Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz bbTamas77 #122 üzenetére

    A fejlesztők nagyon is felkapták a compute shadert. Nem csak a Fermi miatt, hanem a többi hardver miatt is. Szóval az nem igaz, hogy nem érdekelte a piacot, hiszen gyakorlatilag minden DX11-es játék használja ezt a funkciót. A fejlesztések közötti különbség annyi, hogy a Kepler kellett telefonba is, míg a Fermi nem. Ez az irányzat elsődlegesen a compute hatékonyság romlásával jár, mert azzal lehet a legtöbb fogyasztást megtakarítani.
    Ez az NVIDIA szempontjából semmi személyes. Egyszerűen csak a telefon és a tablet prioritás. A GameWorksben pedig olyan effektek érkeznek a konzolos verziók helyettesítésére, amelyek jól futnak az NV hardvereken is, de amúgy jó eséllyel a többin is. Legalábbis az eddigi GameWorks cuccok csak az Intel architektúráján teljesítenek iszonyú gyengén, de ez a stratégia része, hogy ne vegyék ki a notikból a VGA-kat.
    Ennek amúgy annyira káros hatása nem lesz szerintem. Mivel a konzolra úgyis elkészítik az effekteket, így véleményem szerint az lesz a vezető irányzat, hogy a játék ugyanazokra az effektekre kap eredeti és GameWorks kódot. Aztán ki lehet választani, hogy melyik jó, vagy melyik kell, vagy melyik fut. Persze lehet, hogy akad kivétel, ahol a konzol minőségű effekteket nem hozzák át PC-re. Ez önmagában ártalmas, de ugyanakkor a konzolon ettől még elérhető lesz a jellemzően jobb minőségű, eredeti effekt, szóval a hardcore réteg majd nem PC-re veszi meg a játékot és kész. Mivel minden eddiginél több exkluzívval készülnek a konzolokra a cégek, így esélyes, hogy a PC mellé játékosok keménymagja vesz majd egy konzolt is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák