Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
DP_Joci
tag
Szia Szirty,
A szelepről egyelőre ennyit tudok én is, hogy samson, meg hogy 4-20mA-rel kell vezérelni.
Két leírásom van és igazad van az egyikben előremenő a másikban visszatérő ági hőmérséklet van írva, ezt is tisztáznom kell. De valszeg úgy lesz ahogy írtad, hogy a kilépő oldalon lesz mérve, meg a rajzon is oda van rajzolva.
"Ha nagyon felforrósodna a gőz (95fok fölé), akkor a gőzt el kell zárni"
A gőz? Van 95 foknál hidegebb gőz? Vagy a másodlagos fűtőközegre értendő, (amit a gőz fűt és ami a tartály palástba belép és azt illetve nyilván a tartalmát fűti?Igazad van arra gondoltam
A másodlagos fűtő közeg, ami a palástban áramlik és a gőz fűti, az zárt körben áramlik?
Igen, de van egy biztonsági szelepe is.
A hűtőfolyadék szelep propszelep?
Nem propszelep.
A fűtéshez én is egy PID-et gondoltam használni, valamint egy másik PID-et a vákuum szabályozáshoz.
Mi a véleményed arról, ha a hűtőközeg hőmérséklet emelkedése esetén a samson szeleppel sorba épített szeleppel elzárom a gőzt, a szabályozót pedig hagyom szabályozni tovább (gondolom ez folytatni fogja a zárást). Jelenlegi infóm szerint bőven 95 fok alatt fog működni a rendszer (de lehet, hogy nem pontos az infó).
Gondolom lesznek meglepetések ha a hőmérséklet elkezd növekedni és a tartályban keletkeznek gázok, ezek biztos megzavarják a vákuum szabályzós PID-et. Mit gondolsz erről?
A mintafeladatodat szeretném kipróbálni, de még nem volt rá időm.
Ja még egy érdekes dolog:
Van egy forgató motor ami hidrokuplungon hajtóművön meg talán még szíjhatáson keresztül hajt egy lapátot. A feladat az, hogy figyeljük ne legyen csúszás a hajtásláncban.Arra gondoltam, hogy a motor fordulatát azt tudom a frekiváltóról (FC302 profibuszon)ill. a lapát forgását tudom számlálni egy induktívval (1 perces periódus alatt kijönne a fordulatszám). A lapát nagyon lassan forog a jelenlegi infó szerint.
A motor fordulatszám változtatásával arányosan változna a lapát fordulata is. Ha megvan ez a hányados, akkor a motor fordulatszámból kiszámolt elméleti lapátfordulatszámmal összehasonlítva a valóságost kiderülne, hogy van-e csúszás. Na ezt is jól kifogalmaztam magamból.
üdv
Józsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Netfone
- További aktív témák...
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen