Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz BiP #100 üzenetére

    Nekik az volt a bajuk, hogy az AMD irányítja a fejlesztést. Ebbe nincs beleszólásuk. A Mantle eleve biztosít egy base funkcionalitást, amit szándékosan a Keplernek és a Maxwellnek alakítottak ki, de nyilván más is betérhet, ha ezt az alapot képes támogatni. Tehát új hardvert semmiképp sem kellett volna tervezniük, vagy ha fordítva nézed, akkor a DX12 teljes funkcionalitásához is új hardvert kell tervezniük, mert csak az alap szintet érik el a mostaniakkal. Szóval a gond itt csak az lehetett, hogy a Mantle-t nem egy független alapítvány fejleszti.

    A stratégiájukba igazából egyik API sem illik. Nekik az a jó, ha a konzolról nem portolja a fejlesztő az effektet, hanem a GameWorks alternatívát használja.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák