- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz nVIPER #192736 üzenetére
A sima szívók nagyon lomhák sajnos. - Kis köbcentinél.
Ha meg az kell, hogy menjen, akkor a sok városi rövidtávnál hajlamosak hidegen is elrúgni, amit a TSI nem szeret.
Hibrid játszik esetleg? Bár ott a kézi váltó lesz a szűk keresztmetszet.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Asbee
veterán
válasz nVIPER #202603 üzenetére
Ha nem sajnálod rá, főleg ha van külön beszerzési forrás, mindig megéri a gyári, legyen bármilyen utángyártott. Egyik általad említett sem rossz, én Lemförder, Meyle HD párti vagyok. Amióta belefutottunk pár nem a legjobb made in china lemförderbe , inkább meyle hd.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz nVIPER #204033 üzenetére
Simán használhatod,ha nem rúgod neki kisebb távokon is lehet "gyűjtögetni" hatótávot igaz a fűtés sokat megeszik.Gondolom jársz vásárolni erre arra akkor rádugod kb 1 perc csatlakozni főleg Lidl-nél mert sok oszlopnál ott a kábel,vagy ott a Penny.Ha nem családi házban laknék akkor is lecseréltem volna a dízelt a GTE-re az én felhasználási szokásaimhoz Amúgy sok lehetőség van a töltésre pl állóhelyben benzinnel ha nagyon muszáj vagy míg melegíted kicsit a rendszert hidegben.Én 0 fok környékén elindítom a benzinmotort a váltó olaj miatt,kicsit melegszik aztán ha csak helyben megyek ott a villany.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nVIPER #207670 üzenetére
Az egészségesnél jóval több rendszámkeretet raktam fel hátul jellemzően adott a 2 pont, képek alapján ez a tartó is kb tuti bele fog találni. Elöl meg lutri, azon múlik, eddig hogyan volt feltéve - de a műanyag nem nagy ellenfél ebben, oda tekersz csavart, ahova csak gondolod, sima lemezcsavar is bemegy kis türelemmel, csak önmetszővel egy pillanat alatt megvan. Mostani rendszámot levéve elárulja magát. (Néha önmetszővel fúrtam elő a sima csavaroknak meg 1-2 esetben inkább magát a hagyományos rsz. keretet faragtam meg kicsit, hogy jobban illeszkedjen, de mondjuk egy az egyben lemezbe csavarozni nagyon ritkán kellett, ahol lett volna értelme így ragaszkodni az adott helyzethez.)
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz nVIPER #208128 üzenetére
(#208129) molnarpeter
Próbáltam én már mindenhogy
Ép csak a hegyét bedugva, elforgatva minden irányba egyszerűen felhabzik és kattanDe tényleg az a fura hogy tölcsérrel töltve nem habzik fel, nem futt ki, nyeli rendesen
Ha tehettem kannába tankolok és otthon beleöntöm
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
imyourfriend
őstag
válasz nVIPER #209113 üzenetére
Érdemes megcsinálni igen, szerelő aki kipucoltatta a DPF-et meg a többi alkatrészt a környékén kicserélte G12-es tartályra és a rendszerbe G12 evo hűtőfolyadékot tett. A zsák amennyiben kiszakad annak nincs jó vége.. youtubeon van fent pár videó + mintha innen a fórumról is kiszedte már valaki a zsákot, furcsa alakú csipesz kell hozzá.
grizlisandor: ennek a műhelynek a fele sem tréfa, lassan már minden héten kerül fel ide videójuk.
-
grizlisandor
addikt
válasz nVIPER #209113 üzenetére
Nem tudom, de egyre több nagyszervizes videóban látom, hogy meglépik ezt a cserét. Én csak lelkes elméleti hobbista vagyok.
(#209114) PC4200:
Igen, még egy random szerelőnél még el is hinné az ember, de azért Bosch franchise tagként nem kellene, hogy problémás lenne.(#209115) imyourfriend:
Csinálják csak, legalább tanulunk belőle.(#209117) newmoonlight:
Alpári stílusa nekem is sok néha, de el kell ismerni, hogy tud a srác.(#209122) Reggie0:
Lemaradt, hogy a lánccal vajon miért nem foglalkoztak, vagy ellenőrizték/diagnosztizálták? Vagy ez nem a szakadós fajta?Igen, elhasználódnak a kilométerek alatt, na majd a turbó felújításra kíváncsi leszek, mert ugye azt mondták, hogy csak gyári új van belőle.
-
#214
tag
válasz nVIPER #209901 üzenetére
Jogos, nyilván ezek semminek nem tesz jót, sőt ahogy Asbee is írja egy GTD/ RS/ FR nem feltétlenül van mindig túl finoman kezelve. Ettől függetlenül lehet olvasni ezeknél dugattyúgyűrű problémákról és hengerfej deformálódásról, ahol DPF-től EGR-en át a turbóig javítva, felújítva van minden, aztán motorgenerál, motorcsere a vége, ami nem hangzik jól.
2.0 TDI Golfra, Octaviara, Leonra szűrve időnként beesik egy-egy 184 lovas is, de még hezitálok, hogy foglalkozzak-e ezekkel, vagy menjek a biztos 150 lóerősre (akár később egy barátságosabb chippel). Ezekről azért kevesebb problémát hallani.
-
Asbee
veterán
válasz nVIPER #209904 üzenetére
Ez felhasználás függő is. Nekem 180 ezerig kint 28-30 ezrenként cserélték az olajat évente, utána 15 ezrenként. Nulla olajfogyasztás, olajat sem feketíti kormolja szét, kopásnak semmi jele, egr, turbó minden rendben. Most van benne 248. Egy dpf tisztítás kellett, mert szartak a regenre. Az a baj amikor rövidtávok is párosulnak mellé. Én 8 ezrenként cserélem, mert van heti 5x 3-3km rövid és hidegen nagyon kímélem. 2.0 cr crbc.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nVIPER #209912 üzenetére
Ezért is tartom jó ötletnek az újabban terjedő flexibilis intervallumokat, feltételezem a háttérben órát vagy legalább átlag sebességet figyel Régebbi traktoraink vannak, 240-250 óránkénti előírt olajcserével, pontosabb így, mint km alapján. Pláne mondjuk egy rendőrautó esetén óriási a különbség.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen