- Androidos fejegységek
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
gp A várva várt kiegészítő az őszi időszak egyik legjobban várt játéka.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pepe9898
csendes tag
Sziasztok! Van egy problémám amit nem tudok megoldani.
Mégpedig: Golf 3 1.9 TDI (110LE AFN) az autó és a turbóm túltölt meg van chipelve 1.3 nyomás van beállítva. A jelenség hidegen tökéletes azaz felugrik padlógáznál 1.5-re a nyomsá azonnal visszaesik 1.3-ra (csak ugye hidegen nem igazán nyomja a gázt nagyon az ember) amint kezd bemelegedni pl víz 80 fok azt csinálja hoigy az óra leakad 2.0 bar-ra és ott van kb 3-4 másodpercig és csak utána áll vissza 1.3-ra. Dobon felfelé ha fél gázzal megyek akkor 1 bar a nyomás eltelik 3-4 másodperc szintén aztán visszaesik 0.5-re na ha ilyenkor nyomok padlót akkor kapásból jó! Tehát nem arra tippelek hogy a GEO ragadna (mivel pucolva is volt)! Mert akkor ugye bizonyos nyomást elérve kéne beragadnia. De ez ha bemelegszik akkor ha picit megyek vele egyik fokozatban fél gázon 3-4 másodpercet akkor utána padlógázra jó a nyomás és ha elváltom és újra padlót nyomot akkor már nem megy fel 2.0 bar-ra. És ugyan ez a jelenség ha azonnal lepadlózom a nyomás 2 baron van 3-4 másodpercig visszaáll 1.3-ra és ha olyankor elváltam és kapásból padlót nyomok akkor jó ha viszont padló közbe (1.3 normális nyomsról) felengedem és újra padlót nyomok akkor megint 2 bar. Mi lehet a hiba oka? Az EGR n=% szelepjét kicseréltem a turbó labdájára menőjével. A GEO-t kipucoltam semmi változás. Egy másik nyomásszabályzóval is pont ugyan ez amit ugyan erre a chipre írt AFN motorkódú 3-asbol szedtem ki. Átengedhet a szabályzó vagy a map szenzorom rossz értéket mérhet nem azt amit a valós és azért szabályozza úgy a vákumszelepet hogy zárja a geot mert nem érzékeli hogy nagy a nyomás? Aki tud segíteni kérem ne tartsa magában! Illetve hogy tudom ellenőrizni ezeket hogy működnek-e esetleg hibakeresés menete? Azt tudom hogy az ECU a map szenzorból mért érték alapján PWM jellel vezérli az elektromos szelepet és ennek függvényében nyitja.
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen