Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Ha már alacsony literteljesítmény: Én egy Jeep Libertyt vezettem még Amerikában, 3.7-es V6 valahol 200 lóerő környékén újkorában. Hát ahhoz képest egy 1.3 Swift versenyautó. A viszonylag nagy tömeg, a tipikus amerikai automataváltónak nevezett bűntény az emberiség ellen és a katasztrófa futómű megtette a hatását De legalább a hosszú egyenes utak nem voltak unalmasak, az egyik nap két szállás között mentünk 400 km-t nyíl egyenesen (az utcaneve egyezett a két szállásnak, csak volt egy kevés eltérés a házszámban), többet kellett tekerni a kormányt, mint Visegrád és Szentendre között a dombon.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #99701 üzenetére
Nem azt mondtam az 1200 kilohoz gyengusz, hanem a 2.8-as hengerurtartalomhoz kepest
A focus csak 2 literes, de 173 lo es ~200 nm ... (ha mar szobajott, bar nem ertem hogy jon ide ) 2.8as motort azert nagyon kihegyezni se kell, hogy legalabb 200 lo kijojjon belole, biztos jo kis auto, fordot nyilvan odaveri, de attol meg furcsallom, h ilyen kicsi a literteljesitmeny ...[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hogy a kérdésedre válaszoljak a 80-as évek végén fejlesztették a VR6-ot és 1991-ben mutatták be a passatban. 99-ben átdolgozták és már az újabbat kapta a G4. Az a G3, amint linkeltem, még a régebbi.
És nem olvastam félre, te értelmezted rosszul, amit írtam, nem azt írtam, hogy ahhoz hasonlítod, hanem kértem, hogy ne tedd. Különbség.
[ Szerkesztve ]
-
RohamDroid
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy problémám és nem tudok döntésre jutni hogy mi lehet az okozoja.
Adott egy Skoda Octavia Elegance (2001 | 1U 1.9 TDi ALH 66kw automata sebvaltos,xenonos,tempomatos valtozat )
HA nyitom az ajtót taviranyitoval, :
1-es eset : Megy minden ajto vilagitas, belso vilagitas, es a xenon bekapcsolasakor a lampa fel es le nez, ha a akulcsot elforditom a zarban lehuzza az osszes ablakot,zaraskor pedig felhuzza mindet,tempomat is mukodik rendesen.
2-es eset : Nem megy semelyik belteri vilagitas kiveve a ket hatso ajto felettit amit manualisan kell bekapcsolni, es a xenon se nezelodik. Ablak felhuzas stb viszont megy es a tempomat is.
Mi lehet a baj ?
Üdv.: Csaba
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #99710 üzenetére
Diag mit mond? Mindkét esetben távkapcsolóval nyitottad? A komfort vezérlőre tippelek, annak nincs köze a tempomathoz, mert azt a motorvezérlő vezérli.
Az ablakok fel és lehúzását a komfortvezérlő is kapcsolhatja, de a zárak és balakok fő vezérlője a sofőr ajtóban van egybeépítve az elektromos ablak motorjával.
A belső világítást csak a komfort vezérlő kapcsolja, kivéve a hátsó ajtók fölöttit. Ami a sorból kilóg, az a xenon, mert annak saját vezérlője van. Meg kellene találni a közös pontját a két vezérlőnek, vagy csinálni egy teljes körű diagnosztikát.
zsolt1225 VW XL1
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz zsolt1225 #99712 üzenetére
Nagyon ronda ez az XL1. Ma viszont megnézegettem az egyik kollégám új Passatját. Eddig azt hittem hogy a tesztekben túloznak a minőséget illetően, de nem. Full prémium érzése van benne az embernek. Szép és nagyon egyben is van. A highline változatban az ülések is nagyon komolyak és minden földi jóval fel van szerelve.
-
molnarpeter
nagyúr
Mágus, jól rémlik, hogy hasonló bőrrel lett behúzva az előző Octavia kormánya? Bírta a strapát, volt párnázás alatta?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #99717 üzenetére
Az enyém szebben nézett ki azonos anyagból. Párna nem volt,az erederi szivacsra ment a bőr.
-
K Norbi
addikt
Mágus2 néha bekapcsol a hűtőventilátor! és azóta kellemetlen klíma szag árad a szellőzőből, mint mikor kikapcsolod a klímát és jön az a pocsolya szag pár másodpercig, én sose használom a klímát mit csináljak vele? vegyem ki a pollenszűrőt és fújak be neki? De miért van szaga ha nem kapcsolom be a klímát soha?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #99717 üzenetére
Lécci, lécci ígérd meg, hogy nem rendelsz ilyent!
Max. 20 ezerért gyári minőségben behúzzák neked pl. Kecskeméten, postázni is lehet. Bp-én is van több bőrös aki igényes munkát végez.
Ez nagyon csúnya, elnézést! Szörnyű, 2 számmal nagyobb, mint a kormány maga.
-
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #99699 üzenetére
Szerintem ebben is ahogy a kettesgolfokban, alul rögzítik az aksit.
(#99700) [rvilike]: A korabeli ('92) Supra 3literes szívóban tudott 220lovat.
Give them hell Ukraine!
-
VR6-Fan
veterán
az én szög egyszerű motormhoz képest (ami 1,8 nincs semmi magic 139le, valamikor 70S vége..), tényleg fos.
amugy gyáriba az a 174 se 174 hanem 180 kb, a 2,9 már 191, a VSR meg (szintén 2,9) 200 felett.
és azt nézd hogy ez nem V motor hanem soros!
a nagy kaland az hogy alul már olyan nyomatékos mint egy V, de úgy forog mint egy soros, akár 8k-ig [link]g3 meg inkább 1300kg körül volt menet készen
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #99719 üzenetére
Mállani kezdett már előtte a plasztik? Attól félek, bármilyen mennyiségben is van jelen, átütne.
focvis: Találtam kevesebbért is azóta, azon az áron már inkább ez, mint egy sima bőrcsík, az szerintem is visszataszító. Ha fel van melegítve a bőr, jobban idomul
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz molnarpeter #99733 üzenetére
Ez tényleg jobban mutat fotón, mint az előbbi, de a gyáritól még odébb van - szvsz túl vastag és nem rémlik, hogy a gyári alap bőrkormányon perforált bőr lett volna.
Nagy kérdés, hogy milyen lesz élőben?
Nem szenyáskodni akarok, rengeteg példa van visszataszító minőségű utólagos bőrözésre.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #99733 üzenetére
Nem málott,de lecsiszoltak belőle, hogy jobban illeszkedjen a légzsák.
molnarpeter: alul van rögzítve a pereme, ez nem zsiguli.
K Norbi: climatronik vagy manuális?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Audi A4 1.8 T quattro 99-es évjárat központi zárja rendetlenkedik, minden 3. nyitásra a sofőr ajtó zárva marad, ilyenkor újból le kell zárni,majd nyitni és akkor már a sofőr is nyílik. Én mikrokapcsolóra tippelnék, de érdekelne azért a Ti véleményetek is.
Mennyire macerás hozzáférni és cserélni? -
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #99735 üzenetére
Semmi gond, én sem sietem el a kérdést (viszont nem egyedül rajtam múlik végül, ezért gyújtöm az opciókat). Gyárilag ezen a fajta kormányon nincsen bőr, a legközelebbi a multikormány, ami szintén 4 ágú - ott sima bőr van, egyetlen összekapcsoló varrással alul. Egyelőre arany középútnak az ugyanilyen bőrt látom, perforáció nélkül. Itt viszont már bejön, hogy alig többért itthon is meg lehet csináltatni.
Mágus: Értem Eddig csak azt néztem, hogy a varrások alatt érdemes bevágást ejteni.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Tudna valaki segíteni? hátha járt már így valaki, tegnap este kapartam a jeget a hűtőszekrénybe és kiszúrtam késsel belül és a gáz elillant belőle szerintetek be lehet ragasztani azt kis lyukat epoxival? hogy bírná a nyomást?vagy hűtőszekrény bélés csere? [link]
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #99742 üzenetére
Akkor használod a klímát csak nem tudsz róla. Ha megnyomod a szélvédő szellőztetést, akkor bekapcsol a klímakompresszor, lerántja a párát, de ha benyomod utána az econ gombot, akkor kikapcsol. A klíma arra van, hogy használják. Be van gombásodva. Vagy kipucoltatod vagy veszel tisztító habot és megcsinálod magad.
-
hdman
őstag
Ma láttam egy RS4 optikás A4-et, a tulaj a parkolóban állt mellette. Leinfoztam a srácot, minden eredeti rajta, hátul is dupla kipuff, diffúzor(szerűség), fékek(!). Elég keményen nézett ki, csak gyári fék van előre 1300 eur. Hátul már van utángyártott, de nem azt veszi, hanem az RS Octavia első fékje pont passzol neki hátra(!!!)
Amugy 2000 TDI 140le a gép, chip+hibrid turbó = 220 nyihaha.
Sopron city :)
-
knuckle
aktív tag
most hogy új gumim van ,örültem hogy milyen szépen fut, és a fogyasztásom is csökkent.
a toronycsapágyaimat cserélni kell majd, ez tudtam, de a kérdés az volna,hogy csupán a toronycsapágy hibája okozhat-e bal oldalt halk kopogást? 1,4 16V 100 lovas 2005-os fábia kombiról van szó.
a trapézgömbfej nincs egy éve, hogy cserélve volt.
esetleg stabrúd, vagy lengéscsillapító is lehet?
hogy lehetne ezt kiszűrni?[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen