- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
válasz gamerkiller #7902 üzenetére
virsli az látod
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7900 üzenetére
télivel vagy nem meg keményedet nyárival, ha nem rossz a futóműved nem kezdi el túrni az orrát a kocsi, főleg, ha ésszel mész.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz gamerkiller #7902 üzenetére
Ez az a micslen, ami termeli a benzint?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7906 üzenetére
szerintem ha találsz egy jó ET akkor 7-8 colos felnit is feltudsz rakni, nézd meg a fobia RS-nek milyen felnik vannak szélleség meg ET, olyan paraméterekkel rendelkező felni neked is fel kell hogy menjen.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7908 üzenetére
a mindenhol elmegy kategoria számomra a lada niva, ill inkább az UAZ-GAZ és társai
anno a 80-as években egy audis mokus nyilatkozta hogy a BMW, Merci próbálkozik minden féle diffuzorokkal, mi jöttünk a quattro hajtással és a turboval és győztünk
nem kell attól félni, csak vannak olyanok akik gázzal szeretnek bemenni a kanyarokba és azzal is akarnak kijönni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #7909 üzenetére
diffúzor... az kicsit másra való. inkább a differenciálzárakra gondolsz.
a g osztályt nem kell félteni, nem véletlen, hogy hadseregek is rendelik, ellentétben a quattro audikkal. és 30 éve azonos alapra épül, annyira jó. terepjárókról beszéltem, nem sima 4kerekes autókról.hétköznapi használatra meg annyira mindegy, hogy quattro, xdrive, vagy 4matic, hamarabb lesz a gumi a határ, mint a hajtás.
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
miylenek ezek a 2002-es seatok ?
mi kopik túlzottan bennük és mire kell figyelni ? -
attrax
aktív tag
Ért itt valaki a VAG-COM-hoz?
Unterschreiben
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7910 üzenetére
azért had tudjam már mire gondolok ([link])
a quattro rendszert és a turbot az audi először a versenysportban használta és majd onnan került át az utcai gépekben (álá S1 illetve ququattro)
a G mercinek nincs is audi megfelelője, mivel az azért elég nehezen nevezhető utcai autónak megnézem hogy egy 30-as éveiben járó enyhén kokxolt és előrehaladott kopaszodásban szenvedő úriember mikor választaná egy ML helyet, annak meg ott a Q7...
miért az UAZ sima 4 kerekes autó ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #7915 üzenetére
mit írtam? hogy az átlagnak tök mindegy, hogy quattro, xdrive, vagy 4matic. a gumik képességei hamarabb fogynak el, mint a hajtásé. akinek meg több kell, annak van a mercinél. mert te írtad, hogy jössz áldani a 4x4-et a mercisek közé. azért írtam, hogy van a mercinek is kommersz, meg durva awd-je is. szóval ennyit erről.
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7909 üzenetére
Audi V8 Quattro - DTM 1990
A DTM fennállásának hetedik esztendejében hatalmas küzdelem ígérkezik a Német Túraautó-bajnokságban, a már régóta jól ismert "kemény legények", a BMW és a Mercedes-Benz ellenfeleként ugyanis első ízben állt rajthoz az Audi. Mégpedig egy olyan versenyautóval, amelyik sehogyan sem illik a képbe: nincsenek hatalmas szárnyak, van azonban összkerékhajtás - a műszerfalon pedig nemesfa díszítőberakások.
Az Audi V8 Quattro a népszerű túraautó-sorozat szenzációjaként mutatkozik be be, akárcsak pilótája, Hans-Joachim "Zsivány" Stuck. Németország legsikeresebb és legsokoldalúbb versenyzője pillanatok alatt a közönség ünnepelt kedvencévé lép elő. Munkáját a szeton közepétől a volt ralivilágbajnok Walter Röhrl is segíti, aki innentől a megfelelő beállításokat kereső tesztek rutinos pilótája. A 3.5 literes, bőven 400 lóerő feletti teljesítményű V8-as motorral felszerelt, tágas luxuslimuzin első ízben avanzsál vérbeli versenyautóvá. A V8 Quattro bemutatkozó szezonja végére a "Zsivány" hét futamgyőzelemmel biztosítja magának a bajnoki címet, az Audi számára pedig annak a büszke tudatát, hogy a márka immár a túraautók mezőnyében is mércéül szolgálhatott. Amint Hans-Joachim Stuck is mosolyogva jegyzi meg:
"A többiek szárnyakkal, mi összkerékhajtással érkeztünk."Audi Magazin 2009/01
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7916 üzenetére
te pedáloztál annyira az RWD-vel...
de rendes 4X4 hajtás nincs a mercibe, már mint abba ami nem telepjáró, jól gondolom ugye?...
bár tudom nem is kell mert az RWD (vagy az FWD) mindenre jó, télen is csak kicsit tolja a seggét, de mindenhol elmegy oké köszi!
rootkiller:nem is volt agyon tekergetve az a V8-as... a gyári is 250le-s volt emlékeim szerint.
akkor is IMSA GTO vagy trans AM: 2,1l/R5/800le és az a hang...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7919 üzenetére
sosem hasonlítottam a 4x4-et a hátsóhoz. csak a hátsót az elsőhöz. nyilván egy 4x4-es jobb olyan körülmények között, ezt elismerem.
nem ismerem amúgy a 4matic felépítését, de nem lehet rossz.
de mondom, hagyjuk, már csak kiforgatjátok a szavaim. integra szólását idézném: kurva jó kocsi, vedd meg! minden vw konszernes, elsőkerekes autóra értem ezt, szigorúan nyárigumival.
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
válasz tibi666 #7908 üzenetére
Nem értem, hogy a nagy dögökbe, mint az S600 6.3 Biturbo S, ami , Brabus tuninggal 730le/1100nm és megy annyit, mint a 4.8 V8 gyárilag 500le Porsche Panamera Turbo, az ilyenekbe miért nem raknak összkereket? 500le+ alá RWD? Gumit akarnak égetni? Vagy hátsókerékre állni?? Röhej, vagy ahogy Degesz barátom mondaná: Tiszta szégyen. Egy kis víz, és lehet kilincsel előre haladni
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7920 üzenetére
ez azért tetszett, elhiszem hogy nem megy rosszul az olaj kályha!
de talán még az én fos FWD 23 éves 139le-s (maradjunk a gyári értéknél..) szarom is meg evett volna nem csak a 330XD
jah azért durva lett volna ha egy 1,4-es kocsi megelőz (TSI seat)
rootkiller:azért csak ésszel, az S600-asba nem rossz technika van azért
de az biztos hogy ESP (vagy passz ahogy a mercinél hívják), használhatatlan lenne.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #7923 üzenetére
az enyém 200 lovas, chippelve van és dízel. nem ennél meg.
különösebben nem izgat azért, egyre kevésbé utasítom rendre az ilyen 20 év körüli faszasrácokat, ha akarnak, hadd menjenek, az én autóm 200-nál is halk, nem zörög benne semmi, full bőr és 1000km után is fitten szállok ki belőle. fontosabb, minthogy 2 centivel szélebbre toljam a kerekeim, mert attól menőbben néz ki. majd kinövitek. a korral jár. én is ilyen voltam. csak nekem nem volt saját kocsim, amin így dolgozhattam volna. -
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7924 üzenetére
w210 e270 cdi, navi, bőr, fullos, csak az automata váltó nincs benne, meg a 4 kerék hajtás.
chippelve 200 lóval.lecseréltem egy w204 c320 cdi-re, azt meg ellopták, még szerencse, hogy nem adtam el a w210est egyből. most marad még jó ideig ez. az a 13 millió forint kár nem hiányzott így lakásvásárlás után. az szerényebben felszerelt volt.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7927 üzenetére
majd kinövöd te is. pont olyan buta összehasonlítás lenne egy könnyebb és erősebb autót összehasonlítani az enyémmel, mint amilyen butaság volt az előző fwd vs rwd vitában olyan kijelentéseket nekem tulajdonítani, amiket sosem tettem meg.
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7928 üzenetére
a w210 nem kupé.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7925 üzenetére
hány kiló is a merga? 1600 körül tuti van.
én meg megelégszem menetkészen 930-al.
gyári speer difi és egyéb apróságok...
abban viszont teljesen egyet értek hogy a Tied konfortosabb.
más a két autó az biztos.
azért az 1 collal szélesebb felninek nem csak az lenne az előnye hogy szerintem jobban néz ki
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7933 üzenetére
bocsi, nem vettem észre a nem szót előtte.
elverne, ez van.1700 kiló a merci.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7936 üzenetére
lehet rá szélesebb gumit kapni ami rendesen áll rajta
kanyarba jobbnak éreztem azzal a kocsit (gumi u.a. volt), de lehet csak be beszélem magamnak
tibi666: no akkor látod Te is hogy azért kaparászhatnék arra felé az öreg roncsommal.. , de a két autónak más a lényege ennyi, csak kicsit erős volt az az FWD-s megszólalásod.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
Látom elég vidámak voltatok éjjel.
Artengo TR 990 Pro
-
tomcsi23
veterán
-
rob210
nagyúr
Urak!
Ha jobbra eltekerem a kormányt csontra akkor egy halk pattanás kattanás szerű hang jön elő, de csak ha teljesen alászedem.
Létezik, hogy az egyik gömbfejem megadta mgát és ezért van ez a hang amikor teljesen átfordul?Renault power
-
fekeandras
őstag
TDi power!
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7949 üzenetére
Le a tádéíííível!! Füstöl, kormol, büdös, és szar, idegesítő hangja van!! Meg lehetne végre tanulni, hogy az autó benzinnel megy!!
Artengo TR 990 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs