Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz zsolt1129 #21989 üzenetére
Hy!
Nekem 2.0 pdti-m van.20.000km kellene a edge 5-40w olajat cserélnem de én beállítattam a szervizbe 15.000-re.Igaz ez diesel.
Asszonynak vettünk egy ford fiestát abba is 20.000 km ajánlják de 15.000lecseréltetjük.BenzinesNem tudom mennyit mész de mérlegeld megéri 5000km még várni vele?
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz zsolt1129 #21989 üzenetére
Biztos okosak írták a szervizkönyvet. Ez tény.
Az is,hogy ők is néha tévednek és adnak meg 20-30 ezer kilométeres olajcsere periódust.
Pl.: Fiat, VW stb.Sőt volt olyan is, hogy a gyártó rossz olajat ajánlott az ő általa gyártott autóhoz. Szóval szerintem simán jó ha 10(15) ezrenként(között) cserélsz olajat. Abból,hogy előbb cserélsz olajat gondod nem lehet, hacsak azt nem nézzük,hogy így többet költesz majd az autóra, de ellenkező esetben a későbbi cserék még nagyobb gondot, költséget okozhatnak.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz zsolt1129 #21993 üzenetére
Én mondjuk ezt nem is értem, de most tényleg egy olajcserén spórolni...Longlife nem longlife...Ami nem longlife olaj azt illik cserélni max 15 ezrenként ami meg az azt nem tudom mikor lenne érdemes...de szerintem mindegy is.
Szerintem jó minőségű olaj 10-15 ezer kilométer közötti cserével és pont.
-
#00809728
törölt tag
válasz zsolt1129 #21993 üzenetére
Hy!
Olajdoktor megmondta ha veszel adalékot a kocsidba akkor magadra vess.Mert ugye minden motorolaj adalék feltőltő szerepet vállal és ettől meg is szorulhat a motor vagy az olajcsatornák eldugulhatnak.
Nos ez tapasztalat volt.Én kiprobáltam a prolongot a cégemnél mielőtt beleraktam volna a 2.0pdtimbe...
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt1129 #21993 üzenetére
30e km az kb 7-800e Ft benzin. Egy olajcsere meg olyan 15-25e szűrőkkel együtt, igaz, így kell belőle évi 2.
na, asszem elég egyhangú lett a válasz a témában.
(#21999) 14adam: Castrol Edge Sport 0W40-et kap már egy jó ideje.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Balupapa
senior tag
válasz zsolt1129 #21989 üzenetére
Amikor megvettük a kocsim, 15nél lecseréltem a longlife olajat. ( nem szimpi a longlife vmilrt)
akkor kapott castrol edge TD-t 2xer is, uj levegő és olajszűrőt (nem drágákat, 10 ezrenként cserélem úgyis) a VW márka szervízről annyit, hogy végig ott volt szervizelve a kocsim de 110e km volt az üzemanyag szűrőmben! már az auto is dadogot néha hirtelen padlogázra._-=*WheelWhores*=-_
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt1129 #56630 üzenetére
Általában két szettet szokott kibírni az első tárcsa. Az viszont durva, hogy ott is hamarabb kell hátul cserélni, csak nem elrohadt?
Amúgy ismerős csajszi 25e km alatt leamortizálta a gyári betétet, szinte csak városban használva....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt1129 #57031 üzenetére
2 dolgot kellene megnézni: fékbetét kábelére rámérni, van-e szakadás; a másik csaltakozónál rövidre zárva, elalszik-e a lámpa (ill. Mágus említett egy másik elven működő visszajelzőt, de ez nem olyan szvsz). Amúgy nincs gond a világító lámpán kívül, letiltani nem fog a gép és a fék is műxik rendesen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz zsolt1129 #72672 üzenetére
Ha nem rallyzol vele akkor nincs gond, de hirtelen fékezésnél és kanyarnál, nem lesz olyan a kocsi stabilitása, mint amilyennek lennie kéne, tehát ésszel vezetve nem lesz baj, de illik cserélni.
Szar érzés amikor kanyarban elpattog a kocsi, sajnos egyszer volt szerencsém megtapasztalni egy hulladék avensisben
A halál félelem nagy érzés, de nem pozitív.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt1129 #72707 üzenetére
Nem méretni, hanem cserélni, 65% alatt már nem tart semmit. Ha 49%-ot mérettél az már olyan mint egy csónak.
freaghill A műszakin az alsó határ az életveszélyes kategória, ha rendes úttartást akarsz, akkor ilyen 50% körüli gátlókat eldobálod. Majd meglátod, mennyivel stabilabb az úton a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Z0mbi
senior tag
válasz zsolt1129 #86970 üzenetére
ah bar nekem enne ilyen keveset . fura viszont hogy a 1.6 szopo ennyit eszik. mert ott ugye nincs csigusz. mennyi idos a gep? Valoszinu nem a jelenseget kellene orvosolni hanem az okat..
Volt mar ismerosom aki szinten ilyen tanacsot kapott. Majd a surubb olaj is fogyott azt kiderult hogy az olajtekno tomitese elpilledt... (olcson meguszta) -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen