- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sultansmith
senior tag
Hali!
Most volna lehetőségem jó áron hozzájutni egy szinte hibátlan 1997es Audi A6, 2.4 V6-hoz.
Valaki be tudja saccolni hogy milyen összegekbe kerül egy ilyen kocsi fenntartása? A tulajdonos bevallása szerint 9-10 litert eszik vegyesben.
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #86331 üzenetére
német fórumokon sokat időztem, ott elég sok ilyen motor fut (németeknél, ugye 2012.01.01 óta szerelik ezeket audikba..aztán jött a golf7 gti aztán skoda oktáv 3 szeát leonszió..stb..) írogat egy pér szerelő is, rosszat nem mondtak róla egyáltalán ami meglepő látván hogy tényleg kurvabonyi...
Hatványozottan a lánc cseréje idő előtt !! és az olajmennyiség és minőség amit kiemeltek..szervizes gyári belső visszahívás nincs EDDIG,, semmi szerviz buletin vagy mi, ami felhívná a figyelmet valami elképesztő állatságra ..stb. semmi ilyesmi..a hengerfejbe integrált leömlő sem reped..ami amúgy magyar mérnők terméke !!!! 100 e km körül futott motorokról van eddig infó...300 400 ezres futásról nemigen.. de eddig TALÁN bíztatónak mondható ![ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz brumi1024 #86332 üzenetére
Nem, az csak sima 535d volt. De nem esett télen sem kétségbe, hanem átült a felesége X5-ösébe...
Más:
Ma reggel meglepő látvány fogadott. Egy 255k-nál tartó 2000/8 havi autó még kiírja, hogy mikor kell vinni szervizbe? Azt az üzenetet kaptam, hogy 1900km múlva servicébe kő vinni.
Hmm... itt talán még azt is ki lehetne találni, hogy mennyit tekertek a km számlálóján nem? Mert úgy tudom (lehet tévesen), hogy nem a kiírt összkm alapján állapítja meg a computer, hogy mikor kell szervizbe vinni az autót. Most 255.525 km van benne.
A4 B5 1.6, ARMwww.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
-
mima1017
tag
válasz Mágus2 #86307 üzenetére
Hát ez érdekes eset, mert tegnapra volt ígérve az autó, csak nem jött össze a szerelőnek a dolog, vagyis kész lett csak valamiért az ESP bevágta a hisztit és világít rajta.. kormányszögjeladó hibával.
Mára már mindegy, meg végülis tegnap is bele törődtem mert sokáig dolgoztam, de ha időben végeztem volna akkor kellett volna az autó, úgy ahogy megbeszéltem vele. Ezért kérdeztem hogy mivan ha elhozom így h az hibázik, mert hogy otthon tudok-e ezzel vmit kezdeni? -
vendingo
veterán
Tankoltam az Agip-on, mentem 3 kilométert és kigyulladt a chek engine...
Fura egybeesés. Járt már más is így?Mindig shell kúton tankolok, de gondoltam ha már úgy is ott a mosó, akkor egybe letudom a tankolással.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
7600 GS
addikt
válasz vendingo #86361 üzenetére
Valami lehet hogy van a dologban.
Passat 1,6 D, Agipnál való tankolás után csörög a motor...
Shell, Mol, OMV, másnál nem szabad tankolni (szerintem). Bár egyébként a Lukoil gázolajával sem volt semmi gond.
Ja, és a V-Power gázolajtól érzésre mintha fürgébb lenne az autó.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz vendingo #86361 üzenetére
Nekem ugyan ez volt 2 szer is!! Tankoltam a Kärcher kúton! és nézem miféle fények gyúlni itt kifelé? pedig még karácsony sincs
húzzák bele a faszukat abba a szar csöves benzinjükbe
aztán raktam bele Shell ből a legdrágábbat 2 nap után elaludt! na mondom ez a benzintől volt? 1 hét után megyek megint a Kärcher re nem hiszem el attól villant ki! oszt nem megint kivillant!!
Azóta kerülöm az ilyen no name kutakat MOL vagy Shell kész ennyi[ Szerkesztve ]
-
mima1017
tag
Srácok, Ti mint nagy mágusok, én már keresgéltem de nem találtam kézzel fogható információt...
Mi a különbség az AUQ és AWP motor között?
Annyit találtam csak hogy pl. az AUQ-t 2002-ig gyártották utánna az AWP.. -
K Norbi
addikt
válasz Mágus2 #86343 üzenetére
A Gyári kibaxxott szépen szólt mikor én bekötöttem 2 napja! nem lehet neki húzni annyira a kakót, de hangzásra ott volt még rádióval is. Most ezért akarok kajtatni 1 gyári mélyközépet, mert én ökör elajándékoztam annó! teszek a Beta felé egy VW CD-t oszt jónapot. A mostani zenét meg tavasszal meghirdetem és eladom. mert nem használom már ki.
Íme a tervem Szerintem nem néz ki rosszul így együtt ilyen senkinek nem lesz[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz K Norbi #86371 üzenetére
Nekem rádióból csak 1 DIN fér el, de nem találok olyat ami nagyon hasonlítana a gyári BETA-ra.
Most ugye egy Kenwood kdc-w4044u teszi a dolgát, de valahogy kellene a gyári kinézet.
Cimbora most vette egy Blaupunkt Melborne 110-et. Nagyon fasza az is, jól szól, de valahogy nem az igazi. Mármint annyira nem illik bele az összképbe.Akku: Hétfőn megvettem az EXIDE Premium 77Ah-s akkumat. Ma visszamentem, mert akkor nem volt papír a gépben amire ki tudta volna nyomtatni az értékelést.
Most ismét végrehajtotta a tesztet. 740A-es indítóáramból jelen van 699A. Ezzel nem is lenne gond.
Ámde meleg motor indításánál a feszültség 8.6V-ra esik! Most akkor hogy is van ez?
Most rádugtam töltőre, mondván lehet, hogy sokat állt a polcon. Miután ráraktam 2 másodperc múlva kialudt az 50%, majd újabb 2 másodperc múlva a 75%-is. A 100%-egy kicsit halvány, de nem kell sok és szerintem az is kialszik. Ergo majdnem 100%-on van. -
K Norbi
addikt
válasz Morris #86373 üzenetére
Kezdetnek rá kéne mérni egy Multiméterrel hogy az mit mutat! az indítás pillanatába.
Ha nem jó, akkor fel kéne jól tölteni az akksit. egy másik akkumulátor töltővel pl egy Ctek
Ha nincs, akkor az autóval kéne menj vagy 50Km ert
és megint rá mérni. Ha akkor sem jó csere!!
De elvileg jónak kéne lennie. még ha sokat is állt a polcon.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #86371 üzenetére
Van gyári 6 cd-s váltó a kesztyűtartóba vagy csomagtartóba is, akkor nem esnél el a tárolótól a rádió alatt/fölött.
Más: Már kellemesebben szól a zene, mert a rádióval eddig is elégedett voltam, de az MP3/CD szólt vérszegényen. A blaupunkt fejegység külön kezeli a beállításokat a rádióhoz, MP3/CD-hez, USB-hez. Szóval mindenhol külön beállítottam úgy, ahogy a rádió volt és láss csodát, nem szól rosszul. Persze az ajtót azért kibélelem.
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
_-=*WheelWhores*=-_
-
K Norbi
addikt
válasz Morris #86380 üzenetére
A 11.2V teljesen jó. jól fel kéne tölteni azt az akkumulátort, áhh ez nem akkumulátor töltő. Volt ilyenem! nem sokat ért, inkább még szarabb lett tőle az akksim! töltötte 2 órán át! aztán másnap olyan volt az akksim mintha nem is lett volna töltve! Ja igen a Ctek töltőm rázta gatyába a mostani akksim. ez töltő 5 órán át! de nincs is vele gond.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
longlife.. tök mindegy hogy milyen kocsi hol használják longlife olajszűrőt gondolom nem gyártanak szóval megb*szná az a bolond magát aki ezt leírta és kitalálta a nagy környezet barát világ véget... ha pályáznak a géppel akkor a csere periódust lehet növelni de akkor is illik 15k ként cserélni főleg egy dieselbe..
Ace owner: G1 nek jobban áll ez a stílus nem kapkodnék a flexxel
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
Megvan a hétvégi program, izzítom a flexetGalaxy Fold 4
-
veterán
válasz bajnokpityu #86338 üzenetére
Kaptál árajánlatot a lánccserére?
Ugye 1.4 TSI, CAXA?Időnként én is elgondolkodom egy lánc + feszítő cserén (1.4 TSI CAXA). Múlt héten megkérdeztem a szomszéd utcában lévő régi motoros (1972 óta VW-t szerel), maszek VW-specialistát, hogy mennyi zsozsó. Csak gyári VW cuccal vállalja, csak akkor ha a vezérműállító-kereket is cseréli - így 300 000 Ft
Ha a Porsche Budához megyek ott sem sokkal több (350).Ugyanakkor egy utángyártott, FAI szett 25 000 Ft (lánc, sín, feszítő): [link]
Nagyon kíváncsi vagyok a tapasztalatodra!
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Új akksihoz: nekem azt mondták, hogy rakjam fel töltőre 2-3 órát.
-
veterán
válasz bajnokpityu #86397 üzenetére
Én is ezt gondolom, ezért linkeltem az utángyártott szett árát.
Légy szíves írd majd meg, hogy kb. mennyi volt, merrefelé csinálták, mennyi idő.
Köszönöm előre is!Megbízható szervizt ismerek, oda járok az egyszerűbb dolgokkal, de sajnos nem VW specialisták, ehhez pedig nem árthat a márkaismeret.
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen