Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz [HUN]Dani #127259 üzenetére
Lehet buta kérdés, de problémás lehet, ha idén már nem foglalkozom vele, viszont még nagyobb utakat is tervezek?
Amire tudod a választ, azt fölösleges megkérdezni. Probléma lehet belőle, ne használd így az autót. Ha még jobban szivárogni fog, egyszer csak nem fog beindulni a motor. És ott helyben ezt nem oldja meg senki. Vidd el szerelőhöz, mihamarabb.
Az a baj, hogy azt a tömítést nem elég kicserélni, utána az adagoló fejet be kell is állítani. A tömítést bármelyik szerelő kicseréli, de beállítás nélkül be sem indul utána az autó.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
[HUN]Dani
őstag
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz [HUN]Dani #134660 üzenetére
Nem lehetséges.
A kód nem P023F, hanem 023F Intake Manifold Pressure Control Difference
Ninics is nálad olyan pumpa, amire a P023F hivatkozik.
Ha vag-com vagy VCDS-el olvasták volna ki, akkor ott lenne, hogy Overboost Underboost condition és a pontos VAG hibakód. Egy így lófaszt ér.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Zizmand
aktív tag
válasz [HUN]Dani #141299 üzenetére
Szia
Én úgy tudom (de nem biztos) a hibakód meg a venti nem forgása nincs összefüggésben. A hibakód arra utal, hogy a műszerfalban az egyik motor nem mozgatja valamelyik lamellát. De ahhoz, hogy a motort ki lehessen cserélni ki kell bontani az egész műszerfalat.[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz [HUN]Dani #141304 üzenetére
Szivesen
Sajnos nagy munka kicserélni a motort, mert ki kell kapni az egész műszerfalat. Ha minden igaz nekem is van egy ilyen hibakódom, de a klíma funkcionalitását nem nagyon befolyásolja, így inkább hagyom.Nekem a venti azonnal kapcsol, ha megy a klíma (b5.5 passat)
Ami miatt nem mehet a venti:
rossz a biztosíték
rossz a reléje
rossz a szénkeféje a ventinek
lehet ki kellene cserélni (nem nehéz)
Én leggyakrabban ezeket a megoldásokat olvasom Passat csináld magad csoportban -
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz [HUN]Dani #142424 üzenetére
2.0-ból ez a három van. A 110, 140, 170 lovas. Mechanikusan nem sokban különböznek. A 140 lovashoz jár a hosszú váltó, az fogyaszt a legjobban pályán. Ez a 110 lovas orszagútra, városba szerintem tökéletes. Egyetlen baj a felszereltséggel van. Social edition a többihez képest.
-
-
t.kristof
senior tag
válasz [HUN]Dani #146764 üzenetére
A sok tatás tempótól képes lekormolódni a geo. Szvsz ha nem lóg a turbó tengelye és nincs szétkopva a két kerék nem muszáj új turbo, egy alapos tisztítás elég..de ha leveszi a szerelő majd csak megtudja mondani, hogy érdemes-e azzal a turbóval foglalkozni, vagy kuka. Egy tisztítás olcsóbb mint egy másikat venni, én azzal kezdeném.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
bmwsan
senior tag
válasz [HUN]Dani #150970 üzenetére
Hát, hogy szebbnek szebb-e az egyéni megítélés, de sokkal parasztabb az biztos:
RS6 Milltek (nekem ez a No.1)
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen