- MILC felhasználók szakmai topikja
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz cross56 #156171 üzenetére
Szia !
Miért nem próbálod meg a keresőt? A leon a bora a jetta mi d azonos ebből a szempontból.
Kicsit csipegetik az olajat, nem az igaziak pàlyán , néha trafót kell rajta cserèlni de alapvetően megbízható az 1.6 motor.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
enddav
aktív tag
válasz cross56 #156264 üzenetére
Az is már a hatos jetta motorja, a 8 szelepes 1.9 PD TDI-t váltották le vele 2009-ben. Papíron ugyanazt tudják, viszont a 16 szelep miatt a CR gyengébbnek érződik. (de csak úgy érződik)
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
-
-
Lacess
tag
válasz cross56 #157237 üzenetére
Pedig nyomkodtál, mégpedig a jobb bajuszkapcsoló (ablaktörlő kapcsoló) végén lévő léptetőgombok egyikét.
Ezekkel a gombokkal (fel-le) tudod léptetni a fedélzeti komputeren aktuálisan megjelenő adatokat.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
-
-
-
Lacess
tag
válasz cross56 #157517 üzenetére
Csak annyi a lényeg hogy menjen a zene valami usb adathordozóról?
Mert ha igen akkor szerintem elég jó megoldás egy cd tár emulátor, pl. egy Dension. Sokkal kisebb befektetés, ha később eladnád az autót akkor kivehető és eladható külön (vagy akár az új autóba is átvihető, de ehhez azért lesz pár feltétel).
Milyen rádió van most az autóban?szerk.: a korábban linkelt RCD330-hoz szerintem kelleni fog másik Gateway modul is, az sem két fillér és tanítani is kell. De erről azért kérdezz meg egy profit mert annyira nem vagyok képben.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz cross56 #157519 üzenetére
Hangsúlyozom, hogy én úgy tudom hogy kell másik Gateway is, és ha kell azt biztosan programozni is kell az adott autóhoz.
Talán azon fórumtársak, akik a Golf 5 platform valamely modelljében ülnek többet tudnak segíteni illetve pontosabb információt adni.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cross56 #157853 üzenetére
Diag? Nem kapcsol a riasztó, a miérteket felesleges találgatni. Ha minden biztosíték rendben, akkor diagnosztika, teljes kiolvasás minden vezérlőből. Piszkáltad az ablakemelő motort a vezető ajtóban? Annak az elektronikája nagyban befolyásolja a nyitást, zárást, ha azt cserélted, fel kell tanítani a riasztót...de ezt biztosan tudod ha hozzá mertél nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz cross56 #181421 üzenetére
Szia!
Ezek már öreg konstrukciók. Hiába a legjobban sikerültek, mindig lesz mit cserélni rajta (tömítés, puNpa, szívótorok állító, turbó vagy rosszabb esetben lánc). Én a 3. három literes tdi-met koptatom és annyit mondhatok h legyen mindig egy 1000€ fájdalommentesen elkölthető ami kocsira van és akkor öröm lesz vele autózni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
newmoonlight
senior tag
válasz cross56 #182206 üzenetére
(A6 3.0 BiTDI, 320 ló, 2016, 90e km) A legutóbbi olajcsere a PoHu-nál 190e Ft volt. (Még garanciás, muszáj volt márkaszervizbe vinni.) Szóval néha belebotlik az ember érdekes számokba...
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Kiskokó
veterán
válasz cross56 #182209 üzenetére
Ahogy mondja a bölcs Malac, a legkevésbé szívó példány csakis a duplaturbós 313/320 lóerős változatok!
Ha jót akarsz magadnak a többit kerülöd. Sajnos a Faceliftes 272-lovas sem lett jó!
Mennyi körül keresgélsz ilyen autót ?Persze a duplaturbós is ugyanúgy láncfeszítő hibás szóval valós 100ezer km körültől már van esély hogy becsörrenjen a lánc.De akkor is ez a legstabilabb motor.
Elmondom a mai storyt
Szerelőnél voltam, hátra felrakta az Ate kerámia betétet. Meg én megnyugvásom miatt cseréltettem Difi és Torsen olajat is meg kapott egy klímatisztítást.Eddig semmi extra, na de volt egy dettó ugyan olyan A7 ott mint az enyém, csak Comeptition edition (gyakorlatilag nem sok mindenben különbözik)
Szóval a szerelő, nem mosolygós fejjel szállt ki belőle.
Az autó 900ezer ft körül került megjavítani és ráment egy hete. Akkora szopatós baja volt és várjál! Nem a motorral volt baj!
Az Ad Blue rendszerrel volt baj.
Adblue szivattyút, adblue befecskendezőt és elektronikát cseréltek cirka 600ezer ft körül gyári új alkatrészekre, de a probléma így se múlt el. Kiderítették, hogy a gyár adott ki valami szoftverfrissítést ami után viszont egy NOX? szenzort kell még cserélni (ezt állja az Audi 200ezer körül van)
Ezután lett jó a kocsi.Szóval annyi más sz..ás lehet hogy magad érdekében ne válassz még motorból is olyat ami nyűgös.
Fateréknek 2013-as Sharan 10ezer Km-el vettük és SZÓ szerint lejárt a teteje annak a sza...nak. Szinte ellenállás nélkül le lehetett venni. be se akadt a helyére. Mi is kötegelővel fogattuk le a francba...
fosvágen jee| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz cross56 #182220 üzenetére
Nevetni semmikép, az egy nagyon szép összeg már használt autóért. Viszont pont nem az kategória amit már nézel. Az a baj, ezek annyira teli vannak elektronikával, és extrákkal, hogy bármi lehet.
Erre át kell állni lélekben, hogy 1-2-3 évente ha úgy van lehet 160 de lehet 450ezeret kell kiadnod rá "nyugodtan". Ha erre van is keret és "szívesen" ki is adod a kocsidra akkor mehet a A6.
De én ennyiből egy szép egyben lévő régebbit keresnék és még maradna is.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz cross56 #182238 üzenetére
A 3.0 a legjobb a C6-ban. Szervizigényes (mert az egér vagy a flap motor+ torok ugyan úgy tönkremegy rajta mint a turbó és a befecskendező- és ehhez nem kell más csak használni eleget) de nagyon nagy élmény különben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz cross56 #182265 üzenetére
Az ő tapasztalatai kicsit más megközelítésből adódnak. Ő mérnök és mindent is cserél mielőtt baj lenne. Ez nagyon ritka és becsülendő magatartás de kell hozzá ... bizonyos ... "kedv" ami nem mindenkinél áll feltétlenül rendelkezésre (vagy mert nincs vagy mert nem akarja elkölteni rá).
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz cross56 #182272 üzenetére
A 3.0 nem szar sehol. De volt benne 224 LE-s változatos ami a legelső volt és mint minden gyerekcipőben járó tervezésnél voltak kiforratlanságai. A 204 és 233 LE-s változatok már a széria közepe és vége így nyugodtan vehető.
Futásteljesítmény és karbantartásfüggően :
-turbo (1000€ a gyári de fel is újítják)
-leömlők flap motorral (2x 90-180'000 attól függően h felújított v gyári)
-egr (kb 400€)
-befecskendező tűzkarikák v mi a toszt (alátét gyk) - maga a karika 50 Ft de a szerelés na az nem mind1!
-dpf (lehet takaríttatni kb 200-250€ v venni újat 450-1500€ között függően h gyári v nem)
-és nagy futásnál (ahogy hallottam 300-400k -bár nekem volt már 450k-t futott touaregem is és nem csörgött) a vezérlés. Ez tud fájni mert ki kell venni. Kb 1500-2000€ munkadíjtól is függően.Ezek mind ütemezhetőek és gyk ajánlás alapján előre cserélhetőek. Minden másban elég megbízható. Én már a harmadikat nyúzom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- MILC felhasználók szakmai topikja
- BestBuy ruhás topik
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Így fest a Steel Effigy korai béta változata
- Azonnali processzoros kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen