- Házimozi belépő szinten
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Kompakt vízhűtés
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
senior tag
-
ESP
senior tag
válasz Saskakas18 #37043 üzenetére
Mindjárt kitesznek pár órára szóval semmi baj.
Mágus2:
Akkor péntek
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Saskakas18
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Saskakas18 #192396 üzenetére
A legerősebb 2.0tdi mar úgy-ahogy mozgatja ezt a testet. Inkább 3.0-val venném, aminek a fenntartási költsége kb. a duplája lesz a kétliterhez képest. Azt ajánlom próbáld ki mindkét motorral, aztán eldöntöd mire van szükséged és mennyit vagy hajlandó áldozni majd a szervizekre. Egy példa: 2.0tdi vezérlés csere kb 800--1000€, a 3.0tdi meg 2000-2500€. ;)
3.0 típushibája hogy a 3 méter lancot a vezérlésen túl kevés helyen feszíti. Azzal kb 100 000km után gondok lesznek, cserébe nem fogy el az ereje ha elkezded taposni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Saskakas18 #192396 üzenetére
3.0 tdi es rogton lanccsere, vagy alkudd bele az araba. Elvileg a lancot merni is lehet szagszervizben minimalis megbontassal, de eladofuggo mit enged. Ha rogton lancot cserelsz akkor teged azert ki fog szolgalni gond nelkul.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192411 üzenetére
Nagyon jó választás ha sokat mész hosszú távra. 150lovas tdi a Passat B8-ban jelenleg az egyik legjobb dízelmotor. Bátran ajánlott kategória.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192414 üzenetére
Mindegyik ugyanaz kisebb változtatásokkal. Úgy mondom akkor, hogy a VAG 2.0 CRTDI-k új generációja, ami 2015 óta van nagyon jól sikerült. Fentebb írta Mágus, hogy "cfh, cff motorcsaláddal vedd, az 2.0 CR TDI." Ezek voltak 2012-től.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192416 üzenetére
Rossz embertől kérdezed
Én VW párti vagyok, nekem B8-am van, tehát szerintem nem kérdés melyiket választanám. Engem jobban érdekel a MIB2 rendszer meg az adott áron kapható magasabb felszereltség vagy csak fiatalabb autó és újabb CR motor, mint a 4 karika.
Dögös az Audi, ha az tetszik azt vedd és ne köss kompromisszumot a VW irányába.
Adott évjáratban és felszereltségi szinten mindig az Audi lesz a jobb, ez biztos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Saskakas18 #192418 üzenetére
A passat futóműve egyszerűbb és olcsóbb, mert az kereszt motoros. Az audiban hosszában van a hajtáslánc, futóműve emiatt a 8 lengőkaros.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192428 üzenetére
GTE van, nem tudok ez ügyben nyilatkozni.
Passat B7-em volt. Abban a 140 lovas 2.0 CRTDI volt. Elég volt simán még 4 személlyel is fullra pakolva. (de ez egyén függő, valakinek a 300 lóerő is kevés) Fogyasztása akkor volt ilyen 5-6 között. Mindegyik nagyon jól eszik, még pályán is. Szerintem még mindig ezek a dízelek a legjobbak ha az ember sokat megy. Rövid távokra nem szabad venni az biztos. A 150 lovas elvileg még erősebb és kevesebbet fogyaszt.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz Saskakas18 #192412 üzenetére
Ezt nem tudom pontosan, de a tipusokon ativelo 3.0 tdi fejleszteseket tekintve 2012-ig minel kesobbi annal jobb szerintem. 2012 utaniaknal mar nem tudom mi a helyzet.
Kiskokonak volt valami A7-ese ott a 313 ps BiTDi volt a leginkabb problemamentes, nekem 2011-es A4 B8-van (CCWA) motorkod 245 ps-el, azzal sincs gond, de A4 szeriaban meg az egyel elobbi B7-es lancos problemas volt, mint amit emlegetett Magus ennel az A6-nal. Valoszinuleg ez a generaciovaltasok miatt jon ki igy. A szerelom azt mondta nekem, hogy A4-nel a CCWA/CCWB motorok nagyon megbizhatoak, nem tudom, hogy A6 eseten melyik motorkod az azonos szeria, ezt ki kell kutatnod. A7 meg kulon kutya, az amugy is egy problemasabb tipus(volt).
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #192420 üzenetére
A 177 LE-s az még euro 5-ös, nem adblue-s. A 150 lovas már euro 6-os, és adblue-s. Alapjaiban szinte ugyanaz a két motor, mindkettő nagyon megbízható.
Én tuti, hogy a Passatot venném. Jóval olcsóbb a fenntartása, pl. az említett vezérléscsere is simán megvan ~500€-ból független szervizben. Cserébe elég komoly autó az is, és van presztízse.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #192438 üzenetére
Mindegyik 2.0 CRTDI ajánlott.
Audi/BMW/Merci a prémium. Általában az alkatrészárak sokkal drágábbak hozzájuk.
Az adblue csak plusz bonyodalom, szerintem csak nyűg.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #192450 üzenetére
Ha nem is szűkítenék rá, szerintem érdemes (gyakorlatilag kisebb fogyasztás az ígéret). Nem összetévesztendő az AdBlue-val
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192452 üzenetére
A bluemotion az csak egy hangzatos elnevezése a környezetbarátabb dízelmotornak. Te a 4 motion-re gondolsz. Az a VW összkerékhajtása.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Saskakas18 #192456 üzenetére
A quattro elnevezés sem egy féle rendszert takar. A Passatban Haldex-es rendszer van (itt egy jó leírás róla) és a legtöbb Audiban is. Audiba régebben szereltek torsen-es rendszert, sztem arra gondolsz. Na az ami tényleg nagyon jó de a hétköznapokra bőven elég egy Haldex rendszer is.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #192461 üzenetére
Menj egyet a B8 Passat-tal is, és meglátjuk lesz-e még kérdés.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
6030D
Ármester
válasz Saskakas18 #192461 üzenetére
Én egy O3 FL-lel járok, de azért a Passat szebb kívül, belül, ha beleférne a büdzsébe, biztos azt választanám.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #192464 üzenetére
Az O3-t se 2Ft fenntartani, de a Passat kicsivel költségesebb.
Talán magus2 fórumtárs pontosabban tudna nyilatkozni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192461 üzenetére
Én ehhez csak annyit tudok hozzátenni, hogy a Passat Skodás megfelelője a Superb. Ha számít a maximális csomagtér akkor a Passat egy kicsivel nagyobb mint az Oktáv. Mind a kettő autó szuper, az már rád van bízva, hogy melyiket veszed. Karbantartási költsége nagyjából egyforma lesz. Az Octavia nem fiatalabb egyébként ugyanazért az árért?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Saskakas18 #192465 üzenetére
Az O3 jobban tartja az árát a Passatnál. Olcsóbb gumizni.
A karbantartási költségük (olajcsere & társai) szvsz tökéletesen azonos, azonos motorizáltság mellett. Adó, kötelező biztosítás úgyszintén.
A Passat szebb, minőségibb autó.
-
6030D
Ármester
-
veterán
válasz Saskakas18 #192469 üzenetére
Olcsóbb az Octáviára a gumi, mert egy elterjedtebb méretet használ (195/65r15, 205/55r16, 225/45r17, 225/40r18).
A Passat méretét nem tudom fejből, de kevésbe elterjedt, így darabonként és minőségtől, mérettől függően kb. 5-10 ezerrel drágább.Egy olcsóbb, ugyanakkor népszerű autó (pl. O3) jobban tartja az értékét százalékosan, mint egy drágább bár népszerű (pl. Passat). De ez ne befolyásoljon ha nem kritikus.
(Jellemzően egy x éves Golf nem olcsóbb egy x éves Passatnál, hiába volt utóbbi drágább újonnan.) -
macilaci78
nagyúr
válasz Saskakas18 #192471 üzenetére
A tengelytáv mondja meg a lábteret, nem a teljes hossz. Azonos generációban az A4 kisebb a Passatnál.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz Saskakas18 #192476 üzenetére
Számok alapján nem lehet igazán jól autót venni. Ülj bele, próbáld ki. Tapasztalni fogod.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
6030D
Ármester
válasz Saskakas18 #192476 üzenetére
Csak nem mindegy mi hol van a két tengely között, meg mennyire vastag.
Hirtelen ezt találtam, de ez sedan, de ugyanakkora tengelytávot írnak hozzá.Na most az Octviában magam mögé ha beülök a 186 cm-mel, akkor van 15 cm a térdem és a háttámla mögött. És az csak 2680 mm.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #192476 üzenetére
Ott kezdődik, hogy a Passat kereszt, az A4 hosszmotoros. Több helyed lesz a VW-ben.
-
6030D
Ármester
válasz Saskakas18 #192485 üzenetére
Kívülről. Van két 20x60 cm dobozod. Ha mindegyikbe beteszel egy 10x20 cm-es téglát, csak az egyikben előre keresztben, a másikban előre hosszában, akkor utánuk az egyikben 50 cm helyed marad a másikban 40 cm. És ugyanaz a tégla van ugyanabban a dobozban. Sarkítva.
Méretek, tyMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Saskakas18 #192487 üzenetére
Üdv a marketing világában!
Haverom például egy B5.5 Passat után ezért nem vett B8 A4-et, pedig az volt a szíve vágy, csak sokkal kisebb volt, mint amire számított. Így lett belőle egy B6.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Reggie0
félisten
válasz Saskakas18 #192485 üzenetére
Az audinal a motor be van csusztatva az uveg ala, igy a sulypontja is hatrebb kerul, emiatt becsaposnak tunik.
-
6030D
Ármester
válasz Saskakas18 #192489 üzenetére
Kinek mi az elvárás. Nekem 150 lovas,benzines, kombi, lehet vele haladni. Itt ugye megint az lesz, hogy mekkora autóban lesz, mert az Octavia könnyebb, mint a Passat. De az utakon nem úgy tűnik, hogy a dízel Passat tartja fel a forgalmat.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #192489 üzenetére
Enyém ~100kg-mal nehezebb, és “csak” 140LE/320NM, de úgy rángatja, mint kiskutya a papucsot.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz Saskakas18 #192489 üzenetére
150 paci elég a kasztnihoz vagy érdemesebb erősebbet keresni?
Ha bizonytalan vagy a kérdésben, javaslok egy Golf7 R kombit; hely is van benne, halad is. 👍
-
veterán
válasz Saskakas18 #194979 üzenetére
Ha őszintének tűnik az eladó, kérdezd meg, mennyi olajat fogyaszt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Saskakas18 #194987 üzenetére
Akkor majd fog… Vagy nem tud rola aki hasznalja. Ha ismert eloeletu es van anyagi tartalek egy gyuruzesre akkor ok. Max egy szivosor tisztitas ami kellhet. Amugy jol megy, jol eszik.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Saskakas18 #194996 üzenetére
A 3. generációs EA888 nem zabálja az olajat, de azért ez sem veti meg teljesen.
Enyém 2 olajcsere közt, 15 000 km alatt ~2 litert kér, ez 6000 Ft, nem tétel. Sokat megyek autópályán (2/3), magas fordulaton jobban fogy.(Cimborám Passat B8 2.0 TDI-je is kér olajat, ő is hasonlóan használja. Azt mondja, nála az olajcsere periódus 2. felében felgyorsul az olajfogyasztás.)
-
Szada85
aktív tag
válasz Saskakas18 #194996 üzenetére
Az, hogy olajzabáló még nem zárja ki, hogy megbízható legyen.
A mondat szerintem úgy állja meg teljesen a helyét, hogy "Már 2014-töl felfelé nem eszik annyit, és megbízható."Egy turbómotornál, föleg nagyobb km szám esetén -szvsz- egy elenyészö mértékü olajfogyi simán benne van, a mozgó dolgok (dugattyúgyürü pl.) idövel kopnak, amit nagyban tud befolyásolni a tulaj(ok) falábúsága, hogy mennyire vigyázott rá hidegen, melegen, visszahütve.
A mennyisége a nem mindegy, hogy 1000 km-en 1 litert eléget, vagy 1 decit se.A mostani Leonom is 2.0 TSi (CJXA), 117e km-nél ha pályán rendesen cipözve van (4-5000-es fordulat és felette) tartósan, akkor párezer km alatt annál is látható néhány decis olajfogyi. Viszont ha csak "kényelmesen" utazunk vele (145-150km/h 3300-3500-as fordulaton max.), akkor alig észrevehetöen csipeget belöle.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #195002 üzenetére
Ha bejelez, akkor már kb. RIP.
Nívópálcán kell kiszúrni, hogy van-e fogyasztás. A kijelzőn megjelenő olaj csekk akkor jelez, amikor már késő.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz Saskakas18 #195002 üzenetére
Azt olvastam, hogy 250-300 ezer km-nél esedékes a motorfelújítás (nem tudom, hogy konkrétan mit kell cserélni, lehet, hogy csak a dugattyúgyűrűket), ezt Stage 1 tuninggal is tudják.
Láncos vezérlésű.
Korábban tán pont Neked írtam, hogy volt egy 173 ezret futott G7 2.0 TSI-m, 3 éves, arról lerítt, hogy autópályán használták komoly* tempóval. Rövid ideig, 3-4000 km-ig volt nálam, így pontosan nem mértem, de gyanúsan kedvelte az olajat (kb. 1 litert bekapott). Illetve visszatérő hibakódot jelzett, vagy a lambda szonda vagy a katalizátor gyengélkedett.
Visszagondolva, vélhetően a tartós cipőzés okozta ezeket.(* Kőfelverődés miatt az orra újra lett fényezve, de ezen túl én is sok kavicsnyomot javítottam még az oldalán. A felni is tele volt kavics okozhatta leverődésekkel. A szerviztörténete alapján évente kapott új féket és gumikat.)
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #195004 üzenetére
Most mire irányul a kérdés? Az olajzabálásra, vagy a motorolaj csekkre gondolsz?
Olajzabálásra minden motor hajlamos, ha nem megfelelően volt használva/karbantartva. De vannak, amik jobban. Az újabb 2.0 TSI szerintem kevésbé problémás, vannak sokkal rosszabb motorok, viszont a 2.0 CRTDI a tapasztalatok alapján jobban sikerült.
Az olajos kanna lámpa kivillanása minden autónál komoly problémára utal. Én mindenképp a szisztematikus ellenőrzést támogatom, és eddig bármilyen szakival beszéltem, ők is ezt javasolták.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz Saskakas18 #195008 üzenetére
Bő négyszázezer forintot ráköltöttem, szép lett a végére, eladtam. Azóta is boldogan használja a tulajdonosa*, 2 évvel később beszéltem vele.
*Egy fiatal hölgy, saját szememmel láttam, ahogy rendesen nyomja neki pályán.
Semmi bajom a dízelekkel - leszámítva a DPF/EGR/SCR parákat, amik vélhetően túl vannak gondolva - még a mormogó hangját is szeretem autópályán. Egy euro5-ös 2.0 TDI-t bármikor bevállalnék DSG-vel. A városi DPF nyúzást érzem az egyedüli valós aggodalomnak. A DPF OFF méltatlan, abból kinőttem.
Benzines Golf 7 2.0 TSI-t használok, ez kér kb. 2 liter olajat egy csereperiódus alatt, havonta ránézek az olajpálcára.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #195012 üzenetére
Változott a dugattyú gyűrű, ezért az olajfogyasztás különbség. 1-2 töltés olajcserénként nálam kimeríti a rendeltetésszerűen használt egészséges motor fogalmát.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #195128 üzenetére
Vezérlés mindkettő hátul van és láncos, nagy különbség szvsz nincs. TDI gyakoribb és kevesebbet eszik (ritkábban kell tankolni ), a benzines kompresszoros, koksz mindkettőnek lehet... Ha váltóban van különbség (ezt passzolom), akkor hajlanék hagyományos tiptronic felé dsg ellenében.
-
simonjoe
senior tag
válasz Saskakas18 #195128 üzenetére
Mire szeretnéd használni? Ez a legfontosabb kérdés, ha csak anyataxi, kölöxök ovi, suli +CBA-s szatyros járat, akkor semmi esetre sem a dízelt!
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #195138 üzenetére
Nálam nagyon pariban vannak, hátha más tud majd valamit mondani egyik-másik motorhoz pluszban. Talán az eHybrid tudna engem határozottan a benzines felé vinni, lízing esetén a magasabb maradványérték miatt lehet megér egy kalkulációt az is
-
simonjoe
senior tag
válasz Saskakas18 #195137 üzenetére
...én meg elfogult vagyok a dízel irányában. Viszont az 50-100km az éppen határeset egy dízelnél.
Joe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Saskakas18 #195137 üzenetére
Ha egyben nyomja le akkor dizel. Ha tobb rovidebb/hideguzemes etap akkor inkabb benzin.
#nincsbennetarcsi
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Saskakas18 #195392 üzenetére
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
F_Zolee
veterán
válasz Saskakas18 #196678 üzenetére
Ha nincs elhanyagolva akkor simán.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Saskakas18 #197769 üzenetére
Tükörbillentést nem biztos, hogy tudja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Metal topik
- Házimozi belépő szinten
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Energiaital topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest