Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #61 üzenetére

    A legtöbb játéknál nem lehet majd választani render módot. Azon az AP-n fut amit a kártya támogat és a futtatási szintnek megfelelően jönnek elő az effektek a beállítómenüben.
    Jelenleg az összes DX11-es programban lehet olyan beállítást választani, ami grafikailag megegyezik a DX11 és a DX10.1/10-es móddal.

    A gyártók igazából nem győznek meg senkit csak segítenek (a maguk félreoptimalizáló módján ;] ). Ha valaki nem akar tesszellációt használni, akkor úgy sem fog. Az NVIDIA sem tudta elérni, hogy a Shattered Horizonban és a Borderlandsben ott legyen a hardveres PhysX, pedig ott az opció a beállítási fájlokban. Ha a fejlesztő nem akarja, akkor nem lehet rájuk kényszeríteni. Eleve semmi értelme az always on tesszellációnak, ezzel nem az NV-vel baszik ki az AMD hanem azokkal, akik majd januárban megveszik a HD 5400-5600 szériát, amiknek jól jönnek a Compute Shader 5.0 sebességnövelő előnyei.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák