- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Mini-ITX
- Milyen videókártyát?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
hány kiló a 4es golf???1.6os??
egy ismi 8cal járvele.azt mondja.
tudod ez olyna mintmikor mondják 1.6os e36 8at eszik....1.6os golf/bora 8at eszik....jahh...biztos...papíron....1.6os mai benyás mocik 10et esznek pesten ez tutko.A 240lóerős 1.9 tdi.be meg üljön aki füstmérgezést akar kapni.annaka motornak párhónapja van.
1.6os vw moci nem megy 230at....max 205 -210 körül de ezt is csak chippelve.
tovább nem volt kedvem olvasni csak kérésre néztem be.
lehet dobálozni 1es 2es feulltuning golfokkal...meg súlyarányokkal...de akkor ide lehetne hozna az összes e30 M5öt....meglátjuk ki kenné oda azokat.
a 2.8as egy nagyon jó bmw moci nyomatékos jó fogyasztású csak a cm3 miatt sokan rinyálnak tőle.én is lassna hajlok rá jövőbeni tervben mert a 2.0 is ugyanannyit eszik.
a tdiről annyit hogy amiket én neten olvasok, és ismerettségi körből hallok...messze a vw tdi motorjai a legmegbízhatalanabbak....
Tuning jó egy kocsin de nem dízelen mert az munkaautó....benzinesen meg tudni kell átalakítást végezni vagy ha nem akkor beérni azzal a +10-15 lóval amit ad a chipp...persze +1lityo fogyi árán kb....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vada
tag
válasz MPowerPH #6797 üzenetére
Ahogy egyik cimborám mondaná "neked már bejött az élet" VW konszern kocsim van nekem is , csak hogy tisztába legyél vele merre húzok inkább. Én megértem a srácokat mikor a paraszt BMW-s vagy Audis stb.. majmok jönnek a seggedbe tolnak le a pályán villog a parasztja és hiába vannak elöttem is még ketten csak nyomatja neki a bunkója. Én lehúzodok előle , majd elkezdek villogni neki és tólhatja nekem útána ha szabad az út 200 fölött már nem vagytok virgoncok a bálnákkal.... de még mindig küzd a bunkója ,(lehet tetszik neki mikor a 3 xenon szett világít a pofájába ) majd 1-2 perces szenvedés útán mind feladjátok.... ilyenkor még integetek kicsit és közbe kiröhögöm . Ó és még szét se esett a vas hogy lehet ez
amatőr opel astra kupa az az egyik hely ahol ha jön egy valamicskét tehetséges srác aki véletlen kapott egy lehetőséget beleülni egy olyan kocsiba akkor szarrá aláz mindenkit? Szerintem ezt kár volt megemlíteni
[ Szerkesztve ]
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #6801 üzenetére
"a tdiről annyit hogy amiket én neten olvasok, és ismerettségi körből hallok...messze a vw tdi motorjai a legmegbízhatalanabbak...."
Ne haragudj de ez egyszerűen marhaság.
"A 240lóerős 1.9 tdi.be meg üljön aki füstmérgezést akar kapni.annaka motornak párhónapja van."
Több darab passat/bora/golf/vento 1.9tdi is fut az a baráti körömben 5-6-7éve teljesen hibátlanul.Bár igaz azok csak 200-220le-sek és köszönik jól vannak. (átlagos használattal néha hajtva kicsit 7literes átlaggal elmegy)
-
#00809728
törölt tag
-
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #6801 üzenetére
a tdiről annyit hogy amiket én neten olvasok, és ismerettségi körből hallok...messze a vw tdi motorjai a legmegbízhatalanabbak....
Hát igen az ilyen emberkék végzik a totalcaron a népítéletben és még le is írják.
Hát nem is tudom lehet nem viszem el a seatot a 30.000km szervizbe hanem egyből bontóba viszem mert a neten ill valami körökből azt halottam....
-
#00809728
törölt tag
válasz fekeandras #6803 üzenetére
(átlagos használattal néha hajtva kicsit 7literes átlaggal elmegy)
Én anno milyen autót vegyek topikba beírtam ,hogy ha nem vigéckedek vele és betartom a Magyar közuti szabályokat azaz városon kivül 90k/h ill autópályán 130 akkor egy 5 ill 5,5 fogyi kijőn.
Le is óltottak rendesen.Majd amikor felvetettem ,hogy bármikor megtankoljuk elmegyünk 100km-t és ha az én fogyim lesz a nyerő akkor egy vacsi 2főre beficcen+a tankolás.
Nefélj egyből nem tolongtak.... -
#00809728
törölt tag
Hy!
Nos nem tudom,hogy miképp vezetett ide ez a gyülőlet BMW1 ill VR6-fan nem tudom ki mikor melyik topikban írogatott be a másiknak és kezdte az egész hobelebancot.
Légyszi ne itt.Van egy box forum ott le lehet vezetni tőbb oldalon át +van privi is.
Köcce
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #6807 üzenetére
sry én nem akarok beleugrani az itteni topikos vitába...csak kérésre benéztem ide mi megy itt.
Én nem írok hamis népítéletet..minek ugysem az alapján vásárol senki..,hanem a pénztárcája tetszése alapján.
nem azt mondtam 30e után lesz baja...de ha csak az elöző leonodra gondolsz...na afelé a futásnagyság után is elmondhatod e vajon hogy semmi nagyobb költség nem jött közbe ....nekem lehet beficcen valami...241e.t léptem át épp tegnap..de még ha motorbontás is lesz az egy 80ból-100ból megál...ennyiért szerintem neked egy fényezett lökös vagy mocitető nincs meg...mert ugye neked a gari miatt szalonba kell menned veleezért nem kell uj auto.
dízel meg azért fikázom...lehet aki becsületesen sőt már már túlzottan is karbantartja a kocsit mint te lehet annak nem lesz baja a dízellel de úgy érzem nem hiába terjeng ez a hiedelema szerelők, emberek fejébe...hogy ok dízel keveset eszik de ha meghibásodik valami hitelt kell felvenni rá....ezt egy szerelő haver mondta ...jó duma. ...benyás jobban bírja ha nem figyelnek oda rá ez tény.és többet is tud futni, vannak kivételek jó és rossz konstrukciók...lásd az én 4 hengeresem de 1x mindenki bele tud nyulni rosszabb szériába...aztán tanul saját maga kárán...és ez ha jól emlékszem veled is így volt.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rob210
nagyúr
válasz fekeandras #6803 üzenetére
Halkan meg kell jegyeznem én egy 1.9 pdti borán tanultam meg vezetni.
130-lovas autó gyönyörű összhangban van a gyorsulása a teljesítményt is szép egyenletesen adja le.
A kényelmi fokozata is bejött nagyon.
Jah és az autó ides tova 130.000. kmen áll.
Sok-sok ember tanult már meg vezetni rajta utánnam is meg előttem is.
Amikor én ültem benne 82.000. volt benne.
No és halkan megjegyzem szerintem abba még egy 100.000-et simán beletesz a gazdi mielőtt bármi komoly javításra lesz szükség.
Mondjuk az igaz, hogy lambda szonda gyilkos az autó.
Amióta gazdinál van 4 szer cserélt benne szondát.
Renault power
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #6810 üzenetére
Hy!
Nézd az a váltó hibáról a gyár mindenkinek szolt és meg is tették a szükséges lépéseket azaz viszahívások voltak.Én emberem akié volt az autó sajna nem ért rá vagy nem foglalkozott vele vagy lesz@rta magasról mert ugy is gondolta nem tartsa meg.Nos ez meg is bosszulta magát.Más bajom nem volt vele még nem is fűstőlt annyira mint ahogy azt páran állítják.
BMW voltak visszahívások ill más gépjárműnél is.
Diesel témát meg már annyiszor lerágtuk a "milyen autót vegyünk ",hogy itt már csont sincs amit el tudna Őreganyám cupákolni.
Diesel: aki sokat megy ill hozzájut valami olcsó naftához. -
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #6810 üzenetére
az a baj hogy Te is meg BMW is keveri a dolgokat.
szvsz ha figyelmesebben olvastál volna láthatad volna hogy 230 óra szerint jé és chipelve is van.
dizel tuningba meg szerintem nem nagyon kéne bele szólnotok ha nem értetek hozzá.
(nem azt mondom hogy én komolyabban elmélyültem benne, de lehet egy picit jobban ismerem mint Ti, persze ez vissza fele is igaz hogy én meg a BMW motorokat nem ismerem.)gondolom mind a ketten hallótattok már Százhalombattáról, legalább föci órán...
de gondolom az ott lévő dizel parkot is ismeritek és gondolom azt is hogy 200le alatt nincs 1,9 TDI (és nem 1-2 hónapot bírnak el a motorok)
aprópó Ti a TDI-t meg a PD-TDI-t annyira keveritek hogy az már fáj
dragon: neked külön ez a benzin vs dizel tartosághoz
oké hogy a turbos dizelt hamarabb ki lehet nyírni, mint a szívó benzinest.de menj el egy turbos benzinnessel 200km-t úgy hogy folyamatosan 5000 felett forgatod hidegen kezded padlózni és izzva állítod le az is ugyan úgy meg fekszik, minimum a turbo.
és hidd el egy mezei szívó 1,9D többet elmegy mint mondjuk az én féle 1,8 16V mert ezt pik-pak szét lehet forgatni, még a dizelt jóvval nehezebben
szép és jó volt az össze hasonlításod csak legközelebb azonos technikákat azonos feltételek mellett.
úgy hogy vaktába össze vissza irkáltok nem lehet vitázni meg úgy sem hogy kb annyit látatok VW motort mint én BMW-t, szerintem felesleges folytatnotok a felesleges flém keltést.
Vada:milyen géped van?mod:jah Dodinak 170le-s dájzele van még is tud 5,5l-s fogyit csinálni, ha nem hiszed fogadjátok el az ajánlatát, de pénzt vigyetek
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz #00809728 #6806 üzenetére
Nah, és honnan tudja az ember, hogy akkor PD vagy CR? Az, hogy PD az mennyire rossz az Audi 3.0 -ása esetén? Dieselben nem vagyok otthon, vagyis ezekben a dieselekben nem. Itt már CR -t írnak.
[OFF]VR6-Fan:
"de menj el egy turbos benzinnessel 200km-t úgy hogy folyamatosan 5000 felett forgatod hidegen kezded padlózni és izzva állítod le az is ugyan úgy meg fekszik minimum a turbo."[/OFF]
Ki az az állat, aki így kezeli a turbós gépét? Mer annak még sima szívó se való...
Szerintem a dieselt is ugyan olyan könnyű szétfogatni. Lásd merci dieselek... Pár erősebb előzés után füstölt mint a gyárkémény. Most meg nem mondom mi szaródott el benne, de 100k -s tétel volt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #6816 üzenetére
2,5 -ös semmiképpen se... Azért kérdezem, mert elég sokat lesz nyúzva, és ha a 3.0PD nem bírja ezt, akkor felejtős a dolog. Akkor marad a bmw 530D. Csak azért Audi volt az első gondolat, mert az sokkal elegánsabb, igaz nem tükröz akkora sportosságot se.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
S packot neki!
3.0l megbízható, jó kocsi, de még se egy hagyományos TDI ,ami kimegy a világból.
legalább is aki ilyet hoz szereltetni az nincs itt sűrűn és nem szokott autó mentő miatt hívni.
már megint keversz látod, én KIZÁRÓLAG VW-ről beszélek (értelmes mai dizelt se olyan könnyű szét forgatni szerintem mint egy benzinest, ott valamit akkor csúnyán elb.. a merci..)"Ki az az állat, aki így kezeli a turbós gépét? " na igen...
az ilyenek véleményét hallja a nagy többség, csak azt elfelejtik hozzá tenni hogy hogy használták, vagy miért döglik meg, mert csak annyit mond mert alapból szar a többi meg elfogadja.
normális használat mellett a dizel aggregát sokkal többet kibír (nyilván a konstrukció hibások nem, alá 115le-s PD TDi-k), főleg akkor ha sok a ccm benne, mert akkor még kevésbé kell forgatni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz MPowerPH #6815 üzenetére
Nah, és honnan tudja az ember, hogy akkor PD vagy CR?
Nos ez egyszerü 2006-ban még nem volt.
Egyébként após uj audi a4-e finomabb halkabb járásu.Igazából ha kinyitod a mocitetőt semmit nem látsz mert egy bazinagy mocitakaró az egészet lefedi.
audi allroad 3.0pdti-t políroztam a napokban.Full-full kiprobáltam hát menni ment de majdnem 1800kg mozgatni...Nekem ez már a drága kategoria...Bármilyen autót könnyű tőnkretenni.Hidegen beülsz majd adsz neki.Vagy szétforgatod és leállítod.Nem megfelelő olaj vagy szorakozol és 30.000intervallumban cserélteted.Eselteg belecsapsz a lecsóba és veszel egy sz@r utángyártott szűrőt és társait...
-
#00809728
törölt tag
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
BMW-ből 850i na az egy ató volt és nekem a bejővős.
Apos 525d autójával mehettem kb 2éves volt.Nem rossz mert olyan hatalmas mérete van és a belseje is tetszett.De motorikusa az a 6 henger a 17* loerejével kicsit gyenguszka.
Sok gondja volt aposnak vele és tul is adott rajt mert elege lett.Most audi a4 uj diesele jár kb 2lityoval kevesebbet eszik elegáns stb...De azért ő megjegyezte a bmw tágasabb és kényelmesebb volt. de.... -
MPowerPH
félisten
válasz #00809728 #6820 üzenetére
BMW 525D -je rakás szar... Mindig is az volt. Meg úgy általában a BMW dieselek szarok voltak. Most az új 3000 -es, és a 3000 -es dupla turbós az, ami már elfogadható. BMW -ből inkább benyást érdemes venni.
Akkor majd írok, milyen volt. Holnap megyünk megnézni. Sajna az új A6 -osok még nagyon drágák.Don't Tread On Me
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Kiváncsi vagyok pár véleményre.
Autóm uj és gyári szőnyeg amit külőn vettem 17.000ft-ért az sajon kilyukadt.
Ahol a sarkam leért szabályosan kikoptatta a szőnyeget pedig csak 30.000km van benne.
Ha esetleg a márkaszerviznek megemlítem akkor ki kell ,hogy cserélje vagy magasan tehet rá....???? -
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #6823 üzenetére
Hali!
Hogy is volt anno az oldalsó gumikkal? Szépen rájuk fogtad, hogy tervezési hiba és emiatt felveri oldalra a kavicsokat. Fényezés vagy gumi, válassz. Ha ezzel a mentalitással odaállsz, simán van esélyed. Ne hagyd magad.
Mod: tiszta jó, hogy nekem ott gumis.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz tomcsi23 #6825 üzenetére
Hát kiváncsi leszek mert viszem a 30.000 szervizre és ott előadom magam.Ha esetleg nem sikerül a cseréje azért írok pár sort a Porshe hungáriának.
Aztán lehet elviszem a haverhoz és oda ahol leér a lábam vágatok egy gumi vagy filc db-ot.
Majd kiderül.Azért elég érdekes mert azt hittem ezek a gyáriak azért gyáriak mert über minőségüek végül is a 17.*** körüli ár elég szép summa már valakinek.
Peugeot 206 hdi-be adtak über gyári eredeti peugeot felíratos szőnyeget az apám egy nagyon jó szőnyeg volt télen-nyáron hazsnáltam és semmi baja nem volt.
70.000km alatt még egy hangyaf@sznyi kopás sem jelentkezett.
Igaz 33.000ft volt.ez tetszik de az ára nem
-
#00809728
törölt tag
Marsu válaszára kiváncsi lennék...Ő még is tudja mi a dőrgés..
-
#00809728
törölt tag
Népítélet 40 000, statisztikai elemzés
Tényleg rasszista a magyar?
Gondolta volna, hogy a világ legpocsékabb autója egy Opel, a Vivaro? Hogy a Volkswagen Transportert és a régi 9-5-ös Saabot jobban utálják, mint a 607-es Peugeot-t?Szakavatott szakemberek írhatták.Fel se merek menni...
Totalcar[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Ja valami ilyesmire gondoltam sajnos.
Egy autón akkor mi a gari?Ugyanis mindig minden kopik ha jár vele az ember.Ha a garázsban lenne és sosem használnám gondolom nem kopna...Szóval ez a gari téma érdekes nem?
Csapágy is kopó alkatrész a futómőben ill a mociban és a váltóban is megtalálható akkor arra van gari vagy nincs.
Féktárcsa kopó vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Azért a porshe hungáriának írtam hátha más véleményen vannak.
Ha valaki venne tőllem 10.000db sima dvd lemezt és venne 20db dl lemezt.De kiderül az írója azt a dl lemezt nem tudja megírni + 3 már el is rontott akkor mondjam neki azt bocsika miért nem olvastad végig a használati utmutatót és ott talán ráleltél volna olyanra,hogy ezt a fajta lemezt nem komálja a te írod.
Én igazából cserélném zokszó nélkül még ha buknék is valamit. -
rob210
nagyúr
Na holnap ha minden jól megy meggyógyítja a doki bácsi az autókámat.
NAgyon izgulok, milyen lesz az új benzinköpködővelRenault power
-
marsu
addikt
válasz #00809728 #6830 üzenetére
Van egy úgynevezett hajtáslánc garancia, amibe beletartozik a motor és a motor alkatrészei, a váltó és a váltó alkatrészei, a futómű és a futómű alkatrészei. A kerékcsapágy benne van a garanciában, de a fék és alkatrészei nem, tehát a féktárcsa fékbetét nem.
Hidd el jól ki van ez találva. Tapasztaltam annak idején mikor még garanciális ügyeket intéztem anno egy hivatalos márkaszervizben.
Press any key to continue ...
-
rob210
nagyúr
Na most aztán autó nélkül vagyok.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #6839 üzenetére
Most beszéltem a doki bácsival, már kész is van.
Le lett cserélve a karbicsek, hogy menjen szépen egyenletesen.
Tudjátok az ecotronic vezérlésű karbicsekem össze vissza mozgatta a folytószelepeket, ettől volt hogy 3000 volt az alapjáratom.Doki bácsi most van vele az M0-áson azt mondta megküldi kicsit, hogy minden oké-e.
A műtét sikerült a végeredményt még várom, ha minden jól megy akkor 16.00-tól egy "új" működőképes autó tulajdonosa leszek aminek a fogyasztása sem 14liter.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Na urak a végeredmény megszületett.
A kocsi nagyon tipp topp lett.
Na szóval a beszámoló:
1 a karburátor kuka a mechanikus fel.
A szívósor nem lett cserélve, mert kompatibilis volt a két karburátortalp.
A lambdaszonda kamuból benne maradt, hogy ne kötözködjenek zöld kártyánál.
A katalizátor szintén maradt, de ki lett herélve
Hát én nem hittem, hogy egy katalizátor ennyit folyt a motoron.
Holnap lesz a nagy nap megyek majd kipróbálom az Auchan felé a 0-áson
Mert most hazafelé mögöttem volt a gyerek vele meg nem száguldozok.
De az tuti, hogy tetszeni fog a végeredmény, mert már most éreztem, hogy mennyivel dinamikusabb a motor még 60Km/h-nál.
A szó szoros értelmében harap a kis dög.
Szerintem vagy 10 lovat előcsalt ez az átzalakítás a gépből.
Eddig ha komolyabb gyorsulást akartam elérni akkor vissza 3 padló és előztem.
Most meg ugy mentem el a busz mellett 4-ikben, hogy még bőven éreztem húzna a motor.Egy kicsit azért gyűrtem a gyereket is hagy szokja 1es alászedtem megpadlóztam a piactéren, rendesen kapart meg pörgött az autó.
Ami meglepett, hogy a gyerek jobban élvezte mint én
Hát ennyi.
Most van egy csomó dolog ledugózva meg egy csomó vezeték leszigetelve amire már nincs szükség.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
na jól van akkor
fogyira még kiváncsi leszek, meg a holnapi tesztre!
PN->EZnem olyan sokat tévedtél.
én meg holnap rakom össze a futóművem jó lesz végre kipróbálni rendesen a kocsit
nem tudom az enyém lomhának tűnik 3.-ba vissza váltásnál, pedig papír forma szerint 2X erősebb
(mondjuk 1,6-osról nincs össze hasonlítási alapom.)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Óra topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bestbuy játékok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs