- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Richard!
addikt
-
babszon
csendes tag
válasz BullZeye #185198 üzenetére
Én várom a 2020-as Style Octaviamat 2.0 dízel a3 ból ülök át. évi 60-80 ezer km-et megyek. Én 1.5 tsi mellett döntöttem ( 1.6 dízel kevés szerintem.. ). Évi 5000km -re szvsz teljesen felesleges a dízel, főleg városba, csak megölöd. Én egy Sedan octaviával elhoztam egy komplett gardróbot és komplett konyhabútort az ikeából és még befért az anyós is hátra Új octáviának nagyobb a csomagtere. Adaptív tempomat jó dolog pályázásnál én szeretem. városban meg pláne Front assist nekem tesztvezetéskor pittyogot, vinnyogot, pedig nem gondoltam volna úgy, hogy akkorát kéne fékeznem az előttem lesatuzó bmw-s mögött, de állítható az érzékenysége ( legérzékenyebbre volt állítva, bár inkább szóljon mint, hogy csatt legyen )
Amúgy lehet abból a listaárból alkudni picit[ Szerkesztve ]
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
6030D
Ármester
válasz BullZeye #185198 üzenetére
Itt írtam pár fogyasztási adatot. Octavia 3 kombi 1,5 tsi
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz BullZeye #185203 üzenetére
Ha 2 liter a különbség, akkor az most havonta ~3000 Ft. Én elmennék abba a szalonba/flottához, ahonnan jönni fog a kocsi, és kipróbálnám mindkettőt, ha lehet, hogy melyik kellemesebb. Ha a dízelben érezni, hogy "kerreg", akkor nekem megérne ennyit. Elvileg a mostani benzines már nem bakkecskézik indulásnál, tehát nem lehet rá panasz. Nem mellesleg ha a kisebb teljesítményű dízelt kapnád, akkor annál jobban is megy a benzines.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
macilaci78
nagyúr
válasz BullZeye #185198 üzenetére
Évi 5k km taxival 1,5 mFt, bő 6 évig eltaxizol a kocsi rából, a szervizdíj, benzinköltség figyelembe vételével még plusz pár év.
A 4-5000km a magán használat - áhá! Én a dízelt pártolom, de a környezetvédelmi normákat és a külföldi útjaidat is tedd mérlegre.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
6030D
Ármester
válasz BullZeye #185257 üzenetére
A felszereltségnél meg van csillagozva, hogy csak CarPlay-jel megy vezeték nélkül, tehát gondolom androiddal nem. Nekem androiddal kábellel működik, ott a waze a képernyőn. Korábban írta valaki, hogy a vezeték nélkülinek akkor van értelme, ha vez. nélk. töltés is van a kocsiban, különben hamar lemerül a telefon.
De a legegyszerűbb, ha bemész a szalonba, ott tuti olyan bemutató autó van, ami tudja az AA-t, aztán mutassa meg az értékesítő, hogy összepárosodik, vagy sem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
cech19960320
tag
válasz BullZeye #185349 üzenetére
hááát... ebben a kategóriában ezek még nem érik meg a pénzüket... az adaptív tempomat az jó ahogy már korábban írtam... A sávtartó viszont az esetek 90%-ában életveszély, csak addig viszonylag oké, amíg a felfestés tökéletes és tiszta az idő.
A front assist rendszeresen fékez a párhuzamos sávban lévő autó miatt..
Kell ezeknek még vagy 10 év ebbe a kategóriába, nem tudom a prémiummárkáknál mi az állás -
6030D
Ármester
válasz BullZeye #185349 üzenetére
Korábban szerintem pont ide írtam, kollégámék vettek egy zsír új off autót (Subaru Outback) pár éve, és a felesége bevallása alapján is kb 4-5x mentette meg az első érzékelő a dugózós besorolásnál a balra nézek, jobbra csorgok esetben. Egy első lámpa 3-400e Ft, szóval visszahozta az árát. Viszont van olyan, hogyha nem úgy használod, ahogy a mérnök kitalálta, akkor nem ment meg: ugyanez az autó, egy párhuzamos parkolásnál a holttérfigyelő nem sípolt be, amikor kirakta az elejét balra, mert nem indexelt. 1 milla lett a kár (papíron, cascoval csak 100e).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz BullZeye #185378 üzenetére
Technikailag sem adott hozzá minden. Ha egy ember nem tud dönteni bizonyos helyzetekben akkor szerinted egy félig kész technológia mire képes?
A q7ben pl a távolságtartó tempomat és a city assistance radarja ugyan az. Valamiért pályán szeret satukat nyomni ha valaki nagyon bejön a rettenet távolságba. 30nál ez még fokozottabb. Utasítás nélkül hogyan találja kit mit szeretnél ilyen tempó mellett? Parkolni? Kikerülni? Követni? Fordulni?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz BullZeye #185824 üzenetére
Nem azt teszi amit elvársz hanem amire alkották. Az audiban pl van olyan megoldás is amit Qru is írt mert a gomb helyett egy nagyon vékony fémfólia van a kilincs belső felén és ahogy hozzáérsz máris nyílik. De pl a tehénen már kívül gomb van. A becsukást meg időlimittel csinálja nálam pl. nem zárom be elmegyek és max 20 perc után bezárja a kocsit ha nem érzékeli a kulcsot hatósugáron belül (ez kb 1 méter). A tükör becsukássa komfortmodul függő.
Olyt még nem láttam hogy csak azzal nyílt volna h közel mentem a kocsihoz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
BullZeye
veterán
válasz BullZeye #185981 üzenetére
Ma elugrottunk megnézni a HoldFehér Metál színt, nem kékes
Egymás mellett lehetett látni a különbséget, de majdnem ugyanaz mint a Kristályfehér, csak metálon mintha lenne egy gyöngyház csillogás az alap fehérhez képest, de nagyon lightosan, ha a nap csillogott rajta, és nem volt poros, akkor lehetett látni ezt, de nagyon közel kellett menni, hogy észrevegyük melyik melyik.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BullZeye #186061 üzenetére
4000 km alatt megeszik belőle 5 litert kb sok városozással. Nem tudom mert kannából öntöm, így nem derül ki mennyi megy bele pontosan. A tartály 13 literes ha jól rémlik szóval kb 10k km-re elég. De az AB fogyás sok minden befolyásolja, vezetési stílus, használati terep (város/autópálya)...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BullZeye #186064 üzenetére
Bőven nem. Kúton szoktam 5 vagy 10 literes kannát venni belőle (általában 5 litert, mert annyit benyel simán). BC írja mennyit mehetsz még töltés nélkül. Az autópályák melletti kutakon általában viszont pisztolyból is tankolhatod mint a benzint, és akkor pontosan tudod mennyi ment bele. Viszont a kifogyást ne kockáztasd meg, mert ha kifogy letilt az ECU* és nem tudsz menni a géppel egy centit sem.
*: Nyilván menet közben nem de ha leállítod nem engedi újra indítani a motort.Jah és megnéztem a manualt, 13 literes a AB tartály a miénkben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
senior tag
válasz BullZeye #188948 üzenetére
Ilyen nálam is, ha jól emlékszem, de nem jól van ez így, nem olyanok voltak az útviszonyok, hogy valamit mindig ki kellett takargatnia és azért láttad ilyennek vagy nem menet közben nézted, hanem falnál (így még nem vizsgáltam csak ha éppen kellett benyomtam, az automatát se nagyon erőltettem eddig)?
-
-
válasz BullZeye #189644 üzenetére
Corri elgépeltem Doni Motors
Tegyél a két vége alá egy-egy darab nikecelt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest