Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Atom_Anti #285 üzenetére

    3DMarkban. A 3DMark az egy speciális esett. A Turbo itt az IGP-n mindig maximális, mert a program szinte nem terheli a processzort. Egy játékban a Turbo már közel sem max, sőt jórészt az IGP magórajele alapon marad, így a sebesség is megzuhan. Közel a felére.
    Ez a lényege az Intelnél a Turbonak. Ha a processzort nem terheli a program, akkor ott a TDP keret, amit az IGP turbója ki tud tölteni. Szinte minden szintetikus alkalmazásban igaz ez. Egy játékban a processzormagok terhelése is biztosított, hiszen a jelenet nem teljesen statikus. Innentől a processzormagok is eszik a TDP keretet, vagyis az IGP nem turbózhat. Ez az oka annak, hogy az Intel a 3DMarkban nagyon jó, de ha játékra kerül a sor, akkor már messze van a Llanótól.

    Mivel kisebb a lapka mérete, így ugyanakkora hőmennyiség kisebb területen távozik. Ez szimpla fizika. Ha a hűtési teljesítmény egységes, akkor a kisebb területen leadott egységnyi hőmennyiség melegebb lapkát eredményez.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák