Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Mágus2 #54015 üzenetére

    nem is padlózásnál volt feltűnő, hanem rész terhelésnél, meg ha 2000 alatt akartam nagyobb gázt nyomni, nem a turbo likra gondolok, ne játszok azt mint szarvájlingon, tudom hogy kéne menni egy 20VT-nek mikor hol éled és hogy veszi a gázt, Tomcsié pl majdnem olyan mint egy rendes autó lenyomom a gázt és törtőnik valami, ill probálgattam 156/180le-s cupra ibiket is, mindegyik veszi a lapot szinte egyből (nekem ez azért K-jetes meg dupla weberes kocsik után tényleg relatív... ;] ), de nem számottevő, főleg nem zavaró az a kis lag ami van ill rutinozásnál is szinte gáz nélkül bármit meg lehet velük csinálni, kisebb emelkedőn is nem fulladékonyak hamar korrigál az ECU.

    turbo állapotát hogy érted milyen hiba prudukálhat ilyet? (nyílván gondolom ha szorulnak a lapátok)
    viszont 3-4 nap állás után egy deka kék füstje se volt, üresbe rugdosásnál is csak kormolt illetve terhelésen is max kormot nyomott, hajtás hűtés leállítás pihentetés után indítva se kezdett el pipálni.
    ill ami még furcsa volt számomra hogy gáz pumpálásra kormolt amit egyik álltalam probált se csinált még, ebből azt gondolom hogy a légtömegmérő beméri a levegőt, mert ezek szerint a turbo beszívja azt amit be kell, ECU meg rádúsít a légtömeg alapján, viszont a motorba már nem jut be annyi levegő, gondolom ha a nyomó ágon van tömítetlenség az egyből okozhatja ezt a laggolás főleg alacsony fordulaton.
    Mert folytó szelep kinyit 50% fölé, nafát is megkapja a levegő meg nem érkezik meg és megfullasztja magát?!
    (esetleg abból tudom ezt következtetni hogy a sajátomnál is ha egyből padlózóm nem úgy indul mint ha kicsit megnyomom és utána padlózóm..)

    szóval akkor ha látható pipálás kék füstje nem volt akkor a turbot mint olyat kizárhatjuk gondolom?
    és marad az hogy vagy a vákum vagy a töltő körbe tömítetlenség van (bár akkor nem középső tartománytól mitől megy annyira, sokkal harapósabb mint bár melyik 156le, de a gyári R-től is (R180le) is harapósabb agresszívabb volt)
    vagy a softon lett "elbaszva" a gázpedál kalibrálása esetleg?!

    köszönöm hogy foglalkozol a témával! :-)

    8th: azon kívül hogy az Ős 1,6 GTI-vel körbe lhet autózni öket és maga a vas se szereti ha nagyon huzgálják, meg buta a motorvezérlője nincs. :)

    palesz22: az 98% kacsa volt, egyik Soproni se tudott róla semmit, szám nem volt kapcsolható 2 napon keresztül ):

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák