakul a megfelelő nyomás), ezzel meg megszűnik. Nem mellesleg jobb is hozzá (állítólag).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #5329 üzenetére
ez olyan 300-430lóig skálázodik, mondjuk így képről nem lehet megmondani hogy platnis(hengerfej meg blokk közé egy vast lemezt tesznek dupka tömítéssel, ezzel oldják meg a kompresszió csökkentést, tehát marad benne a gyári szívó dugó), másik megoldás meg a dugók cseréje turbosra azok már 400<
amúgy meg ha az ember csak a turbot látja(sajnos időm nem volt a turbo mellé rakni egy cigis dobozt, am egy cigis doboz pont bele fér a kipuff leömlő oldalába hogy úgy még is lehessen érezni, hogy mekkora)
amúgy az S2-es audi befecskendezőkkel meg egy jól megírt elektronikával 380-410 paci közt lehet e vége és olyan 500nm
szóval egész jól fog haladni
jah konkrétan a turbo 3bar tőltő nyomássát tud hosszútávon előállítani(szóval a motor akkor 4 bar-al lenne megtöltve...)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #5330 üzenetére
Jól van, megvárjuk, míg elkészül. Sok sikert az építéshez!
De azért ne nagyon várd, hogy a kép alapján mindenki lerajzolja a teljesítménygörbét is.Dodi72: már megpendítettem otthon is a találkát (egy kirándulás keretében). Szimpatikus asszony-pajtásnak is. Egy bibi van, hogy arra a hétvégére szerveződik a nagyapám 80 éves szülinapja. Ha nem üti egymást a kettő, akkor erősen esélyes a megjelenésünk.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #5331 üzenetére
nem várom, csak rám valahogy egy ekkor (kiba. nagy és nehéz(!!)) turbo már hatással van, ekkorákat a kamionokon szoktam látni
hát ha befér akkor elég kegyetlen lesz a kis egyes kasztniba, érik már a felíratt a koptatóra ("bye-bye TDi" illetve a műszer falra találkozók alkalmával: "turbos, de legalább fűstől felírat")
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
#00809728
törölt tag
Hy
Vennék a vasra uj felnit de van egy kis gondom.
7,5x17 5x112 ET48 közben telefonálgattam és gyárilag lehetett rendelni 8x18 5x112 ET48
ami simán felment.Nos én ehez képest egy 8x17 5x112 ET35 szeretnék.ki mit tanácsol? -
#00809728
törölt tag
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #5343 üzenetére
Hát nekem ugyan nem ilyen szintű különbség van az ET számom között.
De én például kormányművet cseréltettem, mert ha szélesítőt tettem fel, hogy elférjen akkor ette a csapágyat nem gyengén.
Ha viszont nem tettem fel a szélesítőt, beleért a gömbfejbe a felni kanyarodáskor.
Így, maradt a csere, de most minden okés.Nekem ez a tapasztalatom.
De ha nálad is ez lesz, arra készülj fel, hogy neked nem 6.000.- a kerékcsapágy garnitúra.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen