- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- OLED TV topic
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Skoda Symphony CD ez ennek tudjátok a bekötését? Rá lehet kötni külső mp3 játszót?
Köszönöm! -
tomcsi23
veterán
Nyilván csökkenés és csökkenés között is van különbség, de amíg nem csökken nagyobb mértékben, mint ahogy a fordulatszám növekszik, addig a teljesítmény sem csökken.
Itt van egy 1,9 dízeles példa, ahol 90-130-ra hamarabb gyorsul 4.-ben, mint 3.-ban, mert gondolom 130-nál 3-asban már igencsak leforog és esik a teljesítmény is.
Ugyanez 1,4 TSI-nél másképp jelentkezik.
És itt még nincsenek váltások, adott intervallum, adott sebességfokozat....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
zoo8800
veterán
válasz tomcsi23 #76552 üzenetére
Elvileg tuti forrásból vannak az adatok ezen az oldalon, de én valahogy mégis kétkedek.
Az enyémet összehasonlítottam a G6 1.4 TSI-vel, és ezt az eredményt kaptam. Nem hiszem, hogy a T-Jet a való életben ennyire lemosná az ugyanolyan erős TSI-trip and tear, until it is done
-
TaaT
veterán
Golf 6 tuninglámpák [link] a hátsó bazári, az első jól néz ki.
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #76554 üzenetére
Nem tudom, milyen forrásból vannak az adatok, de fenntartással kezelendőek.
Az eleve érdekes, hogy 400 méteren van bő fél másodperc különbség, 1000 m meg egál és a gyorsulásnál 120-nál, 140-nél már másfél mp ez a különbség....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Dr.Zoo #76550 üzenetére
130 lovason VA aminek 1,35 a gyári nyomása. VB a 160 lovas cupra ibizan van, annak nem tudom a gyári nyomását, de tuti magasabb kicsit.
A lényeg 1,3 fölött van mindenképpen.A korábban említett kocsin az a szerencsétlen csiga 1,9-et tartott ki. Még jó, hogy a tulaj nem bízott az eladóban, és megnézte mennyi az annyi.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #76518 üzenetére
Egész jól megy az ismerősöd taligája.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz FoBCRaistlin #76557 üzenetére
Akkor gondolom sejtette, hogy vmi nem kerek ott... érzetre marhajó, de a csiga nem tartós...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
TaaT
veterán
-
Rick4
félisten
válasz tomcsi23 #76552 üzenetére
Ezért is mondtam, hogy konkrétan azt a motort és a karakterisztikáját nem ismerem, de a turbos motorok nem sűrűn húznak 4000 fölött úgy, hogy valóban legyen értelme még húzatni neki.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
DeusHun
őstag
Sziasztok!
Lehet az, hogy egy 2004-es VW Passat Variant (akkor full-extrás) nem tudja felhúzni az ablakot ha beriasztom a kocsit? Se ha duplán vagy hosszan nyomom a bezáró gombját, se X idő elteltével. Hasonló idős Renault tudja, ez nem?
Rainforest Alliance Certified signature
-
-
-
Graphics
Jómunkásember
Na ismét vagyok
Valakinek van egy kis ötlete, hogy Audi 80 B4 / 1.9TDI /-nél lehet annak valami lélektani és teljesítménybéli hatása, ha egy könnyebben áteresztő végdobot szerelek rá?
Esetleg mormogósabb lesz a kicsike?
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
Graphics
Jómunkásember
Nem lenne elsődleges cél, csak hát régen 1.8-as karbis Golf 2-esem volt, és egy nevesincs dobbal olyan szépen duruzsolt.
1.9TDi-nél egy kis morgás jól jönne, csak nem tudom milyen ízléses dobot lehetne alátenni. Nekem nagyon bejön a gyári duplapuff lefelé, és semmi csicsás megoldást nem szeretnék.
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
Ace owner
addikt
Következő vitánál vagy fetmenújképetrakfelazoctaviarólabazárifelnivel eseménynél tudom mit rakok be
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
K Norbi
addikt
Sziasztok! Valaki programoztatott már komfort ablakot? Golf 4 esemet kellene frissíteni ha nyomva tartom a gyári távkapcsolón a gombot akkor húzza fel, és le is az ablakokat, modulom cikkszáma:. 1C0 959 799B
Kulcsal tudja le fel húzni. De ha nyomva tartom akkor nem. Javasolták a KVW100+ e bay ről de állítólag lezárja a komfort modul részt, és nem lehet leszedni róla. aztán ha később gond van akkor cumi. Úgy hogy inkább nem erőltettem -
#89874944
törölt tag
Nekem is megdöglött a kínai vagcomom Vki pesten tudna segíteni, akinek van működő?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest