Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz babszon #184528 üzenetére
Személyes tapasztalat nem igazán lesz itt. Egyel korábbi Passatról és Golfról van. Ebben az Octaviában már a nagyobb akkumulátor van. A benzinmotor ugyanaz mint a fent írt két autóban.
De most gondolkodom, hogy lehet te nem is az iV-re gondolsz hanem a sima benzines modellre. Melyiket nézted ki, a plugint vagy a benzinest?[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz babszon #184536 üzenetére
Úgy néz ki jelenleg, hogy az iV a plug in hibrid modell azért kavart meg egy kicsit minket
Az 1.5-ös motor új fejlesztés már a harmadik vagy negyedik generációja a TSI-nek. Új autóban ezekkel már semmi gond nem lesz. Nagyon jól fogyasztanak és dinamikusak is. Az Octavia meg mindig egy ajánlott típus volt. A Karoq kisebb mint egy kombi Octavia. És a SUV mivolta miatt többet is fog fogyasztani. Meg szerintem az Octavia sokkal szebb mint egy Karoq, de ez ugye szubjektívA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz babszon #184591 üzenetére
Unpopular opinion:
Ezt nagyon nem tartom tisztességesnek. Ha a cégedhez bemennek és a szolgáltatásodból v portékádból akarnak alkudni 25%-t mit válaszolsz? Belegondoltál, hogy ezért is drága a márkaszerviz mert nincs más bevételük? Hogy lehet holnap a srác fizetését is át fogják számolni?
De nem is írtam semmit.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
6030D
Ármester
válasz babszon #184591 üzenetére
Ismerősömnek ezt off márkánál ugyanígy 30% kedvezményre mondták. Neki annyi volt a szitu, hogy el kellett adnia a régi autóját, hogy el tudja hozni az újat, csak előbb érkezett meg az új, de nem ment még el a régi. Végül beszámíttatta, bukott rajta 2-300e-t, de ő használja 0 km-től (a 204 lóerős GT kocsit, amiről sejthető mit kapott volna az első pár ezer km-en tesztautóként).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
BullZeye
veterán
válasz babszon #185201 üzenetére
A listaár 9,5 millió, abból még a cég kap jó pár millió kedvezményt, de visszaosztva matekozva jön ki a 9,5m, hogy konfigurátorban tudja játszogatni.
A 4-5000km a magán használat (nyaralás, nagyszülők), a céges még erre rájön, csak azt nem én fizetem. Ezért is érdekelne, hogy mennyivel kerül többe az üzemanyag egy 1.5 tsi és 2.0 tdi között havi ~400km futásnál, mert mindegy, hogy üzemanyagra, vagy inkább extra havidíjra költöm, de ha TDI drasztikusan kevesebb, akkor inkább mennék afelé.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen