- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor85
őstag
B6-hoz ilyen összes extralistát meg hozzá tartozót tud valaki? Megtetszett ez a coming home funkció, de inkább rs-ből a külső világítás (viszapill. búrából).
-
veterán
Köszönöm, igen, ismerem a cikket.
Azt tapasztalom, hogy az a szakember aki nem végez vegyszeres tisztítást, az nem ajánlja, nem ismeri. Helyette bő 200 000 nettóért hengerfej leszerelést, tisztítást és ha már leszerelték akkor vezérműlánc, vez.tengelyállító cserét javasol. -
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #66504 üzenetére
mosd le vegyszerrel és mossál mindent bele a munka térbe, meg a szelep ülékbe, biztos jó lesz
nem véletlen mondogatják azt hogy le kell szedni kicsi kézzel ki kaparni lánc meg megnyúlik ha kokszolodik ha nem, a "vanos" meg ha szerencséd van akkor kimosható még....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
válasz VR6-Fan #66505 üzenetére
Igen, erre utaltam az előbb, nálam nincs megnyúlva a lánc, rendben működik a "vanos". Néha jön EPC lámpa felvillanás, ennyi. Megértem, hogy pénzből el mindenki, de ennyi pénzért újszerű bontott motort lehet venni ebayen.
Magam részéről utánaolvastam, de s.k. nem tudom / nem akarom megcsinalni [link]. Ők zárt szívó szelepek mellett csináljak, hogy ne az égéstérbe menjen a dzsuva.Szerk. BTW elkezdtem prémium benzint tankolni, negyed rész E85-tel, azóta nincs EPC lámpa sem, de szeretnem kitakarítani a szívó oldalt, ehhez keresek valakit személyes tapasztalattal.
[ Szerkesztve ]
-
kecske65
csendes tag
Sziasztok!
Visszakerült a turbo a járműre és úgy látszik ez volt a baja, mert most megy rendesen, remélem nem kiabáltam el.
Köszönöm a segítséget mindenkinek.
-
-
bajnokpityu
félisten
Meg tudnátok mondani, milyen nyomatékkal kell meghúzni az alufelni csavarjait?
2008 octavia gyári 16os felni, 5 csavaros.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #66510 üzenetére
90-120Nm
-
Mágus2
Közösségépítő
Még nem vagyok otthon. Majd nyugtával dícsérem a napot, de lesz mit mesélni, itt is sok James Bond.
-
nagyúr
Óóó gyerekek nem közületek volt most fél órája vki a szentendrein egy faszás Allroad-dal?
-
Nem3sys
tag
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #66513 üzenetére
Szerintem amíg nem törik. Ha eltört, akkor tudod, hogy túlhúztad
-
freaghill
őstag
Ma próbáltuk felvarázsolni bátyám gépére a VAG-COM-ot, de nagyon nem akar sikerülni.
Win7 alapból, akkor felrakta a Virtual PC-t vagy mi a neve, azon belül az XP-t, akkor oda meg a VAG-COM programot, és rákötöttük a kocsira, a kábel meg pirosan világított.
Interface: Not found. Ez fogad 1-es és 2-es port tesztelésekor.
[ Szerkesztve ]
-
-
varsam
őstag
üdv,
még mindig fék téma, a héten szeretném megrendelni:
Egy ismerős ilyet ajánlott, szinten zimmermann betétekkel? Jók lesznek?
Fékfolyadékot is érdemes cserélni? Nem tudom, hogy volt-e valaha eddig, elvileg 180k km van a kocsiban. Ha igen, abból hány liter kell? Ez megfelelő?köszi
-
kecske65
csendes tag
Ha utólagus lábtérvilágítást szeretnék berakni, hol tudom megnézni, hogy melyik csatlakozóról kéne kapnia a feszültséget? (A4 B7)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #66525 üzenetére
Passat B5 variant alias tank.
varsam A tárcsa-betét maradhat, a fékolaj csak DOT4 legyen, ne plusz. Kell a liter, mert légtelenítésnél elég sokat ellocsol az ember, mire az ABS pumpa is bubi nélküli lesz.
kecske65: Elsa. Nem beszélni idegen? A zangol megy.
gabor85 megtaláltam a B5 útmutatót, cseh. Ha mondasz egy oldalszámot amire hivatkozik a tiéd, megkeresem és lefordítom neked.
[ Szerkesztve ]
-
-
gabor85
őstag
Indulásképpen hozzátenném, már végigzongoráztam az egészet de a világítás visszajelzés nem megy...
Naszóval: a rádiófrekvenciás kulcs szinkronizálás úgy történik a könyv szerint, hogy a 3.1-es füzet (kezelési útmutatók) 41-ik oldalán a kulcs szinkronizálása pont hivatkozik a 3.2 szükségzárás -nyitás részre.
Az érthető, ki tudom így nyitni az autót.
A következő utasítás hogy kapcsoljam be a gyújtást és ennyi. És közben rájöttem hogy ennyi, nem is hiányzik semmi a könyvből. Tehát én tévedtem amikor azt mondtam hogy a fejezet hiányzik...Az érdekelne, hogy a te cseh verziód is ugyanígy írja le? (szükségnyitás majd majd gyújtás be), nincs más tennivaló?
Ja, hosszan lenyomott nyitás gomb nem engedi le az ablakokat...
Akkumentesítés nem segített, de a legutóbbihoz képest az ESP visszajelző 50 méter után elaludt.
Szerk: Nincs ilyen menüm főnök
Szerk2: Csak MFA menüm van
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
Még tavaly nyáron csinált olyat hogy bejártam az udvarba ajtó becsüuk és kizárt. Vésznyitás gyorsan megtanul, azóta nálam van a pótkulcs.
Rendszerint amelyikkel nyitom, azzal indítom. Most viszont egyikkel leállít, másikkal zár, és úgy nagyjából akkortól nyitás záráskor nincs világítás visszajelzés.
Nekiestem a könyvnek, ahogy javasoltad, de félreértettem, mert azt hittem a szinkron részletes leírása a vésznyitás résznél lesz (...) aztán közben rájöttem (mint írtam) hogy francokat, de most megcsináltam leírás szerint de nem jó. Tehát a kulcs üzemszerűen működik, de nincs fényvisszajelzés, illetve ablak leengedés kulccsal. -
Ck.
addikt
Ha az akkufesz terhelésen csak 13.8, akkor mi lehet a gond a generatorral? Elvileg 14 felett kéne stabilan lenni felkapcsolt fogyasztókkal, terhelés alatt is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #66534 üzenetére
Mi van a menüben, MFAt írtad, azin kívül? Nem tudom milyen felszereltséged van... itt a kollégának fullos highline, abban mindent lehet állítania menüben, és az adott kulcshoz,ami épp a gyújtásban van, elteszi a beállításokat.
Hány mikronig van a szűrő? Nem szűr csak egy bizonyos nagyságig.
Comfortline? Akkor csak a vcds-el lehet visszakapcsolni szvsz.
Ck. Újabb hibát keresel ott is, ahol nincs? Unatkozol? 13,8 fogyasztókkal tökéletes, nem kell 14 fölött lennie.
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
14-14,4 úgy tudom terheletlenül (javítva) is, az a két tized nem biztos hogy sokat számít.
Mágus, a gázolajszivattyú fémreszelékei hogy a bánatba jutnak el a PD elemekig? Ott figyel előtte egy gázolajszűrő...
2 mikronos, jónak kell lennie.
Csak MFA menü, semmi csicsa. Ő Comfortline.
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #66538 üzenetére
Értem.
Másik. A tengely. Szóval ahogy másoknak is meg nekem is írtad elkopik a hatlap, oké, de a régi fogaskerekes hajtás is elkopik, a lánc ugrál az újakon, mi a megoldás? Amikor szétszedjük mire figyeljünk?Nagyon agyalok rajta hogy beleinvesztálok a végleges átalakításba, és betolom a szervízbe.
Azért az elég gáz hogy csak vcds-sel lehet visszakapcsolni. Ezeken az a problémákon a hosszabb akkusaru levétel sem szokott segíteni? Mert most csak 5 perc volt.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #66536 üzenetére
Nem keresem a hibát, jön az magától.
Az állófűtes lelovi magát alacsony akkufesz hibauzenettel 15 perc után ha csak városban megyek rövid távokon.
Ha megyek egy 100 km-t, akkor tölt annyit hogy egy fél órás programot kibir, de hosszabbat akkor se, szintén lelovi magát alacsony feszultsegre hivatkozva.
Igen, hideg van angol honban.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #66539 üzenetére
Azzal keverted meg, hogy egyik kulccsal kinyitottad a másikkal bezártad,nem tudom hogy sikerült gyári resetet csinálnod, de elérted valahogy, majd írd meg a vw-nek.
Neked milyen hajtás van, láncos vagy fogaskerekes? A fogaskerekes nem kopik el, lefogazódik, ha már nem ken a pumpa rendesen.
Invesztálj bele egy autócserébe, amíg még megy és el tudod adni. Tudom szereted, de ez meg fog változni, amikor beadja a kulcsot valami főalkatrész a motorban.
Ck. Akksi csere lesz ott, nem generátor javítás. Elvesztette az akksi a kapacitását. Gondolom áll a motor úgy lövi le magát az állófűtés.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem szívja le semmi az akkut, amikor áll az autó. Rádió gyári, vagy cserélte már valaki. Mennyi a nyugalmi áramfelvétel? Kell egy multiméter és ki kell mérni a nyugalmi áramfelvételt. Lehet nem is a 13,8 a kevés, hanem valami megzabálja az elektronokat amíg alszol.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hát ott valami rövidzáras lesz vagy kóborol az áramod, ahogy írja mágus is.
Bár nekem 14.1 et tölt a generátor, de a gépkönyveim szerint 13.8 és 14.4 között kell a jó generátornak tölteni, azaz még az alsó határba pont belefér.Ha meg úgy gondolod, a feszültség szabályzót fel lehet rajta újíttatni az nem egy eget verő összeg.
De szerintem sem azzal lesz a hiba.
Ha kiveszed a kocsiból az aksit felviszed este feltöltöd, reggel mész egy karistot és másnapra ugyan ez lesz akkor valahol elszivárog az energy.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Honor Magic V2 - origami
- Politika
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- League of Legends
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest