- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
ma A fordítás magán az eszközön történik biztonsági okok miatt.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz Morris #94606 üzenetére
Mindenkinek mást jelent ez a fogalom hogy tartalék Nyugotan lehet rá íratni egy kényelmes 150 le körüli chipszet nem lesz abból baj
List of upgraded parts:
Turbo charger: Finturbo KR-25
Nozzles: Fratelli PP783Race
Clutch: ZF Sachs Race Engineering
ECU Software: custom by JD engineering
Down pipe: custom by JB autoservice
Exhaust: Seat Cupra R
Suspension: KW 40/40mm
Lower control arm bush: Audi TT
Brakes (front): Brembo 323x28mm + Ferodo pads
Brakes (rear): VW Golf R32
Rims: 18 inch Seat Cupra R
Tires: Continental Sport Contact 3 (225/40/R18)Nem sz*rral gurigáznak a srácok
-
őstag
Hali!
Azt, hogy egy 1.4 tsi motor szíjas, vagy láncos, azt meg lehet mondani alvázszámból, vagy csak motorkódból?
Köszi!
-
maggi1886076
addikt
Tudtok ajánlani egy boltot, ahonnan jó áron lehet gumit rendelni?
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz K Norbi #94605 üzenetére
Én is ismerem, nekem nem egészen ezt mondta... (de ezen ne vesszünk össze. )
A (szigorúan a mostani) setupra mondott ár nekem nem tűnik annyira vészesnek, az én autóm első szoftját Kollár Úr csinázta, ha ez a név mond valamit...
Kollégámtól vettem, Ő 2005-ben hozatta be magának, akkor kapta meg a gyilkos szoftot. Én átvettem tőle 2010-ben, és emlékeim szerint, 2011-2012 között írattam Micar-al egy élhető szoftot.
Ezzel fut azóta is a kocsi, az országba 77e km-el hozta be a kolléga, én 178-ezerrel vettem át, most 246e van benne.Ezeket nem a szomszéd lovának a tehenének a lánya mondta, hanem saját tapasztalat..
(#94625) Morris: Oszt' mit, drága Mókusbogár??
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
veterán
válasz maggi1886076 #94623 üzenetére
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Morris #94628 üzenetére
Ja!
Nekem valami spec. kellett, mert R-es végű a motorvezérlő, ebből futkos kevesebb..
De minden esetben úgy írja a Mica, hogy elbillegsz, letölti, megírja, kipróba=örülsz.
Ha nagyon akarsz örülni, kérd meg, hogy az Én "régi" szoftomat húzza fel egy körre.... No, akkor fogsz csodát látni... Olyat tol az a szoft csóró csigának, hogy a fülén jön ki a szeme...Szerk.: de szigorúan csak egy körre, mert abba a szoftba könnyen "beleszeret" az ember, ha érted mire gondolok...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
Dr.Zoo
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Taat: A motortartót is nézesd meg, az is meglazulhatott a vezérlés csere után, ha nem húzták meg rendesen.
K Norbi Nehéz az a bódé, az ibizában is soványka volt a 170paci. tudtommal a 130 lovas 320nm, az enyém a 140 lovas is annyi, de jó lusta lett a nyárival.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
net84
őstag
Az elmúlt hetek története "röviden"...
Anyagi és főleg minőségi megfontolásból úgy döntöttem (illetve a döntéshez kellett egy vérbeli autószerelő és Mágus2 segítsége), hogy hanyagolom a szervizt. Olaj + szűrők cseréje vált aktuálissá, illetve jobb külső féltengely csukló és szilentek állapot felmérése, esetleges cseréje.
Szép is lett volna, ha ilyen egyszerűen megúszom.
Szétszedés:
- az alsó motorvédő burkolatból a csavarok fele és a műanyag egy része is hiányzott. A hiányzó műanyag helyen egy lemez volt felcsavarozva. Erről eddig senki nem szólt. Amikor én utoljára láttam a burkolatot levéve, még egyben volt.
- jobb külső csukló csere érett lett, kicsivel több mint fél nap alatt orvosoltuk is a dolgot.
- jobb első lengőkar hátsó szilentjét emlegette a szerviz mindvégig. Még szerencse, hogy tüzetesen átnéztük, mert az első volt szarrá menve. A gumi rész már sok darabból állt.
- az üzemanyag szűrő nem mostanában volt cserélve (ezen nem is lepődtem meg), a pollenszűrő is okádék volt, olajleeresztő csavart sosem cseréltek, látszott is rajt. Csöpögött az olaj. Sajnos az új csavarral is, így erre további javítás vált előirányzottá.
Eddig komoly idegbaj nélkül megúsztuk. Az első próbaút alatt viszont kiderült, hogy a nem is olyan régen jelentkező újabb kopogás máshonnan jött. Még mindig megvolt. Tehát a bal oldalon is kuka valami. Végül ott is megúsztam a külső csukló cseréjével.
Az agyrém most hétvégén következett be, amikor is az olaj csöpögést próbáltuk megszüntetni a csavarnál. Kiderült a turpisság. Az olajleeresztő furatból kiszabták a menet 2/3-át (a menet darabkái meglettek). Hőálló szilikonnal (kifejezetten ide, olajos részekhez tervezett) ideiglenesen tömítve lett a csavar. A csöpögés itt megszűnt. Gyártás alatt van egy új, "speciális" csavar és ahhoz az alsó dekni is kap új menetet. A kicsöpögött olaj mennyisége viszont többnek tűnt. Az oka a képen.
Illetve ezen a képen jobban látszik, hogy a blokk is olajos. Azt vagy a turbó terítette be vagy a hengerfej alsó tömítése is megpihent. Ezt még ki kell nyomozni, de tegnap sokat őszültem...
Illetve a turbó gumicsöveinek az illesztése is szép olajos. Azokat még el kell mosogatni és reménykedek, hogy nem dől az olaj a felújított turbón keresztül.Most már tudom, hol dolgoznak a pékek...
- csavarok hiányoznak (pl. az első lökhárítót jobb oldalon szinte egy csavar sem tartja, az alsó takaróba 5db fog, kb. ugyanennyi még hiányzik), meg vannak szabva (pl. olajreesztő), a fejük szét van nyírva (üzemanyag szűrő tartályon 3db)
- a jobb oldali "kerékagy" csavar úgy meg volt húzva, hogy a nagy kulcson ugrálni kellett, hogy meglazuljon
Lehet, hogy csak én vagyok túl igényes, de szeretem, ha valami megközelíti javítás után is az eredeti állapotot és nem csak úgy van összebaszva. Arról már volt szó, hogy itt-ott kicsit olajos a motor, de ekkor kakát nem emlegettek. Ezekből a nyomokból már érthető, hova lesz 10-15k km alatt az-az 1 liter olaj. Nagy részét nem megeszi, hanem kiköpi.Read only...
-
Dr.Zoo
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Vegyél 2 flakon féktisztítót és hideg motornál mosd le vele, leviszi az egészet a spray szárazra, utána néhegetni kell gyakrabban, honnan jön az olaj. Felülről száraz a turbó? Ott szokta ereszteni az olajozó csőnél, ez aztán lefolyik és alul a visszafolyó csőről csöpög. A HF tömítés a vizet köpné hamarabb, nem az olajat, fentebbről fog az jönni a szelepfedél alól esetleg, vagy a szelepfedél szellőztető csőből.
Más: golf szakértők: milyen kiadás a VW City Golf? Elég szörnyszülöttnek néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #94645 üzenetére
Féktisztító kéznél van. Anélkül neki sem álltunk. A szelepfedeles részt felkutatom és meglesem azt a szellőztető csövet is. Köszi!
A felső felét még nem láttam a turbónak. A motortér felől nem látszik, lentről meg nem fértem hozzá. A turbót letöröltem, ma kiderül mennyi olaj lett rajt egy nap alatt, megpróbálom tükörrel meglesni a felső csövet is. Ha a felső a hunyó, ott is hasonló az elrendezés, mint a visszafolyónál? Ugyanúgy tömítés egy hasonlatos csövön? Akkor inkább cserélném mindkét tömítést biztos, ami biztos. Turbó levétele nélkül megoldható?(#94644) Dr.Zoo - Győrbe vittem a turbót javítani (fejből nem tudom mi a cég neve). Emlékeim szerint fél év volt a gari. Takarítás, javítás, centírozás volt. A közép rész tökéletes állapotban volt. Erőt tekintve most is rendben van...
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
A tetején nincs tömítés. Kónusz van egy kúppal. Szárazon kell meghúzni, de jó szar megfogni a turbónál a csavart. A turbó és az olajcső között felülről van egy közdarab, amit meg kell húzni, majd arra megy a kúpos hollenderes cső. Megkeresem képen, lehet úgy megérted.
A közdarab és a turbó közé megy egy réz gyűrű, közdarab és a cső közé semmi nem kell. Csak jól meg kell húzni. Felülről látni a turbót, már ha olyan a motortér, mint a passaton én nem került be nálad a turbó a szélvédő alá. Alulról egy papír tömítés van csak a képen is látott 2 csavarral.
Felül ez van:028145786
038145771AG[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs